Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 20

Θέμα: 318i e30 μετατροπη

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.558
    Thanked
    2760
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Για να ξεχωρισει το οργανο το 16 βαλβιδο απο το 8 βαλβιδο πρεπει να ειναι μελος του φανς,το 6 κυλινδρο βγαζει ματι. Κατα τη γνωμη μου ειναι αρχαιο και οταν ξεκινηςε η παραγωγη του Μ42 ,σχεδον σταματηςε η παραγωγη του Μ20.για πραγματογνωμονα ολα αλλαζουν και ειναι καλυτερα μην σου τυχει.οσο για το τουρμπισμα ολα εξαρτωνται που θες να φτασεις.αν θες να το ξεσκισεις και να το φτασεις 400 αλογα θα σου στοιχισει αλλα 9 ε30.για λαιτ καταστασεις υπαρχουν θρεντ που θα σε κατατοπισουν τοσο σε υλικα οσο και σε κοστος.

  2. #2
    Εγγραφή
    21-01-10
    Μηνύματα
    561
    Thanked
    330
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για να ξεχωρισει το οργανο το 16 βαλβιδο απο το 8 βαλβιδο πρεπει να ειναι μελος του φανς,το 6 κυλινδρο βγαζει ματι.
    Μη τρελένεστε ρε παιδιά αν μπορει να το ξεχωρίσει ή οχι το όργανο το 8 βαλβιδο και το 16βάλβιδο,εχουν νουμερακια τα μοτερ πανω αν δεν αντιστοιχουν τοτε υπάρχει πρόβλημα είτε μπορει να το ξεχωρίσει ειτε οχι.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Libanner For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), Stunt Mike (01-11-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP