To συγκεκριμενο συνεβη τελικα απο διαφορα θερμοκρασιας αλλα προηυπηρχε ενα σπασιματακι απο πετρα το οποιο ο ιδιοκτητης δεν ειδε εγκαιρα....
To συγκεκριμενο συνεβη τελικα απο διαφορα θερμοκρασιας αλλα προηυπηρχε ενα σπασιματακι απο πετρα το οποιο ο ιδιοκτητης δεν ειδε εγκαιρα....
αρα δεν εφταιγε η χαμηλη ποιοτητα των περιφερειακων του γκρουπ...
υπηρχε σπασιμο...
τωρα οσον αφορα τις δυνατοτητες της τετρακινησης σε συνθηκες μειωμενης προσφυσης, δεν προσφερουν τιποτα στο θεμα εξυπναδιστικες θεσεις. καθισταται προφανης η ελλειψη εμπειριας, αλλα και η μη γνωση της ιστοριας...
το ορθον της κινησης σε ολους τους τροχους, εχει αποδειχθει περιτρανα στους αγωνες ραλυ εδω και 30 χρονια...
και το βιωνουμε και καθημερινα εμεις στην ελλαδα οπου οι δρομοι ειναι κατα συντριπτικο ποσοστο "παγοδρομια".
δεν υπαρχει επαφη δικινητου-τετρακινητου ιδιας ιπποδυναμης στην ελλαδα, ειτε σε ορεινο στροφιλικι, ειτε σε πατημα απο σταση. τα καλα τετρακινητα κλεβουν εκκλησιες.
αν μιλαμε για ολοκαινουργιο δρομο και για αυτοκινητο με κατω απο 300 ιππους, το δικινητο μπορει να βαλει ικανοποιητικα τα αλογα κατω.
αλλα αυτοκινητα των 500-600 ιππων διπλωνουν ακομα και με 150. σ' αυτα υψη δεν υπαρχει αντιδοτο.
οι νομοι της φυσικης ειναι αμειλικτοι.
σε σχεση με τα αυτοκινητα του γκρουπ, τα bmw εχουν μια βασικη διαφορα. ειναι inspirational products. με οτι καλο ή κακο αυτο συνεπαγεται.
τα φαβε ειναι τιμια εργαλεια που προσφερουν αυτα που περιμενει κανεις, αναλογα με την τιμη τους. οπωσδηποτε δεν προκαλουν τον ιδιο ενθουσιασμο, αλλα καποια απο αυτα ειναι πολυ καλα προϊοντα.
π.χ. ενα πασατ διλιτρο ντηζελ που νοικιασα στη γερμανια πριν λιγο καιρο, με εβγαλε με ενα τεποζιτο 1300 χιλιομετρα... καταναλωση 4,5 λιτ./100...
αντιστοιχα ενα αουντι s ή rs μπορει να μη δημιουργει τις ιδιες συγκινησεις με ενα bmw, αλλα στο 95% των συνθηκων ειναι πιο αποτελεσματικο. δηλαδη θα φτασει απο το σημειο Α στο σημειο Β, ταχυτερα.
δυστυχως στη χωρα μας για να πας πραγματικα γρηγορα με Μ πρεπει να ρισκαρεις. 500 αλογα στο παγοδρομιο απλα δεν ελεγχονται με ασφαλεια. εκτος αν εισαι ο κανκουνεν.
μην ακουω λοιπον θεωριες παλι, περι των προτερηματων της πισω κινησης και της ανοθευτης οδηγησης, της αισθησης και αλλα τετοια... κολοκυθια τουμπανα...
αντε να δεχθω οτι αυτοκινητα περιπου στα 150 αλογα ή και παρακατω, σαν πισωκινητα ειναι πιο διασκεδαστικα (διωχνοντας την ουρα τους που και που ελεγχομενα), μιας και με 1300-1500 κιλα βαρος για τι σπορ συμπεριφορα να μιλησουμε...
αν θες αισθηση και ανοθευτη οδηγηση μπες σε μια πιστα με ενα καρτ και γουσταρε... και παρε και τα ρισκα σου ελεγχομενα.
στο δρομο "ταρζανιες" με σουπερ-καρς ειναι επικινδυνες και ανουσιες... καταληγουν σχεδον παντα δε, σε γνωστα αποτελεσματα.
εκει ειναι που η κινηση σε ολους τους τροχους βοηθα να διασωθουν τα αποτελεσματα των οποιων υπερβολων...
ghost-rider (24-05-10), jimdros (14-01-11)