Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 256

Θέμα: Video ///M

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Επίσης σχετικά με το βίντεο και τον τρόπο οδήγησης που ο οδηγός στο ένα παλεύει με το τιμόνι, είναι άλλο πράγμα να πηγαίνεις όριο με την ιπποδύναμη και άλλο με τη ροπή.

    Εκεί που ξυριζει το Μ, το άλλο έχει ξεφουσκωσει και έχει χάσει και το πικ της ροπής του.

    Είναι λογικό το Μ να είναι πολύ πιο επιθετικό μ τα παραπάνω άλογα και τη μικρότερη ροπή.

    Παρόλα ταύτα, θεωρώ πως αν το βίντεο είναι αντικειμενικο και όχι προϊόν εντυπωσιασμου, τότε η Μ είναι για ντομάτες πλέον.

    Σίγουρα πάντως, θα ήθελα να δω συγκριτικό σε κλειστή πίστα, πράγμα που μου κάνει μεγάλη εντύπωση για το γιατί δεν έγινε και επιλέχθηκε δημόσιος δρόμος με διαδρομή 4-5 στροφών για χρονομετρηση.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. The Following 6 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (23-12-15), alexm (23-12-15), chrisgiapz3 (23-12-15), doctore (23-12-15), pilot (23-12-15), vagmag (23-12-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σχετικά με τα σινεμπλοκ που αναφέρει ο Νάσος, επίσης διαφωνώ.

    Σε όλα τα αγωνιστικά αν ο άξονας δεν είναι απευθείας βιδωμενος, τοποθετουνται μεταλικα σινεμπλοκ για να γίνουν πιο απόλυτα τ αυτοκίνητα και πιο άμεσα στην αντίδραση τους.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following User Says Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    alexk (23-12-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σχετικά με τα σινεμπλοκ που αναφέρει ο Νάσος, επίσης διαφωνώ.

    Σε όλα τα αγωνιστικά αν ο άξονας δεν είναι απευθείας βιδωμενος, τοποθετουνται μεταλικα σινεμπλοκ για να γίνουν πιο απόλυτα τ αυτοκίνητα και πιο άμεσα στην αντίδραση τους.
    Δε διαφωνείς το ίδιο πράγμα λέμε από άλλη σκοπιά.

    Πιο νευρικό και χειρότερη ποιότητα κύλισης που λέω συνεπάγεται ώφελος στον τομέα της αμεσότητας είναι προφανές.

    Επίσης σε ένα αμάξι της κατηγορίας του Μ4, που δεν είναι καθαρόαιμο αλλά ένα sportscoupe με όλες τις ανέσεις, το βρίσκω κάπως άτοπο να θες να το κάνεις πιο άμεσο ακολουθώντας αυτή τη λύση που εφαρμόζεται στα αγώνιστικά όπως είπες. Για την GTS θα ήταν κάτι απόλυτα λογικό....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. #4
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επίσης σχετικά με το βίντεο και τον τρόπο οδήγησης που ο οδηγός στο ένα παλεύει με το τιμόνι, είναι άλλο πράγμα να πηγαίνεις όριο με την ιπποδύναμη και άλλο με τη ροπή.



    Εκεί που ξυριζει το Μ, το άλλο έχει ξεφουσκωσει και έχει χάσει και το πικ της ροπής του.



    Είναι λογικό το Μ να είναι πολύ πιο επιθετικό μ τα παραπάνω άλογα και τη μικρότερη ροπή.


    Θωμά μην ξεχνάμε ότι έχουμε πλέον περάσει στην εποχή των turbo καλώς ή κακώς (αυτό δεν το εξετάζουμε τώρα), που σημαίνει φουλ ροπή και για το Μ3/4 αλλά και φουλ ιπποδύναμη για το D3....
    Επίσης να αναφέρουμε ότι το κράτημα των Alpina είναι υποδειγματικό μιας και εκτός από ελατήρια/αναρτήσεις έχουν και μπλοκέ διαφορικό.
    Γίνεται αντιληπτό λοιπόν ότι τα Alpina είναι εντελώς διαφοροποιημένα από τα αντίστοιχα αυτοκίνητα των διάφορων βελτιωτικών οίκων μιας και ότι τοποθετείται πάνω τους φέρει την υπογραφή του εργοστασίου. Αυτό μου λέει πολλά
    Detailing Madness

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP