Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 2308

Θέμα: τέλη κυκλοφορίας - έκτακτη εισφορά - κατάθεση πινακίδων ΙΙ

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    07-06-13
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    407
    Thanked
    1198
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Το οδοστρωμα εχει προβλημα το καλοκαιρι και με φορτια ανω των 40 τονων.

    Για αυτον τον λογο τα επικαθημενα εχουν 3 - 4 -5 αξονες στη καροτσα και 2 η 3 το αυτοκινητο,και πληρωνουν 1490ε

    Κανενα μα κανενα αυτοκινητο με 2 αξονες δεν επιβαρυνει την ασφαλτο..
    Ας αφησουν τις παπαριες κατα μερος...

    Αν παμε με το βαρος ας πληρωνουν αυτοκινητα μεχρι 1500κιλα 75ε
    και αυτα που ζυγιζουν μεχρι 3 τονους 105..

    Δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο 3 τονων???

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Βασιλης For This Useful Post:

    A8hnaios (03-11-15), chrisgiapz3 (05-11-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    03-09-14
    Μηνύματα
    26
    Thanked
    17
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Βασιλης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το οδοστρωμα εχει προβλημα το καλοκαιρι και με φορτια ανω των 40 τονων.

    Για αυτον τον λογο τα επικαθημενα εχουν 3 - 4 -5 αξονες στη καροτσα και 2 η 3 το αυτοκινητο,και πληρωνουν 1490ε

    Κανενα μα κανενα αυτοκινητο με 2 αξονες δεν επιβαρυνει την ασφαλτο..
    Ας αφησουν τις παπαριες κατα μερος...

    Αν παμε με το βαρος ας πληρωνουν αυτοκινητα μεχρι 1500κιλα 75ε
    και αυτα που ζυγιζουν μεχρι 3 τονους 105..

    Δεν νομιζω να υπαρχει αυτοκινητο 3 τονων???

    To όλο νόημα του σκεπτικού μου είναι να αποσυνδεθούν τα πολλά κυβικά με τα υπέρογκα τέλη. Δεν είναι δυνατό να πληρώνει κάποιος τέλη κυκλοφορίας π.χ 660 ευρώ για το όχημά του που μπορεί καν να μην το έχει κινήσει μέσα στο έτος ή να το έχει κινήσει ελάχιστα. Άλλωστε δε νομίζω να υπάρχουν πολλοί που να έχουν υψηλού κυβισμού αυτοκίνητο και να το χρησιμοποιούν σαν αυτοκίνητο πόλης (να κάνουν δηλαδή ετήσια 20.000-30.000 km).

    Με αυτό το σκεπτικό λοιπόν κάποιος ο οποίος έχει ένα υψηλού κυβισμού όχημα θα πλήρωνε ανάλογα με τη χρήση του και όχι αναγκαστικά ένα τέλος που με μαθηματική ακρίβεια θα τον οδηγήσει στην εφορία να παραδώσει τις πινακίδες (κάτι που δεν ωφελεί ούτε τον ίδιο αλλά ούτε και το κράτος). Επιπλέον ένα τέτοιο μέτρο θα ήταν ταυτόχρονα και αντιρρυπαντικό αλλά προς την κατεύθυνση της δίκαιης κατανομής του τέλους αυτού.

    Αυτή τη στιγμή είμαστε θεατές σε ένα θέατρο του παραλόγου. Ένας ο οποίος χρησιμοποιεί καθημερινά και για πολλά χιλιόμετρα το daewoo του των 1000cc να πληρώνει 100 ευρώ τέλη και ένας που κινεί ένα δίλιτρο μόνο κάνα 2 ΣΚ το μήνα να πληρώνει 700 ευρώ τέλη. Αυτό δεν θεωρείται τέλος κυκλοφορίας αλλά κυκλοφορία τέλος.

  4. The Following 4 Users Say Thank You to BGPVirus For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-11-15), topmar (03-11-15), VanVIC (04-11-15), Vassilis ///M (04-11-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP