Υπάρχει θέμα ποιότητας σε πολλά αυτοκίνητα του Group VAG, εκτός ίσως από ελάχιστα μοντέλα και ακόμα λιγότερους κινητήρες ...και εξηγείται απλά από το ότι δεν μπορεί να πουλάς κάποια αυτοκίνητα (Skoda-Seat) στη μισή τιμή από άλλα αντίστοιχης κατηγορίας του ίδιου κατασκευαστή (VW - Audi) όταν μοιράζονται το ίδιο ακριβώς πάτωμα και τα ίδια ακριβώς μηχανικά μέρη. Κάποιο υστερεί και κάποιο υπερτερεί έναντι του ονόματός του και της αξίας του. Κάποια "καλά" μοντέλα δηλαδή μοιράζονται μέτριας ποιότητας βασικά εξαρτήματα με κάποια "κατώτερης" αξίας μοντέλα, ή προμηθεύονται φτηνά εξαρτήματα που συνήθως κατασκευάζονται από φτηνά "χερια"..

Για παράδειγμα η Saint Gobain που φτιάχνει κρύσταλλα για πάρα πολλές εταιρίες, έχει εργοστάσια στην Ευρώπη, δίνει φασόν όμως και στην Τούρκικη Trakya Cam να φτιάχνει κρύσταλλα στην Τουρκία και τη Βουλγαρία σαν Saint Gobain.. η συνεργασία πηγαίνει τόσο καλά που οι δύο εταιρίες θα επενδύσουν φτιάχνοντας ένα νέο εργοστάσιο στη Ρωσία όπου θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύουν με κρύσταλλα 500.000 αυτοκίνητα το χρόνο μόνο από αυτό το εργοστάσιο..

Τώρα αν ένα κρύσταλλο κατασκευασμένο στην Αγγλία ή τη Γαλλία έχει την ίδια ποιότητα/πρώτες ύλες/κόστος, με ένα κατασκευασμένο στη Βουλγαρία, την Τουρκία ή το Ταταρστάν είναι άγνωστο....

για την τετρακίνηση δεν το συζητώ... από άποψη ασφάλειας τουλάχιστον, είναι ότι καλύτερο για τους "λαμπερούς" γυαλισμένους δρόμους μας