Επειδη το αμαξι μου βρισκεται στις 130,000χλμ σκεφτομαι να αλλαξω προληπτικα ενα maf λογω ηλικιας και χλμ..
Αξιζει τον κοπο? Δεν εχω καποιο θεμα, καθαρα προληπτικα..
Εχει καποιος εμπειρια πανω στο θεμα?
Καθε ποσα χλμ θελει αλλαγη?
Bosch γνησιο ποιο απολα?
ζαχαρια εγω ειχα αλλαξει στις 115χιλιαδες , μαφ και πολλαπλασιαστες , καλο κανεις ,κακο δεν κανεις , ειδικα εγω που ειχα και ελευθερο φιλτρο (απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη) ηταν τιγκα στην λαδιλα
ζαχαρια εγω ειχα αλλαξει στις 115χιλιαδες , μαφ και πολλαπλασιαστες , καλο κανεις ,κακο δεν κανεις , ειδικα εγω που ειχα και ελευθερο φιλτρο (απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη) ηταν τιγκα στην λαδιλα
Ειδες διαφορά μετα;
Μπουζί πολλαπλασιαστές φίλτρα ολα μόλις άλλαξα.. και καθάρισα και μπεκ..
Φίλτρο αέρα φοράω μαμα.. Δε βάζω τιποτα αλλο..
Ειδες διαφορά μετα;
Μπουζί πολλαπλασιαστές φίλτρα ολα μόλις άλλαξα.. και καθάρισα και μπεκ..
Φίλτρο αέρα φοράω μαμα.. Δε βάζω τιποτα αλλο..
Ψυχολογικά και μόνο ήμουν σίγουρος ότι πήγαινε καλύτερα χωρίς πλάκα τώρα είδα διαφορά . Μπεκ νομίζω έκανες λαλακια που καθάρισες . Νομίζω από κάποια φόρουμ εξωτερικού που διαβάζω ότι δημιουργούνται προβλήματα σε δεύτερο χρόνο
Ψυχολογικά και μόνο ήμουν σίγουρος ότι πήγαινε καλύτερα χωρίς πλάκα τώρα είδα διαφορά . Μπεκ νομίζω έκανες λαλακια που καθάρισες . Νομίζω από κάποια φόρουμ εξωτερικού που διαβάζω ότι δημιουργούνται προβλήματα σε δεύτερο χρόνο
Όταν λες προβλήματα σε δεύτερο χρόνο; Για το Μ3 ή γενικά;