
Αρχικό μήνυμα απο
turbodog
Αν εχει ληξει η εγγυηση μην περιμενεις απο την BMW να αναλαβει να φτιαξει κατι. Τα εχουμε περασει αυτα με τις σειρες Μ και τα ανατιναγμενα μοτερ, με την BMW να σφυριζει αδιαφορα.
Αυτο το προβλημα ειχαν τα πρωτα R56S, death rattle noise η καπως ετσι νομιζω το λεγανε και ειχαν καταστραφει ουκ λιγα τουρμπατα. Απο οτι βλεπω το προβλημα συνεχιζεται και με αλλα μοτερ. Οπως ακριβως με τα μεταλλα των Μ που το ανακαλυψαν το 2003 αλλα συνεχιζε να υπαρχει σαν προβλημα 10 χρονια αργοτερα.
Δυστυχως η ζημια που μπορει να προκληθει απο αυτο μπορει να ειναι πολυ μεγαλη αν εχει καρφωσει βαλβιδες πανω σε κανα πιστονι. Απο οτι φαινεται αυτη ειναι και η περιπτωση σου οποτε και η επισκευη του μπορει να ειναι πολυ ακριβη.
Και επειδη ειναι σχετικα νεο μοντελο, η ανευρεση για αγορα αλλου κινητηρα, θα ειναι και αυτη ακριβη.
Τα Mini γενικοτερα δεν ειναι και τα πιο αξιοπιστα αυτοκινητα του ομιλου. Αρκετες ζημιες ειδικα τα βενζινοκινητα τουρμπατα και σιγουρα συχνοτερες σε σχεση με αλλα ανταγωνιστικα μοντελα που μπορει να μην εχουν προσωπικοτητα αλλα εχουν αξιοπιστια.