Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 51

Θέμα: E46 m54b25 turbo kit by laurent motors

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    04-07-14
    Περιοχή
    Künzelsau
    Μηνύματα
    207
    Thanked
    207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλημερα... Μολις πηρα προσφορα απο μια ελληνικη εταιρια που κατασκευαζει πιστονια κτλ, για m54b25 με προδιαγραφες τουρμπισματος... Να δωσω; 3000 ευρω για πιστονια, μπιελες και μπουζονια κεφαλης και κορμου...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  2. #2
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο GiorgosT Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλημερα... Μολις πηρα προσφορα απο μια ελληνικη εταιρια που κατασκευαζει πιστονια κτλ, για m54b25 με προδιαγραφες τουρμπισματος... Να δωσω; 3000 ευρω για πιστονια, μπιελες και μπουζονια κεφαλης και κορμου...


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Εξαρταται απο το τι πιεση εχεις σκοπο να δουλεψεις. Στο φορουμ εχουμε τριλιτρα εξακυλινδρα κομπρεσσορατα που δουλευουν 0.5-0.6 bar χωρις καμια παρεμβαση στον κινητηρα.

    Αν εχεις σκοπο να παραμεινεις σε πραγματικα low boost setup τοτε δεν χρειαζεται να κανεις και πολλα πραγματα στο μοτερ. Η δυναμη ομως συνηθιζεται, και με την ευκολια που εχουν τα turbo στο να σηκωσεις πιεση, πολλοι παρασυρονται.
    Με συντομη διαρκεια χαμογελου ομως.

  3. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), GiorgosT (01-11-15)

  4. #3
    Εγγραφή
    04-07-14
    Περιοχή
    Künzelsau
    Μηνύματα
    207
    Thanked
    207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εξαρταται απο το τι πιεση εχεις σκοπο να δουλεψεις. Στο φορουμ εχουμε τριλιτρα εξακυλινδρα κομπρεσσορατα που δουλευουν 0.5-0.6 bar χωρις καμια παρεμβαση στον κινητηρα.



    Αν εχεις σκοπο να παραμεινεις σε πραγματικα low boost setup τοτε δεν χρειαζεται να κανεις και πολλα πραγματα στο μοτερ. Η δυναμη ομως συνηθιζεται, και με την ευκολια που εχουν τα turbo στο να σηκωσεις πιεση, πολλοι παρασυρονται.

    Με συντομη διαρκεια χαμογελου ομως.

    Ακριβως αυτο που λες... "Πολλοι παρασυρονται" Οποτε καλυτερα να αλλαχτουν και τα εντοσθια και γιατι θα "παρασυρθουμε" αλλα και γιατι εχω φτασει στα 209.000 χλμ


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  5. #4
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Αν εχεις 200Κ χιλιομετρα πιθανον να χρειαστεις και ρεκτιφιε με oversized πιστονια. High boost setups με τοσα πολλα χιλιομετρα στο μπλοκ δε θα συνιστουσα standard bore pistons

  6. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), GiorgosT (01-11-15)

  7. #5
    Εγγραφή
    04-07-14
    Περιοχή
    Künzelsau
    Μηνύματα
    207
    Thanked
    207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν εχεις 200Κ χιλιομετρα πιθανον να χρειαστεις και ρεκτιφιε με oversized πιστονια. High boost setups με τοσα πολλα χιλιομετρα στο μπλοκ δε θα συνιστουσα standard bore pistons

    Ξεχασα να το αναφερω, μου ειπε οτι θα χρειαστει και "ρεκτιφιε κορμου"...


    Sent from my iPhone using Tapatalk

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP