Σελίδα 9 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 78910 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 81 έως 90 από 97

Θέμα: φρενα Μ3 σε απλο Ε46

  1. #81
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ωραία...

    Άρα το αυξημένο μετατρόχιο του Μ3 δημιουργείται από τα ψαλίδια σε συνδιασμό με τα άκρα του Μ3 άρα επομένως και μεγαλύτερα ακρόμπαρα...

    Έτσι????

    Τα άκρα σκέτα απο Μ3 μπορούν να μπουν σε απλό Ε46αρι με τα ψαλίδια και τα ακρόμπαρα του απλού???

    Το μουαγιέ τελικά είναι μακρύτερο από τα απλά????

  2. #82
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ναι γινεται. Εγω εχω τα ψαλιδια του 325 με καλα σινεμπλοκ και τα φρενα του Μ3.
    θελει κατι θηκες απο οτι θυμαμαι φτιαχτές αλλα δε γνωριζω λεπτομερειες.
    Βutterfly effect...

  3. #83
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ενημερωτικά πάντως, τα φρένα του Μ3 για μετατροπή σε απλό, είναι ότι πιο πεταμένα λεφτά μπορεί να δώσει κανείς.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    andreas_R (05-01-15), BILL007 (18-12-15), mormon (05-01-15), Vassilis ///M (06-01-15)

  5. #84
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα ψαλιδια του m3 ειναι πιο μακρυα και οταν μπουν με πιατελα απο αναρτηση απλη εξακυλινδρου δινουν πολυ καμπερ.

    Εαν μπουν με πιατελα Μ3 κτλ ολα δηλαδη τοτε χρειαζονται τα φτερα γιατι ερχονται πιο εξω.

    παθως και μαθως χαχαχα

    Ας ειναι καλα ο Τουμπας που ασχοληθηκε.
    Λογικο να δινουν πολυ καμπερ αν ειναι μακρυτερα....Αρα εγω στα χερια μου ειχα ψαλιδια Μ-πακ και Ζ4Μ γι'αυτο και ηταν ολοιδια!!Οποτε κλειδωνουμε στο οτι μπροστα τα ψαλιδια Μ3 ειναι μακρυτερα και πισω τα Μ γεμιζουν τα φουσκωματα απο το οφσετ ζαντων?
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  6. The Following 4 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    BILL007 (18-12-15), compactM3 (05-01-15), ghost-rider (05-01-15), Vassilis ///M (06-01-15)

  7. #85
    Εγγραφή
    07-04-11
    Περιοχή
    ΙΩΑΝΝΙΝΑ
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    3.301
    Thanked
    4222
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο andreas_R Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι γινεται. Εγω εχω τα ψαλιδια του 325 με καλα σινεμπλοκ και τα φρενα του Μ3.
    θελει κατι θηκες απο οτι θυμαμαι φτιαχτές αλλα δε γνωριζω λεπτομερειες.
    Μαζί με τα άκρα από Μ3 ή μόνο τα φρένα????


    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Thomelef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενημερωτικά πάντως, τα φρένα του Μ3 για μετατροπή σε απλό, είναι ότι πιο πεταμένα λεφτά μπορεί να δώσει κανείς.
    Ότι πιο σωστό έχω ακούσει...
    Μ'αρέσει που υπήρχαν εποχές παλιότερα που λέγαμε και καλά ''τοπ βελτίωση'' και δεν υπάρχει άλλη...


  8. #86
    Εγγραφή
    22-03-12
    Περιοχή
    Περιστέρι-Παλλήνη
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.170
    Thanked
    931
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Βασικα για να μη σου πω κατι λαθος εμενα ο Τουμπας
    μου το εφτιαξε. Αν θες παρτον τηλεφωνο να σου πει
    Βutterfly effect...

  9. #87
    Εγγραφή
    17-12-15
    Μηνύματα
    6
    Thanked
    0
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;

  10. #88
    Εγγραφή
    21-01-10
    Περιοχή
    Καλαμαριά
    Μηνύματα
    7.711
    Thanked
    22530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο daRockfeller Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;
    Όχι, θέλεις άξονα από 330.
    Ζήσε το σήμερα. Για το αύριο δεν ξέρεις.

  11. #89
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1755
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    οχι απαραιτητα κ. Γιωργο, ο αδερφος μου φοραει μπρος πισω φρενα 330.
    απλα θελει ενα ταμπουρακι εσωτερικα του δισκου ωστε να πιανουν οι σιαγωνες.

  12. The Following 6 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    BILL007 (18-12-15), gant (18-12-15), nikos valvetronic (20-12-15), pilot (18-12-15), Vassilis ///M (18-12-15), wheelman (18-12-15)

  13. #90
    Εγγραφή
    25-11-11
    Περιοχή
    Piraeus
    Μηνύματα
    2.957
    Thanked
    8074
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο daRockfeller Εμφάνιση μηνυμάτων
    Φιλαρακια μου καλα καλησπερα!! Σχετικα με τα 330 φρενα. Εχω βαλει ηδη τα μπροστα σε 2.200cc. Με τα πισω τι κανουμε;;; μπαινουν;;;
    Καλησπέρα κ καλώς ήρθες στην παρέα μας,

    εάν θέλεις πέρνα μια βόλτα απο εδώ να μας συστηθείς!


    Όσο για τα φρένα έιτε θα αλλάξεις άκρα,
    είτε θα κατασκευάσεις τις σιαγώνες για τους νέους ταμπουρόδισκους
    καθότι έχουν μεγαλύτερη διάμετρο του τρίλιτρου.

    Σχετικές πληροφορίες για το τι χρειάζεται θα βρείς εδώ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη wheelman : 18-12-15 στις 19:52 Αιτία: Wrong quote

  14. The Following 3 Users Say Thank You to wheelman For This Useful Post:

    BILL007 (18-12-15), nikos valvetronic (20-12-15), Vassilis ///M (18-12-15)

Σελίδα 9 από 10 ΠρώτηΠρώτη ... 78910 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP