Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 15

Θέμα: Πλυσιμο μοτερ! Τι πρεπει να προσεξω?

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    12-01-10
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    35
    Μηνύματα
    3.649
    Thanked
    4339
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to giannis_compact For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-16), gant (17-02-16), I_MNL (02-03-16), SoNiC_77Gr (18-02-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-10-12
    Περιοχή
    Θεσσαλία
    Μηνύματα
    823
    Thanked
    1516
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.
    Γιαννη για δώσε info για τα δυο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos.
    Κωδικός ;

  4. #3
    Εγγραφή
    31-12-10
    Περιοχή
    Αθηνα
    Μηνύματα
    489
    Thanked
    740
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο giannis_compact Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλησπέρα. Λογικά στο Ν40 χάνεις λάδια από τη βάση φίλτρου λαδιού. Άλλαξε και τα δύο o-ring στις ηλεκτρομαγνητικές των vanos, διότι άν δεν τα έχεις αλλάξει θα χάνεις σίγουρα και από εκεί. Εγώ τα είχα αλλάξει 3 φορές. Όσο για το πλύσιμο μη φοβάσαι, το έπλενα τακτικά με πιεστικό. Έβγαζα το καπάκι με το σήμα μπροστά και απλά έβαζα μία σακκούλα στο φιλτροκούτι. Πάρε και ένα καθαριστικό για κινητήρες και θα γίνει σαν καινούριο.
    Εχανα κ απο τις ηλεκτρομαγνητικες αλλα το εφτιαξα το καλοκαιρι που μας περασε, το καθαρισα με ενα πινελακι για να βλεπω αν ξαναχανει αλλα ειναι οκ απο εκει.
    Οποτε προστατευω το φιλτροκουτι, να φανταστω δυναμο σιγουρα, ο εγκεφαλος ειναι καλυμενος ετσι κ αλλιως αλλα δν προκειται να ριξω προς τα εκει καθολου νερο..
    Τα μικροκαλωδια κ τις επαφες φοβαμαι αν κ δν θα επιμεινω καθολου, ισα που θα περασω απο πανω τους.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη SoNiC_77Gr : 18-02-16 στις 18:59

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP