Τα άλογα πρέπει να είναι τροχό, γιατί αλίμονο αν είναι 219 στρόφαλο.
Ο κόφτης από ότι διαπίστωσα σήμερα είναι στις 7-7200, σύμφωνα με το στροφόμετρο.
Το 7600 το υπέθεσα από το διάγραμμα.
Τα άλογα πρέπει να είναι τροχό, γιατί αλίμονο αν είναι 219 στρόφαλο.
Ο κόφτης από ότι διαπίστωσα σήμερα είναι στις 7-7200, σύμφωνα με το στροφόμετρο.
Το 7600 το υπέθεσα από το διάγραμμα.
Οκ 7200 ειναι πιο λογικο.
Τα αλογα που εβγαλες ειναι γυρω στα 252 στροφαλο εισαι μεσα στα αναμενομενα αλλα σιγουρα θα μπορουσες να βγαλεις και 5-7 ακομα .
Ισως αν πατησει το προγραμμα να ειναι καλυτερα εκτος πια και αν εβαζες ενα προγραμμα κονσερβα επωνυμο και το λεω αυτο γιατι εχουμε δει αποτελεσματα με διαφορα προργαμματα διαφορετικα.
Ομως μια χαρα εισαι.
Σου ειχα πει κατι στη συναντηση..αν θυμασαι.
Παρε χαρτι και μολυβι και δες ποσα επιπλεον εδωσες (εκτος του μοτερ για την αγορα και τοποθετηση του) που εβαλες για να ανεβασεις την αποδοση του μοτερ για 25 αλογα.
Ετσι και αλλιως το αμαξι τωρα ειναι πολυ καλυτερο να το χαρεις οπως εσυ θες !!!!
www.deepbluebeachbar.com
Deep Blue, Paliochori, Milos HD 360º Virtual Tours:
360º HD Εικονικές Περιηγήσεις:
************** Click on the link: ****************
https://www.paliochori.com/vt/deepblue
Τα επιπλέον 1500 για πεταλούδα και εκκεντροφόρους δεν ήταν και τόσο πολλά. Η εξάτμιση δεν μπήκε τόσο για λόγους βελτίωσης, όσο για ήχο και οικονομία υλικών (αλλαγή καζανιών) και σε κάθε περίπτωση, ό,τι και να κάνεις στο μοτέρ, αυτή θα μείνει.
Οικονομία για 6.000 γιούρια τώρα...