Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 50

Θέμα: Ισχυρότερα μικρομεσαία παραγωγής!! Ποιο ψηφιζετε??

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    28-04-13
    Περιοχή
    Marousi, Athens
    Ηλικία
    56
    Μηνύματα
    182
    Thanked
    312
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Κατά τα γραφόμενα μάλλον την Mercedes A45 AMG.

    Στάλθηκε από το GT-N7100 μου

  2. The Following User Says Thank You to ssaliaris For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (17-01-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    06-11-14
    Περιοχή
    Μακεδονία
    Ηλικία
    51
    Μηνύματα
    1.081
    Thanked
    1191
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ssaliaris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Κατά τα γραφόμενα μάλλον την Mercedes A45 AMG.

    Στάλθηκε από το GT-N7100 μου
    +1 και από μένα....
    VW Tiguan Allspace 2.0 BiTDi Stage 1 300HP DSG7 7seater

  4. #3
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    A45 AMG
    Τετρακινητο διπλοσυμπλεκτο που ειναι ο καλυτερος συνδυασμος για μεσα στην πολη. Σε πραγματικα τυχαια πατηματα (δηλαδη σταματημενοι σε διαφορα φαναρια μεσα στην πολη, με την συνηθισμενη μετριας ποιοτητας ασφαλτο και οχι ρολλ απο 70+ σε καποιο συγκεκριμενο κομματι δρομου που παταει η 3η) ειναι πολυ δυσκολο να περαστει. Stage 1 ΦΠΕ με 430 αλογα και κοντραρεις στα ισια τα supercars.

    RS3 μετα για τους ιδιους παραπανω λογους. Το μοτερ εχει καλυτερο potential απο το merc και μπορει να γινει δυνατοτερο αλλα συνολικα το Α45 ειναι καλυτερο καθως ειναι ετοιμο με ζαντες, φρενα, καθισματα κλπ και δειχνει και πιο επιθετικο μεσα-εξω.

    Εξαιρετικο και το focus, ομως καινουργιο στο κουρμπετι, οποτε δεν ξερουμε τι δυνατοτητες εχει. Δειχνει παντως πολυ καλο. Πιθανοτατα να ειναι η πρωτη προτιμηση σε αυτους που τους ενδιαφερει περισσοτερο το στριψιμο πανω απο ολα. Αλλα επειδη δεν εχει δοκιμαστει στους Ελληνικους δρομους δεν μπορουμε να εχουμε συγκεκριμενη αποψη. Το μελλον θα δειξει.

    Το type R τελευταιο και καταιδρωμενο. Με μπροστοκινητο χειροκινητο εν ετη 2016 δεν γ@μησε κανεις. Ασε που η γιαπωνεζικη αισθητικη για το σχεδιασμο του δεν ειναι και οτι καλυτερο. Me 30K παιρνεις leon cupra DSG που ειναι ιδιας φιλοσοφιας και σου μενουν αλλα 30.


    Το τεστ θα μπορουσε να συμπεριλαβει και αλλα πιο ενδιαφεροντα hatch οπως το renault megane rs η το προαναφερθεν leon cupra που ειναι the best value for money απο ολα.

    To RS3 δεν παιζει με την καμια να βγει στα 50Κ που λεει το αρθρο. Οτι ναναι.

    60Κ+ για το Type R ακουγεται σαν ανεκδοτο με τον Τοτο. Καποτε ηταν σημειο αναφορας στην κατηγορια αλλα τωρα ειμαστε 2016 και οχι 2004.
    Παλι καλα που υπαρχει και το GTR, το μονο αξιολογο εργαλειο που εχουμε δει απο τους ιαπωνες τα τελευταια χρονια

  5. The Following 11 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (17-02-16), chrisgiapz3 (17-01-16), doctore (15-01-16), EVERGET (16-01-16), Lefterisk (19-01-16), nik200 (15-01-16), nikos valvetronic (21-01-16), Panos 316T (16-01-16), TakisKal (15-01-16), topmar (15-01-16), VanVIC (17-01-16)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP