Σελίδα 178 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 78128168176177178179180188228 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1.771 έως 1.780 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

  1. #1771
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το οδοστρωμα εχει προβλημα το καλοκαιρι και με φορτια ανω των 40 τονων.

    Για αυτον τον λογο τα επικαθημενα εχουν 3 - 4 -5 αξονες στη καροτσα και 2 η 3 το αυτοκινητο,και πληρωνουν 1490ε

    Κανενα μα κανενα αυτοκινητο με 2 αξονες δεν επιβαρυνει την ασφαλτο..
    Ας αφησουν τις παπαριες κατα μερος...

    Αν παμε με το βαρος ας πληρωνουν αυτοκινητα μεχρι 1500κιλα 75ε
    και αυτα που ζυγιζουν μεχρι 3 τονους 105..

    Δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο 3 τονων???

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (03-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15)

  3. #1772
    Εγγραφή
    03-09-14
    Μηνύματα
    26
    Thanked
    17
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οδοστρωμα εχει προβλημα το καλοκαιρι και με φορτια ανω των 40 τονων.

    Για αυτον τον λογο τα επικαθημενα εχουν 3 - 4 -5 αξονες στη καροτσα και 2 η 3 το αυτοκινητο,και πληρωνουν 1490ε

    Κανενα μα κανενα αυτοκινητο με 2 αξονες δεν επιβαρυνει την ασφαλτο..
    Ας αφησουν τις παπαριες κατα μερος...

    Αν παμε με το βαρος ας πληρωνουν αυτοκινητα μεχρι 1500κιλα 75ε
    και αυτα που ζυγιζουν μεχρι 3 τονους 105..

    Δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο 3 τονων???

    To όλο νόημα του σκεπτικού μου είναι να αποσυνδεθούν τα πολλά κυβικά με τα υπέρογκα τέλη. Δεν είναι δυνατό να πληρώνει κάποιος τέλη κυκλοφορίας π.χ 660 ευρώ για το όχημά του που μπορεί καν να μην το έχει κινήσει μέσα στο έτος ή να το έχει κινήσει ελάχιστα. Άλλωστε δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί που να έχουν υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιούν σαν αυτοκίνητο πόλης (να κάνουν δηλαδή ετήσια 20.000-30.000 km).

    Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν κάποιος ο οποίος έχει ένα υψηλού κυβισμού όχημα θα πλήρωνε ανάλογα με τη χρήση του και όχι αναγκαστικά ένα τέλος που με μαθηματική ακρίβεια θα τον οδηγήσει στην εφορία να παραδώσει τις πινακίδες (κάτι που δεν ωφελεί ούτε τον ίδιο αλλά ούτε και το κράτος). Επιπλέον ένα τέτοιο μέτρο θα ήταν ταυτόχρονα και αντιρρυπαντικό αλλά προς την κατεύθυνση της δίκαιης κατανομής του τέλους αυτού.

    Αυτή τη στιγμή είμαστε θεατές σε ένα θέατρο του παραλόγου. Ένας ο οποίος χρησιμοποιεί καθημερινά και για πολλά χιλιόμετρα το daewoo του των 1000cc να πληρώνει 100 ευρώ τέλη και ένας που κινεί ένα δίλιτρο μόνο κάνα 2 ΣΚ το μήνα να πληρώνει 700 ευρώ τέλη. Αυτό δεν θεωρείται τέλος κυκλοφορίας αλλά κυκλοφορία τέλος.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to BGPVirus For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-11-15), topmar (03-11-15), VanVIC (04-11-15), Vassilis ///M (04-11-15)

  5. #1773
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    αν καποιος απο αυτους που συμμετεχουν σε ληψεις αποφασεων διαβασει στα φορα το τι γραφεται περι τελων θα παθει κοκομπλοκο. Εδω οι χρηστες δεν μπορουν να συμφωνησουν και να βρουν μια βαση που να ειναι οσο το δυνατον πιο δικαιη, θα βρουν οι τεχνοκρατες που στο φιναλε μονο οι πραξεις τους νοιαζουν! (ρητορικη).
    Ο καθενας αναλογα τι κατεχει, πιστευει και σε ενα δικο του συστημα μετρησης και αξιολογησης πληρωμης τελων, αλλος με τα χιλιομετρα,αλλος με τους ρυπους αλλος με τα κυβικα αλλος με το βαρος αλλος με το καυσιμο κλπ.Αλλοι με την εργοστασιακη αξια αλλοι με τα χρονια παιδια εχει χαθει η μπαλα!!
    Κανενας ομως δεν συνυπολογιζει τα στανταρ, οτι εκτος απο τις φθορες στο οδοστρωμα τα αυτοκινητα καταλαμβανουν και χωρους σταθμευσης, τα μεγαλυτερα μεγαλυτερους. Τι λογικη ειναι αυτη τα θηριωδες υβριδικο τζιπ να μην πληρωνει και το τριανταρι που πουλησε αο αλλος στη γνωστη διαφημιση(Alex) να θελει σε δυο χρονια περισσοτερα απο την εμπορικη του αξια!!
    Ολοι θα πρεπει να πληρωνουν τα μεγαλυτερα περισσοτερα κάνεις δεν κάνεις χιλιομετρα. Γιατι δεν εχουν ολοι τη δυνατοτητα να εχουν απο δυο ή τρια αυτοκινητα τα οποια θα επιλεγουν πια εποχη του χρονου να χρησιμοποιουν!! Δηλαδη δεν θα πηγαινω καθε μερα με smart και θα εχω καμπριο για το καλοκαιρ jeep για το δεκεμβριο και ενα τσιγκλισμενο για τη "κρυφη" και ολα αυτα να πληρωνουν τελη οσο ενα 46αρι...
    Μακαρι να βρεθει ενα νεο συστημα ποιο λογικο γιατι αν συνεχισουν ετσι η μονη λυση μετα ειναι τα audi

  6. The Following 3 Users Say Thank You to Nino For This Useful Post:

    bakalos (04-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15), ghost-rider (04-11-15)

  7. #1774
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ο καθενας εχει μια αποψη για το τι θεωρει πιο δικαιο ως συστημα τελων κυκλοφοριας και την εκφραζει μεσα στο φορουμ οπως κατα καιρους εχουμε δει. Και καλα κανει. Αλλωστε για αυτο ειναι το φορουμ.

    Επειδη καμια ομως δεν μπορει να ειναι 100% δικαιη με ολους συζηταμε ποια θα μπορουσε να ειναι η κατα το δυνατον δικαιοτερη για τους περισσοτερους και οχι ποια μας βολευει. Εχουν ακουστει διαφορες. Εχω υποστηριξει ενα συστημα που να βασιζεται στην βενζινη και εχουμε αναλυσει και με παραδειγμα πως θα μπορουσε να γινει. Οπως και τους λογους γιατι ειναι το δικαιοτερο κατα την γνωμη μου παντα.

    Αν εχει καποιος καποια ιδεα για ενα συστημα δικαιοτερο απο το παραπανω ευχαριστως να το ακουσουμε

  8. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Βασιλης (04-11-15)

  9. #1775
    Εγγραφή
    15-09-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΤΟ ΛΙΤΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟY;
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ(ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΛΗ ΕΧΟΥΝ 30Λ ΤΑ 100),
    ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΔΗΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΑ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ.ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΜΗ 100% ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ-ΕΚΡΟΩΝ.

  10. #1776
    Εγγραφή
    29-11-10
    Περιοχή
    Θεσσαλονικη
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    4.075
    Thanked
    7447
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν γραφουμε με κεφαλαια ειναι κανονας του φορουμ ευχαριστω!!!!!

    σταλθηκε απο τον χειριστη σχοινοσυρμου!!!!!!

  11. The Following 3 Users Say Thank You to Leonidas_E39 For This Useful Post:

    alexm (04-11-15), giannis_compact (04-11-15), wheelman (04-11-15)

  12. #1777
    Εγγραφή
    15-09-12
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    5
    Thanked
    7
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    sorry δεν το ήξερα

  13. The Following User Says Thank You to garnetastasos For This Useful Post:

    alexm (04-11-15)

  14. #1778
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18605
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    όπως κάθε άλλο προιον, έτσι είναι και το αμάξι. γιατί δεν βάζουμε άμα είναι και τέλη επικοινωνίας στα κινητά, όπου αυτοί που έχουν το ακριβότερο και μεγαλύτερο να πληρώνουν και παραπάνω.

    κάθε προιόν κατά την αγορά του χρειάζεται αρχικά το πόθεν έσχες. απο εκεί και πέρα κατά την αγορά του πληρώνουμε και τους ανάλογους φόρους. αυτό γίνεται μια φορά και τέλος. δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει ντε και καλά να αφομοιώσουμε αυτή την ηλίθια νοοτροπία του κράτους, ότι και καλά το αυτοκίνητο είναι κάτι άλλο και όχι προιόν. είναι όπως και όλα τα υπόλοιπα και αυτό. το αγοράζεις και με την πάροδο του χρόνου πέφτει και η αξία του.

    τι σημασία εχει το μέγεθος, ή η αξία του, ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω. τα τέλη κυκλοφορίας λένε απο μόνα τους τι είναι. ΤΕΛΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ...

    ανάλογα δλδ το πόσο κυκλοφορούμε, ανάλογα πρέπει και να πληρώνουμε. αν ήταν έτσι, τότε στο παράδειγμα που ανέφερα, με την ίδια λογική, οι λογαριασμοί δεν θα ερχόντουσα ανάλογα με το πόσο μιλάμε και πόσα μυν στέλνουμε, αλλά με το πόσο μεγάλη οθόνη έχει το κινητό μας, ποιας χρονιά μοντέλο είναι, αν είναι διπύρηνο ή όχι κτλ κτλ.

    ποια λογική έχει αυτό και γιατί θα πρέπει εμείς όλοι να μπαίνουμε στην ίδια λογική με αυτό τον παραλογισμό. ανεξαρτήτου οχήματος, αυτός που κυκλοφορεί πιο πολύ και επιβαρύνει το δίκτυο, πρέπει να πληρώνει και παραπάνω.

    το αυτοκίνητο ξαναλέω είναι προιόν όπως και όλα τα υπόλοιπα. απλά τυχαίνει να είναι ακριβό και εμείς οι μπαγλαμάδες τους έχουμε αφήσει να το κατατάσουν στην ίδια κατηγορία περιουσιακών στοιχείων με τα ακίνητα.

    και τέλος, ναι, είναι πιο δικαιο αυτός που έχει ένα φερράρι 458 και κάνει 300 χιλιόμετρα το χρόνο να πληρώνει πολύ λιγότερα απο έναν με ένα γκολφάκι που κάνει 15.000 το χρόνο. αυτό είναι το δίκαιο και το σωστό και όχι το "αυτός έχει λεφτά, ας τον κοπανήσουμε στο κεφάλι"

    ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ...over and out!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  15. The Following 12 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    A8hnaios (04-11-15), alexk (16-11-15), BGPVirus (04-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15), menios (04-11-15), Panmilios (27-11-15), pilot (04-11-15), skaros (04-11-15), topmar (04-11-15), turbodog (04-11-15), vagmag (04-11-15), Vassilis ///M (04-11-15)

  16. #1779
    Εγγραφή
    28-03-10
    Περιοχή
    ΑΝΑΒΥΣΣΟΣ
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    544
    Thanked
    489
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο garnetastasos Εμφάνιση μηνυμάτων
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΤΑ ΤΕΛΗ ΣΤΟ ΛΙΤΡΟ ΚΑΥΣΙΜΟY;
    ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΟΧΗΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΤΕΛΗ ΤΑ ΦΟΡΤΗΓΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ(ΜΕΣΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΛΗ ΕΧΟΥΝ 30Λ ΤΑ 100),
    ΤΟ ΑΚΡΙΒΟ ΑΠΛΑ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ.Η ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΟΔΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΡΥΠΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΩΣ ΑΝΑΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ,ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΣΥΝΤΗΡΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΤΟΥ ΑΞΙΖΕΙ.ΚΑΙ ΟΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ Ο ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ ΤΟΥ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΟΔΗΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ ΑΡΑ ΠΑΛΙ ΑΥΤΗ Η ΑΠΛΟΥΣΤΑΤΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΗ.ΚΑΙ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΜΗ 100% ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΣΡΟΩΝ-ΕΚΡΟΩΝ.
    Η λογική σου έχει ένα δίκιο μέχρι που -εν αγνοία σου- μιλάς για επαγγελματικά οχήματα.

    Μήπως γνωρίζεις φίλε μου πόσα χιλιόμετρα κάνει ένα φορτηγό ετησίως για να έχεις εσύ και όλοι μας ότι έχουμε?

    Αν λοιπόν βάλεις στο λίτρο 10% πάνω όπως λες, θα μιλήσεις και για την περεταίρω αύξηση των προοιόντων?

    Ένα τέτοιο όχημα λοιπόν κινείτε κατά 80% εθνική οδό και κατά 20% εντός πόλεων, τα διόδια λοιπόν που πληρώνει ένα φορτηγό για βόρειο Ελλάδα είναι 300% πάνω από ότι δίνεις εσύ και εγώ και όλοι μας στο ι.χ.

    Καλό είναι λοιπόν πριν θίξουμε κάποιο θέμα να έχουμε γνώση σφαιρική και όχι μονόπλευρη....


    https://www.airtrans.gr


    "Μην έρχεσαι ποτέ σε λεκτική αντιπαράθεση με έναν βλάκα...
    Θα φέρει την συζήτηση στο επίπεδό του και θα σε νικήσει λόγω πείρας..."

  17. The Following 3 Users Say Thank You to mixalis For This Useful Post:

    bakalos (04-11-15), katsaraios (04-11-15), mark e92 (04-11-15)

  18. #1780
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ολοι εχετε δικιο αλλα κανεις δεν εχει παραθεσει παραδειγματα απο 3-4 Ευρωπαικες χωρες να δουμε τι πληρωνουν αναλογικα.
    Καποιος μοντερειτορ θα βοηθουσε πολυ αν εβαζε σχετικους πινακες ,τι τεμπελιαζετε ενημερωστε το φορουμ και αφηστε τα γηπεδα και τα σουβλακια
    Ετσι προχωραει το φορουμ


    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

Σελίδα 178 από 231 ΠρώτηΠρώτη ... 78128168176177178179180188228 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP