ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!![]()
ΕΓΙΝΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ!![]()
Σου παραθετω μερικές φωτογραφίες για να πάρει μια εικόνα απο το οτι εκανα εγώ.
Δεν ξέρω τι ακριβώς απαιτήσσεις έχεις και τι ακριβώς θες να κάνεις αλλα για να κάνεις κάτι καλό πρέπει να πάρεις και κάτι καλό.
Εγώ προσωπικά δεν συμβιβάζομαι έτσι απλά. Πάντα επειδή μαρέσει ο ποιοτικός ήχος πάντα έδινα και δίνω χρήματα στόν ήχο.
Λοιπον, τώρα αρχικά όπως σου εξηγησα για τον επεξεργαστή ήχου. Αυτός παρακάτω ειναι ενας επεξεργαστής ήχου της Audison με remote control.
Ολη η ιστορία ειναι εκεί. Και τι θέλω να πω με αυτο. Για να συνδέσεις ενισχυτή aftermarker ο οποίος θα ειναι κάτι πολυ καλυτερο απ τον HK για να παιξεις τα ηχεία σου, δηλαδη κατι καλύτερο ή πολυ καλυτερο απ τα εργοστασιακά.
Πρέπει εκτός απο ρευματα κλπ, του δώσεις και σηματα RCA . Θέλεις καποιου ειδικούς αντάπτωρες που παίρνουν είδοσο απ τα ηχεία και δίνουν έξοδο RCA.
Αυτο ομως ειναι κατι πολυ απλό και μπακάλικο. Στο HK των BMW δεν ειναι απολυτα σώστό, γιατι όλα τα σήματα που πάνε στα ηχέια είναι ήδη crossαρισμένα, δλδ δεν έχουν καθαρό σήμα, ωστε να μπορέσει ο αντάπτορας να πάρει ενα καθαρο σήμα και να δώσει RCA.
Οποτε ή μια λύση ειναι αυτη που έκανα εγώ, με τον επεξεργαστή ήχου. Αυτο το μηχάνημα ότι και σήμα να του δώσεις θα στο βγάλει καθαρό. Οπότε στην συνέχεια το κάνεις οτι θέλεις. Συνδεεις κανονικά και δίνεις τα σήματα
στον ενισχυτή ή στους ενισχυτές σου έτσι όπως πρέπει να είναι.
Το μηχαμημα αυτό είναι ακριβό. το BI TEN το απλό χωρίς το Remote Control κοστίσει κοντά στα 450ε
Το δικό μου ειναι το BI TEN D δηλαδη με Remote Control το οποίο και τοποθέτησα κουτί στο χώρο της σταχτοθήκης.
Απο εκεί και πέρα παίζει μπάλα όπως θες. Με ότι ηχέιο θες, εννοώ απο θέμα δύναμης, πόσα wat κλπ.
Μπροστά στα Ε46 Ο Χώρος ειναι συγκεκριμένος για μονάδα. Οπως επίσης για πίσω.
Εγώ δλδ αυτά τα ηχεία που έχω βάλει είναι απ τις ποιο καλές και ποιοτικές σειρές της Focal για παράδειγμά. Αλλα μπορώ να τα υποστιρίξω γιατι έχω βάλει και τους κατάλληλους ενισχυτές που τα υποστιρίζουν.
Για το κερασάκι έφτιξα και subwoofer μικρό 8 ιντσων και μικρό σε διαστάσεις και το τοποθέτησα στο πίσω μέρος εκεί οπου ειναι και το ΟΕΜ HK κάτω απο την ετιαζιέρα και στο χώρο αποσκευων.
Τα πίσω ηχεία είναι γαιδούρια της αλλα έκανα αρκετή δουλειά και τοποθέτησα πίσω με σωστές βάσεις και μόνωση της DYNAMAT η οποία ειναι το ποιο must προιον που πρέπει να τοποθετείται σε τέτοιες δουλείες.
Οτι βλέπεις είναι τοποθετημένο απο μένα προσωπικά με μεράκι και αρκετή δουλίτσα. Και δεν έχει πειραχτεί ΤΙΠΟΤΑ απολυτος απο τα ΟΕΜ πραγματα του αυτοκινητου. Δεν έχει χαλάσει τίποτα, τα πραγματα τοποθετήθηκαν όπως πρέπει σωστά σαν εργοστασιακά και η δουλειά ειναι μακράν καλύτερη και ποιοτικότερη!
![]()
alexm (29-11-15), BILL007 (30-11-15), Bitz (01-12-15), isou (29-11-15), kostas109 (30-11-15), nikos valvetronic (29-11-15), Vassilis ///M (30-11-15)
Τι έχεις φτιάξει ρε ΣτέλιοΜπράβο για το μεράκι και την τρέλα σου!
Έχω την ίδια απορία με τον Πάνο
ναι καθισανε μια χαρά χωρίς να πειραχθεί τίποτα!
τα είχα μελετήσει πολύ καλά πριν κάνω οτιδήποτε.
η εταζιέρα δεν πειράχθειχε καοθλου, ούτε το κουρτινάκι δεν εχει προβλημα αφου ειναι στην μέση ακριβως της ετιαζιέρας. και οι εργοστασιακές γρίλλιες κανονικά στην θέση τους.
τα ηχεία τα μελέτησα ακριβώς και εκανα φτιαχτες βάσεις απο κάτω με καλό ξύλο. τα ηχεία μπήκαν λίγο ποιο στην ακρη με αποτέλεσμα να πέφτουν σχεδόν απο πάνω απ την θέση της γρίλιας το midrange και το twitter.
το μονο που εκοψα απο κάτω την λαμαρίνα περιμέτρικά με το Dremmel σε φάση που δεν επιρεάζει και τιποτα διοτι ειναι πολυ ενισχυμένη και δεν εχει καποιο θέμα κάπου αλλου.
για να βγεί η εταζιέρα πίσω θέλει πολύ προσέκτική δουλειά θέλει και κάποια ειδικά εργαλειάκια απο πλαστικό που δεν κάνουν ζημιά.
Σε περιπτωση που θελει καποιος να κανει κατι αντοιστοιχο για οποιοδηποτε λογο ας μου πει. Θελει βημα βημα με την σειρά να βγουν αυτα που πρεπει να βγουν.
Εχει καποια "κρυμμενα" κλιπς κλπ πραγματακια που θελουν προσοχη! οπως για παραδειγμα τα προσκέφαλα ας πουμε έχουν απο κάτω ασφάλειες συρταροτές.
Αν καποιος δεν ξέρει μπορεί να πεδεύεται και να ψάχνει αδικα.
Παντως ναι εγίνε μερακλήδικη δουλεια. Νικο ναι φιλε παντα κάνω τετοιες δουλειες αν ειναι να κανω κατι θελω να το κανω γιατι το γουσταρω και να το κανω οπως πρεπει.
Οσο αφορά τον ήχο μαρέσει η μουσική γενικά και παίζω και DJ ετσι σαν χομπι ερασιτεχνικά στο σπιτι μου π.χ οταν εχω χρονο και παντα ειχα ποιοτικά συστηματα ήχου οπουδηποτε.
BILL007 (30-11-15), kostas109 (30-11-15), nikos valvetronic (30-11-15), trueno (30-11-15)
Στέλιο βλέπω ότι έκανες άψογη δουλειά, με ενδιαφέρει κι εμένα ένα τέτοιο project για το ε46 μιας και τα ηχεία που σου πούλησα τα είχα σε punto και εκεί ήταν πιο απλά τα πράγματα.Για δώσε μερικές λεπτομέρειες για να ξεκινήσω σιγά σιγά.Οι ενισχυτές πως ξεκινάνε από τον επεξεργαστή ή από την πηγή όταν ανοίγει;επίσης αν έχει parctronic ακούγεται από τα ηχεία ή έχουν δικό τους και τέλος εμένα έχει 3 δρόμων μπροστά και εκεί δυσκολεύομαι λίγο
κωστα. τι ακριβως θες να κανεις για να σου πω.
ο επεξεργαστης εχει φυσα η οποία συνδεονται πανω πολλα πραγματα. συνδεονται τα καλωδια των ηχειων που ερχονται απ την πηγη προς τα πισω για να πανε στον HK ενισχυτη. απο εκει και μετά δινει σηματα RCA προς των ενισχυτη η τους ενισχυτές. Δινει 5 κανάλια 4 + το sub και δινει και αλλες εξοδους AUX κλπ.
Απο εκει και επειτα απ τon aftermarket ενισχυτη δινεις στα ηχεία σου.
Ο επεξεργαστής που έχω εγω ειναι αυτος με τον Remote δηλαδη ειναι το Bit Ten D της Audison. και ειναι ποιο ακριβο απ τον απλο χωρις remote.
Κοστίζει κοντά στα 600ε.
Έχω θύρα για τον υπολογιστή Laptop στο οποιο εγκαταστείς και το προγραμμα του και κανει παπάδες.
Ρυθμίζεις τα πάντα οταν λέμε ακόμη και οταν το σετάρεις του δινεις στοιχεία, μετράς με το μέτρο π.χ με βάση την θεση του οδηγου η του συνοδηγου ή με τον κέντρο του εσωτερικου του αυτοκινητου, τις αποστάσεις απ το κάθε ηχειο.
π.χ το μπροστά αριστερό ηχειο ειναι σε αποσταση π.χ 45cm απο το αυτι σου.
το πισω δεξιά ας πουμε ειναι 124cm κλπ κλπ.
και το σεταρεις και βγάζει ακριβώς την καθυστέρηση του ηχου σε καθε ηχειο ετσι ωστε να έχεις το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα ακουστικά απ την θέση που εισαι!!
Ειναι φοβερό εργαλείο.
Εν συντομία κάποιος που θελει να βαλει aftermarket ενισχυτη οταν εχει συστημα HK πρεπει η να βαλει απλους ανταπτορες που παιρνουν το σημα των ηχειων και βγαζουν RCA και ειναι φθηνη λυση αλλα αμφιβολου αν θα παιξει
ή να βαλει επεξεργαστή.
Οσο αφορα το 3 δρόμων εξαρταται τι μαρκα εχεις και τι διαστασεις.
εαν ειναι ιδανικες διαστασεις το midrange σου μπορεις να το τοποθετησεις στην θεση που ειναι τα εργοστασιακά τα HK στο χερουλι απο πάνω. και το twiiter να το βάλεις σε άλλη θεση η μεσα στις κολώνες δίπλα.
Εξαρτάται αναλογα τι εχεις. εαν εχεις ηδη η αν θες να αγορασεις.
εμενα τα μπροστά ειναι 2 δρομων και στην θεση του mid εβαλα τα focal twiiter.
το εργοστασιακο εχει 3 δρομων αλλα ειναι μικρα σε διαστασεις και χωρανε.
Επισης εχει καποιες προσθηκες ειχα δει καποια στιγμη για Ε46 αλλα δεν θυμαμαι ηταν πολύ καλές αλλα η τιμη τους ηταν αρκετα τσιμπιμενη απο οτι θυμαμαι!
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη steliosm46 : 30-11-15 στις 17:30
Στέλιο, θέλω και πάλι focal να πάρω απλά δεν ξέρω τι ταιριάζει ακριβώς στο αμάξι εννοώ από άποψη βάθους κλπ.όπως είπα είναι 3 δρόμων αλλά είναι και compact το αμάξι και τα twitter είναι ψηλά στον καθρέπτη και όχι στο χερούλι όπως στο κουπέ.σκέφτομαι για επεξεργαστή κι εγώ ακόμη και σαν αυτόν που έχεις ή έναν alpine και έχω βρει και έναν ενισχυτή mcintosh.sub δεν θέλω να βάλω απλά θέλω καλή ποιότητα
Ε46 Compact εχεις Κώστα?
Έχει HK εργοστασιακό αυτό ή το απλό συστημα. Αν ειναι απλό τόσο ποιο καλα΄
μπορείς να κάνεις οτι θες. να βάλεις και μια aftermarket πηγη χωρίς επεξεργαστές δεν χρειάζεται κιολας. και να παίξεις όπως θες μετά. και με εναν καλό ενισχυτή 4 καναλιών για παραδειγμα.
Sub και εγώ δεν ηθελα να βάλω, αλλα ομως σε ενα αναβαθμισμένο ήχο να ξέρεις οτι ειναι αισθητή η απουσία του! ειδικά οταν τα υπολοιπα ηχεία δεν παράγουν μπάσο χαμηλής συχνότητας.
Ενα subακι έστω και μικρό μπορεί να σου απογειώσει το σύνολο του ήχου απλά!
παίζει τις χαμηλές συχνότητες με αποτέλεσμα να γεμίζει όλο το συνολο και μπορεί χωρίς να αλλάξεις ακομη και τα ηχεία, με ένα σετ καλά τουιτερ για παράδειγμα και το subακι να πάθεις πλάκα απο το αποτέλεσμα!