Σχετικά με τα σινεμπλοκ που αναφέρει ο Νάσος, επίσης διαφωνώ.
Σε όλα τα αγωνιστικά αν ο άξονας δεν είναι απευθείας βιδωμενος, τοποθετουνται μεταλικα σινεμπλοκ για να γίνουν πιο απόλυτα τ αυτοκίνητα και πιο άμεσα στην αντίδραση τους.
Σχετικά με τα σινεμπλοκ που αναφέρει ο Νάσος, επίσης διαφωνώ.
Σε όλα τα αγωνιστικά αν ο άξονας δεν είναι απευθείας βιδωμενος, τοποθετουνται μεταλικα σινεμπλοκ για να γίνουν πιο απόλυτα τ αυτοκίνητα και πιο άμεσα στην αντίδραση τους.
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
alexk (23-12-15)
Δε διαφωνείς το ίδιο πράγμα λέμε από άλλη σκοπιά.
Πιο νευρικό και χειρότερη ποιότητα κύλισης που λέω συνεπάγεται ώφελος στον τομέα της αμεσότητας είναι προφανές.
Επίσης σε ένα αμάξι της κατηγορίας του Μ4, που δεν είναι καθαρόαιμο αλλά ένα sportscoupe με όλες τις ανέσεις, το βρίσκω κάπως άτοπο να θες να το κάνεις πιο άμεσο ακολουθώντας αυτή τη λύση που εφαρμόζεται στα αγώνιστικά όπως είπες. Για την GTS θα ήταν κάτι απόλυτα λογικό....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]