Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 81

Θέμα: Αγορά BMW E92 325i

  1. #21
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    βόλτες με το μάτζικ μπας
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    6.125
    Thanked
    11984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Cobalt Εμφάνιση μηνυμάτων
    για τους τύπους υπήρχε κάποτε ένα 320si στο φόρουμ που είχε πραγματική μικτή 8,9!!!!! δεν ξέρω πως γινόταν αυτό αλλά ο άνθρωπος με στοιχεία μας το είχε αποδείξει.
    Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε

    ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
    Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.

    Σε κάθε και για κάθε περίπτωση, προτείνεται δοκιμή προς τον αγοραστή (δοκιμή όμως, όχι βόλτα το τετράγωνο).
    Κάποτε θα τα θυμόμαστε όλα αυτά και θα γελάμε.

  2. The Following 3 Users Say Thank You to Ptboul For This Useful Post:

    Diamantis jcw (10-12-16), Konstantinos E60 (11-11-15), scania124 (11-11-15)

  3. #22
    Εγγραφή
    19-10-10
    Μηνύματα
    558
    Thanked
    214
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Ptboul Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αυτός ήταν κ0λ0γερας ρε

    ps: Παίδες το κιβώτιο του si πραγματικά δεν υπάρχει. Όπως τα λέει ο Πετράν.
    Με 4η ανεβαίνεις τοίχο. Πλεονέκτημα για τον γνώστη, μειονέκτημα για ταξίδι στην εθνική. Από την άλλη βέβαια, είναι αμάξι που αρέσκεται να στροφάρει σαν δίχρονο.
    δεν ειναι θεμα κιβωτιου αλλα θεμα διαφορικου ειχα ψαχτει και εγω στο παρελθον να το κοντινω λιγο(εχω 19''ζαντες)
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη maris7 : 11-11-15 στις 14:37

  4. The Following User Says Thank You to maris7 For This Useful Post:

    Ptboul (11-11-15)

  5. #23
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Θα βγω λιγο
    Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?

  6. #24
    Εγγραφή
    10-09-12
    Μηνύματα
    932
    Thanked
    1703
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο scania124 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Θα βγω λιγο
    Τι βήμα διαφορικό έχει το 320si και πόση τελική έχει?


    roundcorner.gif (262 bytes)

    BMW 320Si












    Με αγωνιστικό DNA
    Eξελιγμένη, ώστε να αποτελέσει τη βάση της αγωνιστικής 320 του WTCC, η BMW 320Si μεταφέρει τη φιλοσοφία των αγώνων στο δρόμο.

    ΦΩTOΓPAΦIEΣ: NIKOΣ MAPKOMΠOTΣAPHΣ

    H BMW 320Si είναι μια ειδική έκδοση της σειράς 3, που δημιουργήθηκε αποκλειστικά με σκοπό να λειτουργήσει ως βάση για την έκδοση του δελτίου αναγνώρισης της αγωνιστικής 320, που συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Τουρισμού WTCC. Η ιδιαιτερότητά της σε σχέση με τη γνωστή 320i έχει να κάνει με επιλεκτικές αλλαγές στον κινητήρα, στη μετάδοση και στην ανάρτηση, οι οποίες πρακτικά έχουν εφαρμοστεί ώστε να επιτρέψουν τη δημιουργία μιας όσο το δυνατόν πιο ανταγωνιστικής αγωνιστικής έκδοσης. Μεταμορφωμένος, λοιπόν, είναι ο γνωστός 4κύλινδρος 2λιτρος κινητήρας της BMW, που, ειδικά για την περίσταση, συναρμολογείται στο τμήμα κατασκευής των κινητήρων της F1 και φέρει αλλαγές που προχωρούν μέχρι και τη μεταβολή της διαμέτρου και της διαδρομής των εμβόλων. Oι σημαντικότερες επεμβάσεις που έχουν γίνει αφορούν την αύξηση της διαμέτρου των βαλβίδων εισαγωγής κι εξαγωγής, την αντικατάσταση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συστήματος οδήγησης των βαλβίδων Valvetronic με ένα συμβατικό σύστημα, για μεγαλύτερη ακρίβεια στους υψηλούς ρυθμούς περιστροφής, την αύξηση της συμπίεσης (από 10.5:1 σε 11.0:1), τη χρήση ενισχυμένων μετάλλων αλλά και την κατασκευή της κυλινδροκεφαλής από ανθρακονήματα, για μείωση του συνολικού βάρους. Όλα τα παραπάνω έχουν δώσει στον κινητήρα έναν πιο άγριο και σπορτίφ χαρακτήρα (ο «κόφτης» επεμβαίνει πλέον στις 7.300 σ.α.λ., ενώ το ηλεκτρονικό γκάζι έχει αντικατασταθεί με μηχανική πεταλούδα με συρματόσχοινο) καθώς και μια σημαντική αύξηση της ισχύος. Μάλιστα, οι διαπιστώσεις μας στην πράξη δεν άφησαν καμία αμφιβολία για την ορθότητα των προδιαγραφών που «μιλούν» για 173 ίππους/7.000 σ.α.λ. και ροπή 20,4 χλγμ./4.250 σ.α.λ. (έναντι 150 ίππων/6.200 σ.α.λ. και 20,4 χλγμ./3.600 σ.α.λ.). Χαρακτηριστικά αναφέρουμε πως στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο οι τιμές της ισχύος που καταγράφηκαν στους τροχούς έφτασαν τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ., όταν οι αντίστοιχες τιμές από τη μέτρηση της 320i ήταν 137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ. Αντίστοιχα κολακευτική για την 320Si είναι, όμως, και η εικόνα της σε επίπεδο επιδόσεων. Eκεί αποδεικνύεται σημαντικά ταχύτερη από την απλή έκδοση, τόσο στις επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,6 δλ. η 320Si, σε 10,1 δλ. η 320i) όσο -ακόμα περισσότερο- εν κινήσει, όπου οι διαφορές με την απλή 320i στις περισσότερες περιπτώσεις ξεπερνούν το 1,0 δλ. Βέβαια, σε αυτό συμβάλλει και η πιο κοντή τελική σχέση μετάδοσης (4,10:1 από 3,38:1), η οποία συμπληρώνει ιδανικά το καλά κλιμακωμένο και εξαιρετικό σε αίσθηση 6άρι κιβώτιο. Εκτός, όμως, από τις αναβαθμισμένες επιδόσεις, ο σπορ χαρακτήρας της 320Si αναδεικνύεται τόσο από την πιο σφικτή ανάρτηση M όσο και από επιμέρους στοιχεία, όπως είναι το ιδιαίτερα πληροφοριακό και ακριβές τιμόνι με την υδραυλική υποβοήθηση, οι μεγάλοι τροχοί των 18 ιντσών και τα μεγαλύτερα κι εξαιρετικά σε απόδοση φρένα, που ενισχύουν ακόμα περισσότερο το γνωστό ευχάριστο και αποτελεσματικό οδηγικό προφίλ που χαρακτηρίζει τη σειρά 3. Σε συνδυασμό, λοιπόν, και με το αντίστοιχα προσανατολισμένο πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού («όλα τα λεφτά» τα μπάκετ καθίσματα!), μπορούμε να πούμε ότι το ουσιαστικό μειονέκτημα της 320Si είναι η περιορισμένη της παραγωγή, που την καθιστά αυτόματα «θεωρητική αξία» για όσους δε βιαστούν να κάνουν δικό τους ένα από τα μόλις 2.600 αντίτυπα που θα παραχθούν._ 4Τ

    Στο δυναμόμετρο
    Οι επεμβάσεις στο 2λιτρο 4κύλινδρο κινητήρα της BMW αποδεικνύονται και στην πράξη ιδιαίτερα εύστοχες. Στην επίσκεψη στο δυναμόμετρο η απόδοση της 320 Si στους τροχούς έφτασε τους 160,4 ίππους/7.200 σ.α.λ. και τα 17,5 χλγμ./4.800 σ.α.λ. Οι τιμές αυτές είναι σαφώς ανώτερες από εκείνες της απλής 320 (137 ίπποι/6.500 σ.α.λ. και 16,7 χλγμ./3.300 σ.α.λ.), όμως ακόμα πιο σημαντικό είναι το γεγονός πως ο βελτιωμένος κινητήρας της Si υπερέχει συνεχώς σε ισχύ και ροπή μετά τις 3.500 σ.α.λ., φανερώνοντας, έτσι, και τον πιο άγριο χαρακτήρα του.

    BMW 320 Si
    YΠEP
    EΠIΔOΣEIΣ/OΔIKH ΣYMΠEPIΦOPA
    KATA
    KATANAΛΩΣH

    ΚΟΣΤΟΣ
    ΤΙΜΗ ΒΑΣΙΚΗΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: 41.700 ευρώ

    ΤΕΧΝΙΚΑ

    ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ
    Κυβισμός: 1.997 κ.εκ.
    Κύλινδροι: 4 σε σειρά
    Μέγ. Ισχύς: 160 ίπποι στις 7.200 σ.α.λ.*/173 ίπποι στις 7.000 σ.α.λ.**
    Μέγ. Ροπή: 17,5 χλγμ στις 4.800 σ.α.λ.*/ 20,4 χλγμ στις 4.250 σ.α.λ.**

    ΜΕΤΑΔΟΣΗ
    Κίνηση: στους πίσω τροχούς
    Κιβώτιο: χειροκίνητο 6 σχέσεων

    ΑΝΑΡΤΗΣΗ
    Εμπρός: Γόνατα με δύο βραχίονες στήριξης, αντιστρεπτική ράβδος
    Πίσω: Πολλαπλών συνδέσμων, αντιστρεπτική ράβδος

    ΦΡΕΝΑ
    Εμπρός: αεριζόμενοι δίσκοι
    Πίσω: δίσκοι

    ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ
    Τελ. ταχύτητα: 225 χλμ/ώρα**
    0-100 χλμ/ώρα (δλ): 8,6*/8,1**
    Ρεπρίζ 50-80 με 3η (δλ): 4,5
    Ρεπρίζ 80-110 με 4η (δλ): 6,3
    Ρεπρίζ 120-140 με 5η/6η (δλ): 5,9/7,6
    Φρενάρισμα 120-0 χλμ/ώρα (μ.): 54,6
    Μέση κατανάλωση λίτρα/100 χλμ: 14,5

    ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ
    Μήκος (χλστ): 4.520
    Πλάτος (χλστ): 1.817
    Ύψος (χλστ): 1.421
    Μεταξόνιο (χλστ): 2.760
    Βάρος (κιλά): 1.378*/1.350**

    *Τιμή 4Τ
    **Τιμή κατασκευαστή

    πηγή 4TROXOI
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Koyotte : 11-11-15 στις 15:03

  7. The Following 3 Users Say Thank You to Koyotte For This Useful Post:

    BILL007 (11-11-15), Ptboul (11-11-15), scania124 (11-11-15)

  8. #25
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    [QUOTE=Koyotte;555008]roundcorner.gif (262 bytes)

    BMW 320Si

    Απλά να τονίσω ότι εδώ σύγκρινε την 320si με την παλιά 320i με το n45 μετά 150 άλογα και όχι με τον n43 με τα 170αλογα.
    Παντός πιστεύω ότι το n52 2.5 είναι ποιο αξιόπιστο από το si.

  9. #26
    Εγγραφή
    08-08-10
    Περιοχή
    Α.Ηλιουπολη
    Μηνύματα
    9.952
    Thanked
    27412
    Rides
    2

    Cool

    Ρε Μπούλι τί φορμουλισιο έχεις;;;



    ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


    Current World Population Clock

    U.S.National Debt Clock



    Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!

  10. The Following User Says Thank You to A8hnaios For This Useful Post:

    Ptboul (11-11-15)

  11. #27
    Εγγραφή
    06-02-15
    Μηνύματα
    810
    Thanked
    796
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.

    Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
    Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλού

  12. The Following 2 Users Say Thank You to BILLYS For This Useful Post:

    A8hnaios (11-11-15), Ptboul (11-11-15)

  13. #28
    Εγγραφή
    03-01-15
    Περιοχή
    Pireaus
    Ηλικία
    30
    Μηνύματα
    31
    Thanked
    3
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο BILLYS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ε90 325 , 6ος του 2006, μοτέρ Ν52 ονομαστική 218 με πρόγραμμα 228 άλογα.

    Το αμάξι είναι απόλαυση ειδικά σε ταξίδια.
    Βάζεις την 6η, απολαμβάνεις τον ήχο από το εξακύλινδρο μοτέρ και πραγματικά είσαι αλλού
    Δεν βαζεις προγραμμα για 10 αλογακια.
    Με την 320 Ε92 που εχουμε παντος μεσα στην πολη και για ταξιδακι χαλαρο ειναι τουμπανη. Οποτε σκεφτηκα οτι με 50 αλογα παραπανω που ειναι η 325 δεν θα εχω τοσο θεμα εαν θελω καμια φορα να το ανοιξω. Ειδα και 0-100 επιδοσεις κτλ ειναι αξιοπρεπεστατο. Το A4 μην νομιζετε οτι ειναι κανα cupra, λογω του βαρους του κυριως. 0-100 γυρω στα 7.4-7,6 βγαζει, πιο αργο απο οτι η 325 απο σταση δηλαδη.

    Καποιες ακομα ερωτησουλες εχω.
    1) M-Pack τουλαχιστον προφυλαχτηρα μπορω να βαλω και ποσο ειναι περιπου το κοστος;
    2) Εαν δν εχει οθονη υπαρχει κατι αξιολογο σε aftermarket?
    3) Για χαμηλωμα αρκουν ελατηρια ή θα χρειαστω και αμορτισερ;

    και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια!

  14. #29
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    Κατερινη-Νεοι Πόροι
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    2.452
    Thanked
    3569
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο george7 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δεν βαζεις προγραμμα για 10 αλογακια.
    Με την 320 Ε92 που εχουμε παντος μεσα στην πολη και για ταξιδακι χαλαρο ειναι τουμπανη. Οποτε σκεφτηκα οτι με 50 αλογα παραπανω που ειναι η 325 δεν θα εχω τοσο θεμα εαν θελω καμια φορα να το ανοιξω. Ειδα και 0-100 επιδοσεις κτλ ειναι αξιοπρεπεστατο. Το A4 μην νομιζετε οτι ειναι κανα cupra, λογω του βαρους του κυριως. 0-100 γυρω στα 7.4-7,6 βγαζει, πιο αργο απο οτι η 325 απο σταση δηλαδη.

    Καποιες ακομα ερωτησουλες εχω.
    1) M-Pack τουλαχιστον προφυλαχτηρα μπορω να βαλω και ποσο ειναι περιπου το κοστος;
    2) Εαν δν εχει οθονη υπαρχει κατι αξιολογο σε aftermarket?
    3) Για χαμηλωμα αρκουν ελατηρια ή θα χρειαστω και αμορτισερ;

    και ευχαριστω πολυ για την βοηθεια σας παιδια!
    1) ένας προφυλακτήρας mpack μεταχειρησμενος κομπλέ κάνει κάνα 400αρι+κάνα 150 ποδιές και θόλους μεταχειρησμενα παλι+κάνα 150αρι βάψιμο και τοποθέτηση.
    2)υπάρχουν πολλές οθόνες στην αγορά ΑΛΛΆ με τα ίδια λεφτά μπορείς να βάλεις γνήσια oem οθόνη, έρχεσαι μια βόλτα Θεσσαλονίκη έχουμε τον σωτήρα εκεί και καθαρισες.
    3)αν φοράει μαμά αμορτισέρ και βάλεις κοντά ελατήρια μετά από καιρό θα έχεις θέμα με τα αμορτισέρ σου,αν φοράει όμως mpack ανάρτηση είσαι οκ.

  15. The Following User Says Thank You to scania124 For This Useful Post:

    Ptboul (12-11-15)

  16. #30
    Εγγραφή
    01-08-12
    Ηλικία
    45
    Μηνύματα
    1.051
    Thanked
    1473
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Α ρε si
    Nikos

  17. The Following User Says Thank You to Nikos! For This Useful Post:

    Ptboul (12-11-15)

Σελίδα 3 από 9 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP