Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 113

Θέμα: Η τωρα η ποτε !!!!! Sos

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-14
    Μηνύματα
    286
    Thanked
    113
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι δασμοι και ο φορος πολυτελους διαβιωσης αφορα νομιζω αυτοκινητα.Καταλαβαινω οτι εαν εχεις κανει ο ιδιος καποια μετατροπη εκτος επιτρεπομενων οριων δεν ειναι δυνατον να εισαι αντικειμενικος,το ιδιο θα υποστηριζαμε ολοι στη θεση σου.Δεν ειναι δυνατον να λετε να μην εχει γνωμη ο κατασκευαστης αν επιτρεπεται η μετατροπη.Καπου προσφατα στο CAR.GR υπαρχει αγγελια με φωτογραφιες(Νομιζω στη Λαρισα) Τζιπακι Defender με μηχανη BWV V10 510 HP.O τυπος ηταν πραγματικα προφητης.Αυτο ακριβως θα γινει εαν εφαρμοστουν αυτα που προτεινεται.Αληθεια με το χερι στην καρδια τα με μετατροπη αυτοκινητα σας δυσκολευτηκατε να περασουν ΚΤΕΟ?.Δεν αναφερομαι σε παραποιημενο η διαφορετικο αριθμο πλαισιου.Αυτο κοστιζει αρκετα και θελει "ψαξιμο".Εαν αναφερομαι στις κατασκευες ειναι γιατι ετσι ακριβως ξεκινησανε οι "νομιμοποιησεις" και ειναι κατι που ολοι ξερουμε που οδηγησε.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη DIM27 : 10-03-16 στις 12:17

  2. The Following User Says Thank You to DIM27 For This Useful Post:

    compactM3 (10-03-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIM27 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι δασμοι και ο φορος πολυτελους διαβιωσης αφορα νομιζω αυτοκινητα.Καταλαβαινω οτι εαν εχεις κανει ο ιδιος καποια μετατροπη εκτος επιτρεπομενων οριων δεν ειναι δυνατον να εισαι αντικειμενικος,το ιδιο θα υποστηριζαμε ολοι στη θεση σου.Δεν ειναι δυνατον να λετε να μην εχει γνωμη ο κατασκευαστης αν επιτρεπεται η μετατροπη.Καπου προσφατα στο CAR.GR υπαρχει αγγελια με φωτογραφιες(Νομιζω στη Λαρισα) Τζιπακι Defender με μηχανη BWV V10 510 HP.O τυπος ηταν πραγματικα προφητης.Αυτο ακριβως θα γινει εαν εφαρμοστουν αυτα που προτεινεται.Αληθεια με το χερι στην καρδια τα με μετατροπη αυτοκινητα σας δυσκολευτηκατε να περασουν ΚΤΕΟ?.Δεν αναφερομαι σε παραποιημενο η διαφορετικο αριθμο πλαισιου.Αυτο κοστιζει αρκετα και θελει "ψαξιμο".Εαν αναφερομαι στις κατασκευες ειναι γιατι ετσι ακριβως ξεκινησανε οι "νομιμοποιησεις" και ειναι κατι που ολοι ξερουμε που οδηγησε.
    εχεις μπερδεψει πραγματα και θεματα που δεν γνωριζεις καν ουτε τι λεει η Ελληνικη νομοθεσια, ουτε τι γινεται σε αλλα κρατη της Ευρωπης, ουτε τι ισχυε πριν μερικα μολις χρονια στην Ελλαδα, και αγνοεις επιδεικτικα οτι σου λεμε οι υπολοιποι.
    το μονο που κανεις ειναι να εκτιθεσαι.
    σου ξαναειπα, οτι η ημιμαθεια ειναι χειροτερη της αμαθειας.

    τουλαχιστον, κατσε και διαβασε το κειμενο που εχουμε υποβαλει και τι προτεινουμε με επιχειρηματα....

    και στο κατω κατω, αν δεν σε ενδιαφερει το θεμα, απλα αγνοησε το και ασε μας οσοι εχουμε θεμα και ενδιαφερομαστε να κουβεντιασουμε.
    ο Δημητρης ΔΕΝ ανοιξε αυτο το θεμα για να μαζεψουμε γνωμες ουτε κανουμε ψηφοφορια τι γνωμη εχει ο καθενας.

    αν εσυ εχεις φαει καποια πικρα με αυθαιρετα και σου εχουν κλεψει και το αυτοκινητο, αυτο δεν σημαινει οτι πρεπει να σταματησει ο πλανητης οτι κανει μεχρι να βρεθει το αυτοκινητο σου.
    κριμα, αλλα ετσι ειναι η ζωη......

  4. The Following 5 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (12-04-16), Dr. Yamastura (10-03-16), playmaker (10-03-16), steliose36 (10-03-16), Stunt Mike (10-03-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο DIM27 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οι δασμοι και ο φορος πολυτελους διαβιωσης αφορα νομιζω αυτοκινητα.Καταλαβαινω οτι εαν εχεις κανει ο ιδιος καποια μετατροπη εκτος επιτρεπομενων οριων δεν ειναι δυνατον να εισαι αντικειμενικος,το ιδιο θα υποστηριζαμε ολοι στη θεση σου.Δεν ειναι δυνατον να λετε να μην εχει γνωμη ο κατασκευαστης αν επιτρεπεται η μετατροπη.Καπου προσφατα στο CAR.GR υπαρχει αγγελια με φωτογραφιες(Νομιζω στη Λαρισα) Τζιπακι Defender με μηχανη BWV V10 510 HP.O τυπος ηταν πραγματικα προφητης.Αυτο ακριβως θα γινει εαν εφαρμοστουν αυτα που προτεινεται.Αληθεια με το χερι στην καρδια τα με μετατροπη αυτοκινητα σας δυσκολευτηκατε να περασουν ΚΤΕΟ?.Δεν αναφερομαι σε παραποιημενο η διαφορετικο αριθμο πλαισιου.Αυτο κοστιζει αρκετα και θελει "ψαξιμο".Εαν αναφερομαι στις κατασκευες ειναι γιατι ετσι ακριβως ξεκινησανε οι "νομιμοποιησεις" και ειναι κατι που ολοι ξερουμε που οδηγησε.
    προς ενημερωση σου, εχω οδηγησει στην Αγγλια GOLF 1 με δυο μοτερ απο AUDI TT, το οποιο ειχε κανονικα πινακιδες, ηταν κανονικα δηλωμενο, κανονικη ασφαλεια και ΚΤΕΟ για να κυκλοφορει στο δρομο....
    ΑΛΛΑ τι ξερουν οι Αγγλοι.........

  6. The Following 3 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    bakalos (10-03-16), chrisgiapz3 (12-04-16), Dr. Yamastura (10-03-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    28-12-12
    Περιοχή
    Αγγλία, Αθήνα, Λάρισα, Δράμα
    Μηνύματα
    1.616
    Thanked
    2111
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο compactM3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    προς ενημερωση σου, εχω οδηγησει στην Αγγλια GOLF 1 με δυο μοτερ απο AUDI TT, το οποιο ειχε κανονικα πινακιδες, ηταν κανονικα δηλωμενο, κανονικη ασφαλεια και ΚΤΕΟ για να κυκλοφορει στο δρομο....
    Απλά η ασφάλεια είναι υψηλότερη, διότι το αυτοκίνητο έχει modification (όπως το λένε όταν σε ρωτάνε ειδικά όταν τους ζητάς να το ασφαλίσεις). Φαντάζομαι εκτός από κινητήρα (που ο αριθμός γράφεται στο V5C logbook: άδεια αυτοκινήτου) θα είχε και άλλαγμένα φρένα, κιβώτιο και ανάρτηση με ζαντολάστιχα?

    Σόρρυ για το off topic...
    Και το όνομα είναι Marie-Noëlle (ελληνιστί Μαρί-Νοέλ) ή υποκοριστικό MNL, ΟΧΙ Μαρί (Marie) ΟΥΤΕ Νοέλ (Noëlle), εκτός αν ψάχνετε για κάποια άλλη... That's it babes!

  8. The Following 2 Users Say Thank You to I_MNL For This Useful Post:

    BILL007 (10-03-16), compactM3 (10-03-16)

  9. #5
    Εγγραφή
    18-12-12
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    687
    Thanked
    1058
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο I_MNL Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απλά η ασφάλεια είναι υψηλότερη, διότι το αυτοκίνητο έχει modification (όπως το λένε όταν σε ρωτάνε ειδικά όταν τους ζητάς να το ασφαλίσεις). Φαντάζομαι εκτός από κινητήρα (που ο αριθμός γράφεται στο V5C logbook: άδεια αυτοκινήτου) θα είχε και άλλαγμένα φρένα, κιβώτιο και ανάρτηση με ζαντολάστιχα?

    Σόρρυ για το off topic...
    αυτα τα αυτοκινητα, σε ολη την Ευρωπη, μολις ολοκληρωθουν, εχουν δικαιωμα (με αιτηση που υποβαλουν στο τοπικο ΚΤΕΟ) να κυκλοφορησουν για μια εβδομαδα στο δρομο για να εντοπιστουν τυχον προβληματα και ατελειες, και μετα περνανε τεχνικο ελεγχο (απο καυσαερια και θορυβο μεχρι φωτα και τζαμια), και αν ειναι ολα ΟΚ και θεωρηθει ασφαλες οχημα για να κυκλοφορει στους δρομους, παιρνουν ενα χαρτι και πανε στο δημαρχειο οπου υπαρχει ειδικο γραφειο για τα οχηματα (κατι σαν τα δικα μας ΚΕΠ) και το καταθετουν.
    Σε 24 ωρες, εχουν στα χερια τους την καινουρια αδεια κυκλοφοριας και ασφαλιζουν το αυτοκινητο.
    Αυτη η διαδικασια, στην Γερμανια και στην Αγγλια, στοιχιζει περιπου 400¤ και 48 ωρες......

  10. The Following 6 Users Say Thank You to compactM3 For This Useful Post:

    A8hnaios (10-03-16), BILL007 (10-03-16), chrisgiapz3 (12-04-16), Dr. Yamastura (10-03-16), I_MNL (10-03-16), ΔημήτρηςΜ3 (10-03-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP