
Αρχικό μήνυμα απο
steliosm46
τι εννοεις να ξυστει τοση επιφανεια.
τα σημεια που "ποναει" το συγκεκριμενο αυτοκινητο ειναι συγκεκριμενα.
οι ενισχυσεις μπαινουν στα σημεια που παταει η γεφυρα και 2 εχτρα λαμακια με το ιδιο παχος εκει που παταει το διαφορικο. για να ειναι στο ιδιο υψος.
πανω ακριβως απ το πατωμα στα σημεια που παταει το διαφορικο κοβεις τα κοματακια τις λαμαρινας. και ενισχυεις και το μεσα φυλλο της λαμαρινας καθως το πατωμα ειναι σαν σαντουιτς εχει 3 φυλλα λαμαρινας.
απο εκει και περα μπορεις να χρησιμοποιησεις προιοντα της Wurth για παραδειγμα η κατι αντιστοιχο το οποιο μπορει ευκολα ενας καλος φανοποιος να σου εξηγησει.
Καλα ειναι να το πας σε καποιον που εχει ξανακανει αυτη τη δουλεια ετσι ωστε να μην πειραματιζεται στο δικο σου αυτοκινητο, αν και δεν ειναι πυρηνικη φυσικη.
Ενας καλος φανοποιος θα ξερει τι θα κανει.
Μια τιμη φανοποιοου για αυτη τη δουλεια δεν ξερπερναει τα 200ευρω τουλαχιστον για βορειο ελλαδα.
Απο εκει και περα παιρνεις και το κιτ αυτο και εισαι οκ. Εχει και χαρτι με οδηγιες.