Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 104

Θέμα: Πίσω πάτωμα Ε46 Μ3 + Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο αφρος δεν ειναι η καλυτερη λυση. Ενα μπαλωμα ειναι για την μ@λακια που εκαναν κατα τον σχεδιασμο.

    Η BMW σαν επισημη εταιρεια επρεπε να βρει μια μη επεμβατικη λυση, οχι κατ αναγκη την καλυτερη, και ετσι πιστευω κατεληξαν στον αφρο, καθως δεν μπορει να κοβει θολους η να κολαει λαμακια σαν official λυση στο προβλημα.

    Η αποψη μου ειναι οτι πρεπει να γινει και δουλεια απο πανω για να εχουμε τα καλυτερα δυνατα αποτελεσμα. Μονο λαμακια απο κατω δεν νομιζω να μας δωσουν μονιμη λυση στο προβλημα
    Καταλαβαινω ομως και αυτους που δεν θελουν να κοψουν απο πανω για οποιους λογους, κυριως ψυχολογιας και εμφανισης.

    Οσοι βαζουν αφρο να εχουν υποψιν οτι σε περιπτωση που αποφασισουν να κολλησουν λαμακια απο κατω μεταγενεστερα, οι θερμοκρασιες που θα αναπτυχθουν κατα την διαρκεια της συγκολησης θα επηρεασουν τον αφρο που θα βρισκεται ηδη μεσα.

    Η σωστη οδηγηση ειναι ενας ακομα παραγοντας που θα βοηθησει στο να μην ξαναεχουμε προβλημα με το πατωμα ακομη και μετα την επισκευη. Αμα ο αλλος ειναι σιδεροφαγος και σε καθε φαναρι φευγει ταπα με μονιμο wheel hoping, το πατωμα θα ξαναανοιξει.

  2. The Following 4 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    aimiliosbmw (07-01-16), BILL007 (06-01-16), chrisgiapz3 (07-01-16), VanVIC (09-02-16)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.300
    Thanked
    14172
    Rides
    1

    Talking

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αμα ο αλλος ειναι σιδεροφαγος και σε καθε φαναρι φευγει ταπα με μονιμο wheel hoping, το πατωμα θα ξαναανοιξει.

    LET'S GOOOO!!!!!



  4. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (07-01-16)

  5. #3
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ο κωδικός της BMW είναι ο Structured Foam - 83190445721 άλλα όπως θα διαπιστώσετε τον προμηθευεται από τη Henkel που είναι ο
    TEROSON Terocore-1401CA-25 άλλα δεν τον φέρνει η Henkel Ελλάς.
    Attached Images Attached Images
    Συνημμένα αρχεία Συνημμένα αρχεία

  6. The Following 6 Users Say Thank You to aimiliosbmw For This Useful Post:

    BILL007 (09-02-16), chrisgiapz3 (09-02-16), ghost-rider (09-02-16), Vasilis M3 (10-02-16), wheelman (09-02-16), zaharias (09-02-16)

  7. #4
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κωδικός της BMW είναι ο Structured Foam - 83190445721 άλλα όπως θα διαπιστώσετε τον προμηθευεται από τη Henkel που είναι ο
    TEROSON Terocore-1401CA-25 άλλα δεν τον φέρνει η Henkel Ελλάς.
    Great find!!!

  8. #5
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.300
    Thanked
    14172
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ο κωδικός της BMW είναι ο Structured Foam - 83190445721 άλλα όπως θα διαπιστώσετε τον προμηθευεται από τη Henkel που είναι ο
    TEROSON Terocore-1401CA-25 άλλα δεν τον φέρνει η Henkel Ελλάς.
    TΡΟΜΕΡΗ ΑΝΑΚΑΛΥΨΗ!!! for sharing!!!!!


    Technical Data Sheet Terocore 1401 CA-25

    Two-component structural foam to increase the stiffness, strength, fatigue strength and improving the vibration behavior pumped, room temperature curing

    Product Description Terocore 1401 CA-25 is a two component, low expanding, high-strength structural epoxy resin-based foam having high compressive strength and low density. Terocore 1401 CA-25 is free from solvents, isocyanates and PVC. Curing takes place at room temperature by the reaction of A and B component. The reaction can be heated by the Components are accelerated up to 50 ° C. Depending on the geometry and Amount of material, the foam can vary degree. Applications Terocore 1401 CA 25 containing hollow microspheres, reducing its stiffness, strength and duration be increased vibration resistance. Applications include voids, sheets and Structural parts. Terocore 1401 CA-25 can be used for prototypes or as a repair solution of cartridges for the large-scale operation to be processed out of barrels.

    Specifications Terocore 1401 AA-25 Component A Terocore 1401 AA-25 Component B Color: dark gray white / light gray Odor: characteristic by amine Density: about 0.8 g / cm 3 about 0.6 g / cm 3 Flow meter at 20 ° C: 30 s/20 g 26 s/20 g Nozzle: 4 mm Pressure: 2 bar Mixing ratio by Volume: 2 1 Mixture (component A + B) Terocore 1401 CA-25 Color: gray Odor: after curing neutral Pot life (according to Bohlin, oscilutf8g) at 20 ° C: 90 minutes at 30 ° C: 60 minutes Density (cured): about 0.7 g / cm 3 Pressure resistance: 15 - 20 MPa Modulus of elasticity: 700 ± 50 MPa Poisson's ratio: 0.22 to 0.26 Volume change: 0-30% (depending on the hardening) Water absorption: <0.5% weight gain Test conditions: 24 hours at 98% RH, 40 ° C Service temperature: -40 ° C to 90 ° C. short-term (up to 1 h): 110 ° C

    Processing
    Terocore 1401 CA-25 is located in the cartridges in the ratio 2:1 before (by volume). To Processing is the safety pin from the plug. Subsequently, the unscrew top cap, the stopper removed and attached to the mixer before remote cap screwed back on the thread. (Note: Use only original mixer since otherwise can be assumed for the mixing no warranty!) For applications in cavities or parts of the structure to be reinforced parts are quite or partially filled with Terocore 1401 CA 25th (Note: Terocore 1401 CA-25 is expanding by about 0 - 30%) Where appropriate, a hole with a diameter of 7 - 14 mm are drilled, through which the material may then be introduced. The openings are then simply sealed with tape. Functional openings after filling with Terocore 1401 CA-25 must still be used, by prior introduction of Terocore 1401 CA-25 kept free appropriate action. Optionally it is possible, while the openings expose the curing process before the final curing of the foam. If after removing the required amount Terocore 1401 CA-25 nor material in the cartridges is present, the mixer is removed, cleaned thoroughly and the MaterialauslassΓΆffnungen Safety plug and the cap put back. The remaining material is then possible to are processed by a new mixer is placed.

    Curing
    The curing process takes place without additional heat from the outside only by chemical Reactions take place at room temperature after the mixing of components A and B. Warning: This reaction can be carried large quantities Terocore 1401 CA-25 to excessive heat lead. The heat generation and thus the curing time and degree of expansion are determined by the Application temperature, and the geometry of the filling body, and the material quantity determined. When surface application in thin layers of heat and degree of expansion are small. When filling large volume of voids in the material to temperatures up to 160 ° C be achieved. The increase in volume is then about 30%. The parts have to be filled may be handled or transported with protective gloves. After about 8 to 24 hours (depending on Temperature, application, and amount of introduced free surface) has cured the material.

    Cleaning
    Fresh, uncured material should immediately with a dry cloth of the substrates or the cartridge and gun tips are wiped. Remains of Terocore 1401 CA-25 can be removed (eg, benzene) with solvents. In barrel processing systems The filled with mixed material parts are cleaned by rinsing with the A-component. Cured material can only be mechanically removed.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 09-02-16 στις 22:13



  9. #6
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.300
    Thanked
    14172
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    άλλα όπως θα διαπιστώσετε τον προμηθευεται από τη Henkel που είναι ο
    TEROSON Terocore-1401CA-25 άλλα δεν τον φέρνει η Henkel Ελλάς.
    Mάλλον γενικά δεν μπορείς να τον παραγγείλεις απ'οτι διάβασα Αιμίλιε...Εκτός και είναι batch ποσότητα που δεν θα σε συμφέρει
    Το έχεις βρει πουθενά αλλού μεμονομένα προς παραγγελία?

    Batches are only made for OEM and Suppliers unless you're looking at spend a few thousand on a batch of the stuff. I've already done all the research you just did.

    Sigh... wish there was an easier way to get this foam or even fix the sub frame.
    Κάποιος τελικά λέει πως κατάφερε αλλά και πάλι η τιμή της BMW ήταν φθηνότερη!

    This might not be the deal I was hoping for.

    BMW structural foam ¤127.20 for 840 ml (2 x 420ml tubes) = ¤0,151 / ml
    Terocore 1401 ¤38 for 175 ml = ¤0,217¤ / ml (+43% compared to BMW)

    You need 1700 ml of structural foam in total for rear right and left mounting points.
    I did not find the thread for the front mounting points foam method though ? I remember seeing it and can't find the DIY anymore. How much structural foam is needed for that ?

    Total cost for rear mounting points (with my prices) :
    BMW : 255¤ inc. VAT
    Teroson : 380¤ inc. VAT

    BMW prices don't sound that bad anymore ! That thing is expensive !
    https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=421501
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 09-02-16 στις 22:32



  10. #7
    Εγγραφή
    20-12-10
    Περιοχή
    ATHENS
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    212
    Thanked
    178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILL007 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Mάλλον γενικά δεν μπορείς να τον παραγγείλεις απ'οτι διάβασα Αιμίλιε...Εκτός και είναι batch ποσότητα που δεν θα σε συμφέρει
    Το έχεις βρει πουθενά αλλού μεμονομένα προς παραγγελία?



    Κάποιος τελικά λέει πως κατάφερε αλλά και πάλι η τιμή της BMW ήταν φθηνότερη!



    https://www.m3forum.net/m3forum/showthread.php?t=421501
    Σε έρευνα για το terocore 401 μονο τα 175ml βρίσκω το οποίο φαντάζομαι ότι είναι το Α+B σε έτοιμο?Απο τιμες https://www.loctite-glue.com/Teroson...%29_p32741.htm

    Απο Σφακιανάκη σήμερα που μίλησα μου είπε κάπου στα 200,00 αν και αύριο θα ξέρει με σιγουριά. Του έδωσα το τελευταίο κωδικό 83190007361 αλλά να σου πω την αλήθεια δε ξέρω αν η τιμή που μου έδωσε είναι για ένα η δυο φυσίγγια των 420ml.

    Κι εδώ έριξα μια ματιά...
    https://www.ecstuning.com/BMW-E46-M3...h/83190007361/
    βάλε και το τελωνείο...

  11. The Following User Says Thank You to aimiliosbmw For This Useful Post:

    BILL007 (09-02-16)

  12. #8
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    11.300
    Thanked
    14172
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο aimiliosbmw Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σε έρευνα για το terocore 401 μονο τα 175ml βρίσκω το οποίο φαντάζομαι ότι είναι το Α+B σε έτοιμο?Απο τιμες https://www.loctite-glue.com/Teroson...%29_p32741.htm
    Θέλει πολλά τέτοια αν είναι μονά! 400 λέει είναι τα διπλά της BMW και χρειάζεται 4 διπλά για να γίνει συνολικά η όλη εφαρμογή!
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη BILL007 : 09-02-16 στις 23:39



  13. The Following User Says Thank You to BILL007 For This Useful Post:

    DK (10-02-16)

  14. #9
    Εγγραφή
    17-02-19
    Μηνύματα
    2
    Thanked
    11
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα σε ολους.

    Μιας που είδα ότι το συγκεκριμένο thread έχει αρκετά στοιχεία όσον αφορά την ενίσχυση του πατώματος και επειδή το έψαξα παρά πολύ το θέμα θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τι έκανα εγώ.

    Το αυτοκίνητο μου δεν είχε κανένα ράγισμα. Έγινε έλεγχος φυσικά αρχικά με την γέφυρα πάνω στο αμάξι αλλά επιβεβαιώθηκε όταν κατέβηκε για να ενισχυθεί το πάτωμα. Ότι έκανα έγινε καθαρά για προληπτικούς λόγους γιατί θεωρώ ότι είναι προτιμότερο να ενισχυθεί ένα πάτωμα πριν ανοίξει.
    Θεωρώ το standard που θα πρέπει όλοι να κάνουν είναι να κολληθούν πλακάκια από κάτω για να απλώσει το φορτίο. Εγώ επέλεξα τα πλακάκια του reddish Motorsport λόγω της εκτεταμένης έρευνας που έχουν κάνει και ότι ήταν το πρώτο επίσημο κιτ που βγήκε. Τα περισσότερα κιτ που κυκλοφορούν είναι είτε αντιγραφή είτε παραλλαγή των reddish.
    Επόμενο και νομίζω εξίσου αν όχι πιο σημαντικό από τα πλακάκια ειναι κάτι να δένει το πάτωμα από πάνω. Τα πλακάκια πρακτικά απλώνουν το φορτίο αλλά χρειάζεται από πάνω κάτι να μειώνει την κίνηση του πατώματος που πρακτικά σιγά σιγά προκαλεί το ράγισμα. Είχα δει διάφορες λύσεις που υπάρχουν στην αγορά (Vince bar, CMP) αλλά τελικά κατέληξα στο X brace της SME. O λόγος διπλός.
    Πρώτος: Δεν χρειάζεται κόψιμο ράψιμο και γενικά να πολύ δουλειά για να μπει(όπως ένα Vince bar για παράδειγμα). Δύο τρύπες για να περάσουν μεγαλύτερες βίδες προς την γέφυρα και άλλες δύο στα πλάγια που βιδωνει στους θόλους.
    Δεύτερος: Πολύ σημαντικός. Ειναι αναστρέψιμο. Άμα μελλοντικά θελήσω να το πουλήσω και σε κάποιον πιθανό αγοραστή δεν αρέσει βγαίνει πανευκολα και οι τρύπες που μένουν δεν έχουν καμία επιρροή στο υπόλοιπο πλαίσιο. Κλείνουν καθαρά για αισθητικούς λόγους με μια τάπα και αλλάζονται οι μοκέτες.
    Τριτος: Ελάχιστο βάρος. Το Χbar είναι φτιαγμένο από chromoly, ένα κράμα μετάλλου πιο γερο από ατσάλι οπότε με λιγότερο υλικό επιτυγχάνεται η ίδια στιβαρότητα. Αποτέλεσμα. Ζυγίζει μόλις 3 κιλά.

    Τα αρνητικά αν θα μπορούσα να πω είναι το υψηλό κόστος για μια μεταλλική μπάρα πρακτικά (550 ευρώ) και ότι είναι ένα "εμπόδιο" μέσα στο Πορτ μπαγκαζ που πραγματικά εμένα δεν μου έχει δημιουργήσει κανένα πρόβλημα αφού χωράει κανονικά παιδικό καρότσι.

    Μερικές φώτο από το αποτέλεσμα και τις τρύπες που θέλει στο πάτωμα.

  15. The Following 3 Users Say Thank You to Fanatic For This Useful Post:

    BILL007 (08-07-20), nik200 (19-04-20), zaharias (18-04-20)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP