Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-12-09
    Μηνύματα
    1.540
    Thanked
    1946
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    1) Αλλαγές στη φορολογία των Ι.Χ. αυτοκινήτων και των λοιπών οχημάτων:

    Οι ρυθμίσεις που προωθούνται θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου και προβλέπουν:

    α) Κατάργηση του κριτηρίου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση για τη φορολόγησή τους. Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης κάθε οχήματος θα γίνεται με βάση δύο κριτήρια: τη λιανική τιμή (προ φόρων) και τις εκπομπές ρύπων, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Δηλαδή, η φορολόγηση των καινούργιων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και από το ύψος των τιμών των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο τέλος ταξινόμησης θα ενσωματωθεί και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος θα πάψει να ισχύει ως αυτοτελής φόρος. Οι αλλαγές αυτές εκτιμάται ότι θα επιφέρουν μείωση των τελικών τιμών πώλησης στα Ι.Χ. αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού, χαμηλής αξίας και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων και αύξηση τιμών στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα μεσαίου και υψηλού κυβισμού. Σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με συντελεστές 5% έως 50% και επιπλέον τον ΦΠΑ.

    β) Υπολογισμό τεκμηρίων διαβίωσης με βάση τις λιανικές τιμές πώλησης. Σήμερα, τα τεκμήρια διαβίωσης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τα έτη παλαιότητας. Το σύστημα αυτό θα αλλάξει και τα τεκμήρια θα υπολογίζονται με βάση τις λιανικές τιμές των Ι.Χ. και συντελεστές που θα οδηγούν σε απομείωση της αξίας τους. Από τις αλλαγές στη φορολογία των οχημάτων, οι οποίες θα ισχύσουν άμεσα, από την 1η Ιουνίου, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά την είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 121 εκατ. ευρώ.

  2. #2
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Αλλαγές στη φορολογία των Ι.Χ. αυτοκινήτων και των λοιπών οχημάτων:

    Οι ρυθμίσεις που προωθούνται θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου και προβλέπουν:

    α) Κατάργηση του κριτηρίου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση για τη φορολόγησή τους. Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης κάθε οχήματος θα γίνεται με βάση δύο κριτήρια: τη λιανική τιμή (προ φόρων) και τις εκπομπές ρύπων, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Δηλαδή, η φορολόγηση των καινούργιων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και από το ύψος των τιμών των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο τέλος ταξινόμησης θα ενσωματωθεί και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος θα πάψει να ισχύει ως αυτοτελής φόρος. Οι αλλαγές αυτές εκτιμάται ότι θα επιφέρουν μείωση των τελικών τιμών πώλησης στα Ι.Χ. αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού, χαμηλής αξίας και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων και αύξηση τιμών στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα μεσαίου και υψηλού κυβισμού. Σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με συντελεστές 5% έως 50% και επιπλέον τον ΦΠΑ.

    β) Υπολογισμό τεκμηρίων διαβίωσης με βάση τις λιανικές τιμές πώλησης. Σήμερα, τα τεκμήρια διαβίωσης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τα έτη παλαιότητας. Το σύστημα αυτό θα αλλάξει και τα τεκμήρια θα υπολογίζονται με βάση τις λιανικές τιμές των Ι.Χ. και συντελεστές που θα οδηγούν σε απομείωση της αξίας τους. Από τις αλλαγές στη φορολογία των οχημάτων, οι οποίες θα ισχύσουν άμεσα, από την 1η Ιουνίου, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά την είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 121 εκατ. ευρώ.

    Με βάση τα γραφόμενα στην παράγραφο 2 τα τέλη στα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα μειωθούν δηλαδή? Να το δω και να μη το πιστέψω!!!

  3. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PanagiotisX5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Με βάση τα γραφόμενα στην παράγραφο 2 τα τέλη στα παλαιά αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού θα μειωθούν δηλαδή? Να το δω και να μη το πιστέψω!!!
    Ας μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα. Η παραγραφος 2 λεει ακομα οτι το υπουργειο προσδοκα αυξηση εσοδων με τις οποιες αλλαγες. Αλλωστε οπως εχω πει και παλιοτερα οτι γινεται, ειναι για την αυξηση των συνολικων εσοδων ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

    Η λιανικη τιμη αγορας καινουργιου αυτοκινητου πολλων κυβικων ηταν παντα υψηλη, δεν εχει σχεση με την τιμη χωμα που πωλουνται σαν μεταχειρισμενα λογω των στρεβλωσεων στην αγορα του αυτοκινητου. Το αρθο λεει οτι πανω σε αυτες τις τιμες θα βασιστει. Οποτε ας κραταμε μικρο καλαθι.

    Εγω θελω να δω τελικα απο που θα τα παρουν και με ποιο τροπο, γιατι αυξηση εσοδων με ταυτοχρονες μειωσεις στα τελη δεν γινεται.

  4. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexm (16-05-16), BILL007 (16-05-16), stefm5 (16-05-16)

  5. #4
    Εγγραφή
    24-03-16
    Μηνύματα
    285
    Thanked
    250
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ας μην βιαζομαστε να βγαλουμε συμπερασματα. Η παραγραφος 2 λεει ακομα οτι το υπουργειο προσδοκα αυξηση εσοδων με τις οποιες αλλαγες. Αλλωστε οπως εχω πει και παλιοτερα οτι γινεται, ειναι για την αυξηση των συνολικων εσοδων ΚΑΙ ΜΟΝΟ.

    Η λιανικη τιμη αγορας καινουργιου αυτοκινητου πολλων κυβικων ηταν παντα υψηλη, δεν εχει σχεση με την τιμη χωμα που πωλουνται σαν μεταχειρισμενα λογω των στρεβλωσεων στην αγορα του αυτοκινητου. Το αρθο λεει οτι πανω σε αυτες τις τιμες θα βασιστει. Οποτε ας κραταμε μικρο καλαθι.

    Εγω θελω να δω τελικα απο που θα τα παρουν και με ποιο τροπο, γιατι αυξηση εσοδων με ταυτοχρονες μειωσεις στα τελη δεν γινεται.
    Συμφωνώ με αυτά που λες. Το υπουργείο κοιτάει πως θα αυξήσει τα έσοδα του, άρα να βρει μία χρυσή τομή ώστε από τη μία να πάρουν πινακίδες όσοι έχουν παραδώσει (μόνο στη γειτονιά μου έχω 10 τέτοια αυτοκίνητα όλα απο 2000 κυβικά και πάνω) και από την άλλη να κρατήσει τις τιμές στο μέγιστο που μπορεί. Αν μου επιτρέπεται μία εικασία, πιστεύω ότι το καλύτερο σενάριο θα είναι να τα κατεβάσει μία κατηγορία κάτω. Δηλαδή από εκεί που π.χ. το 2800 πλήρωνε 840 (μέχρι μοντέλο 2005) τώρα να πληρώνει 630 όσο το αντίστοιχο δίλιτρο. Κάποια τέτοια αλχημεία περιμένω. Αλλά όπως είπες σε λίγο καιρό θα τα δούμε αναλυτικά....

    Πάντως έχει suspense δεν μπορώ να πω! Θα μπορούσαμε να ανοίξουμε ένα νέο θέμα-κουίζ.... Εσύ πόσα τέλη κυκλοφορίας θα πληρώσεις φέτος????

  6. #5
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stefm5 Εμφάνιση μηνυμάτων
    1) Αλλαγές στη φορολογία των Ι.Χ. αυτοκινήτων και των λοιπών οχημάτων:

    Οι ρυθμίσεις που προωθούνται θα τεθούν σε ισχύ από την 1η Ιουνίου και προβλέπουν:

    α) Κατάργηση του κριτηρίου του κυβισμού των οχημάτων ως βάση για τη φορολόγησή τους. Ο υπολογισμός του τέλους ταξινόμησης κάθε οχήματος θα γίνεται με βάση δύο κριτήρια: τη λιανική τιμή (προ φόρων) και τις εκπομπές ρύπων, με προοδευτική αναπροσαρμογή των συντελεστών του τέλους ταξινόμησης. Δηλαδή, η φορολόγηση των καινούργιων αλλά και εισαγόμενων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων θα απορρέει από την αξία λιανικής του κάθε μοντέλου που θα δηλώνει ο κάθε εισαγωγέας στην Υπηρεσία Αξιών του Τελωνείου και από το ύψος των τιμών των εκπεμπόμενων ρύπων. Στο τέλος ταξινόμησης θα ενσωματωθεί και ο φόρος πολυτελούς διαβίωσης, ο οποίος θα πάψει να ισχύει ως αυτοτελής φόρος. Οι αλλαγές αυτές εκτιμάται ότι θα επιφέρουν μείωση των τελικών τιμών πώλησης στα Ι.Χ. αυτοκίνητα χαμηλού κυβισμού, χαμηλής αξίας και πολύ χαμηλών εκπομπών ρύπων και αύξηση τιμών στα πολύ ακριβά αυτοκίνητα μεσαίου και υψηλού κυβισμού. Σήμερα τα καινούργια αυτοκίνητα κατά την εισαγωγή τους φορολογούνται βάσει της εργοστασιακής τους αξίας αλλά και του κυβισμού του κινητήρα με συντελεστές 5% έως 50% και επιπλέον τον ΦΠΑ.

    β) Υπολογισμό τεκμηρίων διαβίωσης με βάση τις λιανικές τιμές πώλησης. Σήμερα, τα τεκμήρια διαβίωσης υπολογίζονται με βάση τον κυβισμό του αυτοκινήτου και τα έτη παλαιότητας. Το σύστημα αυτό θα αλλάξει και τα τεκμήρια θα υπολογίζονται με βάση τις λιανικές τιμές των Ι.Χ. και συντελεστές που θα οδηγούν σε απομείωση της αξίας τους. Από τις αλλαγές στη φορολογία των οχημάτων, οι οποίες θα ισχύσουν άμεσα, από την 1η Ιουνίου, το υπουργείο Οικονομικών προσδοκά την είσπραξη επιπλέον εσόδων ύψους 121 εκατ. ευρώ.
    το ερωτημα ειναι αν εφαρμοστουν τα παραπανω απο 1/06 οσοι εχουν τα αμαξια σε ακινησια και κανουν αρση της ακινησιας για το χρονικο διαστημα της επιλογης τους ο φορος πολυτελειας που αναλογει στους μηνες θα υπολογιστει με βαση τα νεα δεδομενα (τα παραπανω φορολογικα μετρα) η με βαση τα το υπαρχον φορο πολυτελειας?

  7. #6
    Εγγραφή
    19-05-10
    Περιοχή
    ATHENS-GREECE
    Μηνύματα
    1.855
    Thanked
    3075
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Nαι οσοι ητανε για αγορα αυτοκινητου δικοι μου φιλοι και συγγενεις τους εχω βαλει Χ σε ολους και αναμονη.
    insane in the ///Midbrain

  8. #7
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

  9. The Following 2 Users Say Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    BILL007 (17-05-16), Panagiotise46 (17-05-16)

  10. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.292
    Thanked
    14168
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντάξει μωρέ...Να μην έπαιρναν και αυτά λίγο πάνω?



  11. #9
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Από 1η Ιουνίου τα τέλη ταξινόμησης των Ι.Χ θα υπολογίζονται
    με βάση την λιανική τιμή προ φόρων και τους ρύπους. Ειδικότερα τα νέα τέλη ταξινόμησης, είναι τα ακόλουθα:

    4% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή δεν υπερβαίνει τα 14.000 ευρώ

    8% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή κυμαίνεται από 14.001 έως και 17.000 ευρώ

    16%% επί της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή προ φόρων από 17.001 έως και 20.000 ευρώ

    24% της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή από 20.001 έως και 25.000 ευρώ

    32% για Ι.Χ με λιανική τιμή από 25.000 ευρώ και πάνω.

    Για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο θεσπίζεται έκπτωση στα τέλη ταξινόμησης 5%. Τα τέλη ταξινόμησης θα αυξάνονται:

    10% για εκπομπές ρύπων από 121 έως και 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο

    20% για εκπομπές ρύπων από 141 έως και 160 γραμμάρια

    30% για ρύπους από 161 έως 180 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο

    40% για ρύπους από 181έως και 200 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και

    60% για ρύπους από 201 έως και 250 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.

    100% για ρύπους άνω των 250 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.

  12. The Following User Says Thank You to NickM3CS For This Useful Post:

    BILL007 (19-05-16)

  13. #10
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    3.201
    Thanked
    4060
    Rides
    5

    Προεπιλογή τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Από 1η Ιουνίου τα τέλη ταξινόμησης των Ι.Χ θα υπολογίζονται

    με βάση την λιανική τιμή προ φόρων και τους ρύπους. Ειδικότερα τα νέα τέλη ταξινόμησης, είναι τα ακόλουθα:



    4% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή δεν υπερβαίνει τα 14.000 ευρώ



    8% επί της λιανικής τιμής εφόσον αυτή κυμαίνεται από 14.001 έως και 17.000 ευρώ



    16%% επί της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή προ φόρων από 17.001 έως και 20.000 ευρώ



    24% της λιανικής τιμής για Ι.Χ με τιμή από 20.001 έως και 25.000 ευρώ



    32% για Ι.Χ με λιανική τιμή από 25.000 ευρώ και πάνω.



    Για εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα έως 100 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο θεσπίζεται έκπτωση στα τέλη ταξινόμησης 5%. Τα τέλη ταξινόμησης θα αυξάνονται:



    10% για εκπομπές ρύπων από 121 έως και 140 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο



    20% για εκπομπές ρύπων από 141 έως και 160 γραμμάρια



    30% για ρύπους από 161 έως 180 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο



    40% για ρύπους από 181έως και 200 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο και



    60% για ρύπους από 201 έως και 250 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο.



    100% για ρύπους άνω των 250 γραμμαρίων ανά χιλιόμετρο.


    Πάντως εάν υποθέσουμε οτι το περιεχόμενο του παραπάνω ποστ ειναι ακριβές, μάλλον φτηνότερα θα ειναι τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού με συντελεστή 32% αντι 50% + 40%. Για αυτοκίνητα με ρύπους πανω απο 250 το ΤΤ θα διπλασιάζεται στο 64%, χαμηλότερο απο πριν,

    Η διάφορα λιανικής πρό φόρων και χονδρικής δεν ειναι αρκετή για να αυξηθεί η τιμη.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη gnx : 19-05-16 στις 19:43

  14. The Following User Says Thank You to gnx For This Useful Post:

    vagmag (19-05-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP