Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 41 έως 50 από 52

Θέμα: Turbo σε bmw E46 coupe 1.9

  1. #41
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...

  2. #42
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να ρωτησω κατι ρε παιδια και οποιος ξερει ας μου απαντησει στην περιπτωση που τοποθετησω τουρμπο στην μπεμπα αλλαζει και το φ των σωληνωσεων χταποδια και καταλυτες εξατμισεις κτλπ.Ας πουμε εμενα εχει χταποδι χειροποιητο πανω καταλυτη 400 κυψελων και προσφατα εβαλα μια Lw διμπουκη θελουν ολα ξυλωμα η δεν ειναι απαραιτητο?

  3. #43
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW FOR EVER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...
    Hello john!
    Beans i m planting!
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  4. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    Panmilios (27-06-16)

  5. #44
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW FOR EVER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να ρωτησω κατι ρε παιδια και οποιος ξερει ας μου απαντησει στην περιπτωση που τοποθετησω τουρμπο στην μπεμπα αλλαζει και το φ των σωληνωσεων χταποδια και καταλυτες εξατμισεις κτλπ.Ας πουμε εμενα εχει χταποδι χειροποιητο πανω καταλυτη 400 κυψελων και προσφατα εβαλα μια Lw διμπουκη θελουν ολα ξυλωμα η δεν ειναι απαραιτητο?
    Ε μα να τωρα,αυτα γραφεις και αμεσως καταλαβαινει ο αλλος οτι δεν ξερεις!!Δεν ειναι κακο να μην ξερεις,λογικο ειναι,γι'αυτο και ρωτας εδω μεσα να μαθεις 5 πραγματα....Κακο ειναι,να το παιζεις οτι ξερεις και να επιτιθεσαι σε μελη, που απλως σου ειπαν την γνωμη τους και θελουν να σε αποτρεψουν απο το να γινεις μεροκαματο του καθε επαρχιωτη μαστορα....Γι'αυτο σας ειπα οτι τα πηρατε ολα στραβα απο την αρχη στο thread αυτο...Γνωριζεις που ακριβως ''καθεται'' αυτο το ''τουρμπο'' που θες να βαλεις??.......
    Επισης ενα πραγμα που δεν μας ειπες και ειναι πολυ βασικο,ειναι το ποσα εισαι διατεθειμενος να ξοδεψεις για μια σωστη δουλεια στο αμαξι που εχεις...Κανείς δεν σου επιτιθεται εδω μεσα,να σε βοηθησουμε ή να σε αποτρεψουμε απο μια λαθος εκτιμηση και κινηση,προσπαθουμε....

    Υ.Γ. Ρε Πανο ασε το παιδι,κι εμεις καπως ετσι δεν πειραματιστηκαμε καποτε με τα παρταλια μας?? Κλεφτες θα γινουν οι μαστορες??
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (14-06-16), Panmilios (27-06-16), pilot (14-06-16), wheelman (15-06-16)

  7. #45
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW FOR EVER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαρακι καταρχιν εχεις υφακι που δεν μου αρεσει,δευτερον επειδη απο την πλευρα μου δεν υπαρχει ορεξη για κοκορομαχιες να μιλησουμε για το αμαξι και μονο και τα υπολοιπα τι ξερω και τι δεν ξερω αστα.Και επειδη πας να ξεκινησεις παρεξηγησεις απο το πουθενα συμορφωσου και αν δεν μπορεις εσυ θα παρακαλεσω την διαχειριση τετοιου ειδους σχολια να διαγραφονται.Παμε παρακατω...
    Αδερφε επειδη τον Πανο τυχαινει να τον εχω γνωρισει προσωπικα καθε αλλο παρα υφακι εχει. Ειναι γνωστης του θεματος μιας και εχεις δαπανησει πολυ χρονο και χρημα στο δικο του Μ43 και ειναι παρα πολυ κοντα σε επιδοσεις Μ3 αν θυμαμαι καλα. Οποτε καλο ειναι εφοσον ρωτας για κατι συγκεκριμενο να ακους κιολας (αν θες) απο ατομα που εχουν μια προσωπικη εμπειρια και οχι του τυπου μου ειπαν ή ακουσα κτλ
    quattro ist fur sissies

  8. #46
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Στέφανος Εμφάνιση μηνυμάτων
    αλλα εγω επιμενω στα σφυριλατα ειμαι τις αποψης οτι ενα αμαξι αφου φτιαχτηκε να δουλευει για 160 αλογα εχει μικρες ανοχες αντε να φτασει 200 μετα σιγα σιγα ολα θα αρχησουν τα κουσουρια γιαυτο και επιμενω τοσο πολυ στα σφυριλατα γιατι το φτιαχνεις μια φορα και ησυχαζεις
    Δεν ειναι ετσι οπως τα λες και οπως ειπα πριν,καθε μοτερ εχει τα μυστικα και τις ιδιοτροπιες του...Τα σφυρηλατα σωθικα,ειναι μια παρεξηγημενη εννοια απο πολλους....Το σφυρηλατο δεν το βαζεις για να αποκτησεις αξιοπιστια,αλλα για ν'αντεξει περισσοτερη πιεση,θερμοκρασια,ζορι βρε αδερφε απο το μαμισιο πιστονακι που εβαλε το εργοστασιο...Για τον ιδιο λογο βαζεις τριμεταλλικα μεταλλα,ελατηρια πιστονιων ισχυροτερα και δεν εχει τελος ο καταλογος....Οσο ομως ''σκληραινεις'' το υλικο(βλεπε σφυρηλατο),τοσο μικροτερη αντοχη εχει στις αστοχιες της χρησης,πχ πυρακια,κακη βενζινη,φτωχο μειγμα κτλ....Οπου εκει ενα μαμισιο πιστονι ή μια μπιελα,μπορει να ''απορροφησει'' μια τετοια στιγμιαια αστοχια λογω της μαλακης δομης του,τη στιγμη που ενα σφυρηλατο απλα θα ραγισει....

    Υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο μοτερ,ειδικα bmw,που εχουν αντεξει πολλα bar πιεσης και απανωτα σκισιματα χωρις να κανουν κιχ για χρονια!Και παραμενουν ακομα κλειστα....
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  9. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    A8hnaios (14-06-16), Panmilios (27-06-16), pilot (14-06-16), Στέφανος (14-06-16)

  10. #47
    Εγγραφή
    30-12-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Μηνύματα
    158
    Thanked
    159
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    καλυτερα να περιμενουμε να μας πει το παιδι που θελει να αναβαθμισει το αυτοκινητο του να δουμε ποσα αλογα θελει να φτασει ποσα λεφτα διαθετει και τι ζηταει απο το αυτοκινητο του? το θελει για κοντρες η απλα το θελει λιγο πιο δυνατο
    οταν πει αυτα θα μπορεσει ο καθενας να τον βοηθισει

    BMW FOR EVER μην σπαζεσαι ολοι να βοηθισουν θελουν δεν γινεται ολοι να εχουν το ιδιο υφος με εμας και ολοι να εχουν την ιδια εμπειρια ο καθενας ξερει καποια πραγματα γιαυτο και ειμαστε εδω για να σε βοηθισουνε ολοι

  11. The Following User Says Thank You to Στέφανος For This Useful Post:

    Stunt Mike (14-06-16)

  12. #48
    Εγγραφή
    06-12-15
    Μηνύματα
    30
    Thanked
    4
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παδια δεν σπαζομαι ολα καλα,Το αμαξι θελω να γινει λιγο πιο νευρικο,η χρηση του ειναι κυριως για ταξιδια εχω και αλλο αμαξι για την πολη,Μεχρι 3000 σταδιακα μπορω να δωσω.Και ρωταω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα πλαισια?

  13. #49
    Εγγραφή
    08-03-10
    Ηλικία
    57
    Μηνύματα
    445
    Thanked
    277
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BMW FOR EVER Εμφάνιση μηνυμάτων
    Παδια δεν σπαζομαι ολα καλα,Το αμαξι θελω να γινει λιγο πιο νευρικο,η χρηση του ειναι κυριως για ταξιδια εχω και αλλο αμαξι για την πολη,Μεχρι 3000 σταδιακα μπορω να δωσω.Και ρωταω τι ειναι καλυτερο σε αυτα τα πλαισια?
    Φίλε μου, περίμενα την ερώτηση σου! Λοιπόν, πίεση 0,7 max, T28 ρουλεμανάτη, συμπίεση με φλάντζα 8.5:1, εξάτμιση pipe 70mm και η υπόλοιπη 63,5 mm + καταλύτη, στην πολλαπλή ένα πλακάκι αντάπτορα για να κάτσει η T28, μπεκ που θα σου ορίσει ο προγραμματιστής σου και φυσικά ιντερκούλερ και θα είσαι εύκολα με ασφάλεια στα 200 αλογάκια. Όλα τα υπόλοιπα περί σφυρίλατων, άστα καλύτερα για κάποιους άλλους!

  14. The Following User Says Thank You to Kostas Maras For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (15-06-16)

  15. #50
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stunt Mike Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν ειναι ετσι οπως τα λες και οπως ειπα πριν,καθε μοτερ εχει τα μυστικα και τις ιδιοτροπιες του...Τα σφυρηλατα σωθικα,ειναι μια παρεξηγημενη εννοια απο πολλους....Το σφυρηλατο δεν το βαζεις για να αποκτησεις αξιοπιστια,αλλα για ν'αντεξει περισσοτερη πιεση,θερμοκρασια,ζορι βρε αδερφε απο το μαμισιο πιστονακι που εβαλε το εργοστασιο...Για τον ιδιο λογο βαζεις τριμεταλλικα μεταλλα,ελατηρια πιστονιων ισχυροτερα και δεν εχει τελος ο καταλογος....Οσο ομως ''σκληραινεις'' το υλικο(βλεπε σφυρηλατο),τοσο μικροτερη αντοχη εχει στις αστοχιες της χρησης,πχ πυρακια,κακη βενζινη,φτωχο μειγμα κτλ....Οπου εκει ενα μαμισιο πιστονι ή μια μπιελα,μπορει να ''απορροφησει'' μια τετοια στιγμιαια αστοχια λογω της μαλακης δομης του,τη στιγμη που ενα σφυρηλατο απλα θα ραγισει....

    Υπαρχουν πολλα παραδειγματα απο μοτερ,ειδικα bmw,που εχουν αντεξει πολλα bar πιεσης και απανωτα σκισιματα χωρις να κανουν κιχ για χρονια!Και παραμενουν ακομα κλειστα....
    Το αναποδο συμβαινει, το σφυριλατο ειναι απο κραμα μεταλλων που το κανει πιο μαλακο και ελαστικο σε σχεση με το εργοστασιακο και οχι πιο σκληρο, με αποτελεσμα να ειναι και λιγοτερο ευπαθες σε προαναφλεξεις οπου εκει εχουμε κρουστικες δυναμεις πανω στο πιστονι.
    Παιζει ρολο βεβαια και ο σχεδιασμος του πιστονιου καθως τα περισσοτερα σφυριλατα εχουν και πιο χοντρα λουκια πιστονιων οπως και διαφορετικης σχεδιασης ελατηρια για να ανταπεξελθουν στα επιπλεον φορτια.

    Το κραμα μεταλλου ομως αυτο διαστελλεται περισσοτερο απο οτι το εργαστασιακο με αποτελεσμα να απαιτουνται μεγαλυτερες ανοχες μεταξυ πιστονιων-κυλινδρου.
    Το λεγομενο σκαμπιλισμα που ισως καποιοι να εχετε ακουσει για τα σφυριλατα, που οφειλεται ακριβως σε αυτο, δηλαδη τις μεγαλυτερες ανοχες που απαιτουνται κατασκευαστικα.

  16. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BMW FOR EVER (15-06-16), wheelman (15-06-16)

Σελίδα 5 από 6 ΠρώτηΠρώτη ... 3456 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP