Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1006

Θέμα: Αγγελίες από το νετ 7

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.126
    Thanked
    12716
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πάντως Αλέξη πρέπει να παραδεχτούμε το εξής:
    1ον το αμάξι είναι φουλ extra (μέχρι και δέρματα individual στο ταμπλό έχει)
    2ον Μ6 στα 30 σε τέλεια κατάσταση δεν νομίζω να βρίσκεις μέσω car.gr (το τελευταίο καλό με ελάχιστα χλμ που γνωρίζω ότι πουλήθηκε ήταν πριν 1.5 χρόνο στα ¤38.000, πραγματικά καινούριο αμάξι)
    Στέφανε όπως εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί τα παρακολουθείς πολύ περισσότερο, τα περισσότερα extra -τουλάχιστον στην αγορά μας- πλέον δεν πληρώνονται στα μεταχειρισμένα.

    Μπορεί το συγκεκριμένο 645 ή 650 να είναι όντως πολύ προσεγμένο και καλοσυντηρημένο αλλά πές μου ΕΝΑΝ πιθανό αγοραστή (με ενδιαφέρον για 6άρι τέτοιας σειράς) που δεν θα προτιμούσε να δώσει 4-5 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει Μ6, δεν θα βρείς.
    Σε αυτούς που μπορούν πλέον να αγοράσουν μτχ τέτοια κατηγορίας αμάξι, τα 4-5 Κ δεν είναι καν ζήτημα, πόσο μάλλον να αγοράσουν κάτι ποοολύ πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο.

    Δυστυχώς για τον πωητή, το 645/650 δεν μπορεί να πωληθεί στα χρήματα που ζητάει, στην Ελλάδα του σήμερα.
    Νομίζω οτι μια πιο ρεαλιστική τιμή θα ήταν γύρω στα 20-21 με σοβαρότερο πλεονέκτημα οτι -το συγκεκριμένο- δεν έχει φόρο πολυτελείας.
    Βέβαια ο καθένας έχει δικαίωμα να ζητάει όσα θέλει.
    Καλοπόύλητο νά'ναι.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη VanVIC : 01-11-15 στις 08:40

  2. The Following 2 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    alexm (01-11-15), BILL007 (01-11-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε όπως εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί τα παρακολουθείς πολύ περισσότερο, τα περισσότερα extra -τουλάχιστον στην αγορά μας- πλέον δεν πληρώνονται στα μεταχειρισμένα.

    Μπορεί το συγκεκριμένο 645 ή 650 να είναι όντως πολύ προσεγμένο και καλοσυντηρημένο αλλά πές μου ΕΝΑΝ πιθανό αγοραστή (με ενδιαφέρον για 6άρι τέτοιας σειράς) που δεν θα προτιμούσε να δώσει 4-5 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει Μ6, δεν θα βρείς.
    Σε αυτούς που μπορούν πλέον να αγοράσουν μτχ τέτοια κατηγορίας αμάξι, τα 4-5 Κ δεν είναι καν ζήτημα, πόσο μάλλον να αγοράσουν κάτι ποοολύ πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο.

    Δυστυχώς για τον πωητή, το 645/650 δεν μπορεί να πωληθεί στα χρήματα που ζητάει, στην Ελλάδα του σήμερα.
    Νομίζω οτι μια πιο ρεαλιστική τιμή θα ήταν γύρω στα 20-21 με σοβαρότερο πλεονέκτημα οτι -το συγκεκριμένο- δεν έχει φόρο πολυτελείας.
    Βέβαια ο καθένας έχει δικαίωμα να ζητάει όσα θέλει.
    Καλοπόύλητο νά'ναι.
    Βαγγέλη δεν έχεις άδικο σ αυτό που λες!
    Το κόστος του αυτοκινήτου (σαν συντήρηση/ασφάλιση/ κίνηση) απαιτεί μεγάλο βαλάντιο & ο άλλος θα πάει σε Μ6 σίγουρα!
    Ίσως να φευγε πιο εύκολα σε δελεαστικόυερη τιμή (πχ 19.500¤)
    Απλά το θέμα είναι ότι πλέον είναι δυσεύρετα τα καλά αυτοκίνητα στην κατηγορία των 2000κ.εκ & άνω...
    Detailing Madness

  4. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    VanVIC (01-11-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    11-12-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο VanVIC Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε όπως εσύ ξέρεις καλύτερα γιατί τα παρακολουθείς πολύ περισσότερο, τα περισσότερα extra -τουλάχιστον στην αγορά μας- πλέον δεν πληρώνονται στα μεταχειρισμένα.

    Μπορεί το συγκεκριμένο 645 ή 650 να είναι όντως πολύ προσεγμένο και καλοσυντηρημένο αλλά πές μου ΕΝΑΝ πιθανό αγοραστή (με ενδιαφέρον για 6άρι τέτοιας σειράς) που δεν θα προτιμούσε να δώσει 4-5 χιλιάρικα παραπάνω και να πάρει Μ6, δεν θα βρείς.
    Σε αυτούς που μπορούν πλέον να αγοράσουν μτχ τέτοια κατηγορίας αμάξι, τα 4-5 Κ δεν είναι καν ζήτημα, πόσο μάλλον να αγοράσουν κάτι ποοολύ πιο ξεχωριστό και ιδιαίτερο.

    Δυστυχώς για τον πωητή, το 645/650 δεν μπορεί να πωληθεί στα χρήματα που ζητάει, στην Ελλάδα του σήμερα.
    Νομίζω οτι μια πιο ρεαλιστική τιμή θα ήταν γύρω στα 20-21 με σοβαρότερο πλεονέκτημα οτι -το συγκεκριμένο- δεν έχει φόρο πολυτελείας.
    Βέβαια ο καθένας έχει δικαίωμα να ζητάει όσα θέλει.
    Καλοπόύλητο νά'ναι.
    Γιατί η χρήση του Μ6 είναι μπελάς. Γιατί για κάποιον που κινείται μεσα στην πόλη το smg σπάει @@. Γιατί είναι πιο ευαίσθητο και ένας μη petrolhead, θα κάνει τη ζωή του πιο εύκολη με το 645. Με 30κ Μ6 χρειάζεται άλλα 4-7 για έρθει στα ίσια του, τουλάχιστον στα δικά μου δεδομένα.

    Όσο για το αν πωλούνται, αυτό είναι άλλου παπα ευαγγέλιο. Κακή στιγμή διάλεξε να το διώξει.
    "Winners don't make excuses when the other side plays the game"

  6. #4
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί η χρήση του Μ6 είναι μπελάς. Γιατί για κάποιον που κινείται μεσα στην πόλη το smg σπάει @@
    Έχεις προσωπικη άποψη για την λειτουργία του smg στην κίνηση;
    Εαν ναι, εξηγηςε μας λίγο εαν θες τη δυσκολία αντιμετώπισες.

  7. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), Leonidas_E39 (01-11-15)

  8. #5
    Εγγραφή
    11-12-14
    Περιοχή
    Athens
    Ηλικία
    38
    Μηνύματα
    117
    Thanked
    124
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Έχεις προσωπικη άποψη για την λειτουργία του smg στην κίνηση;
    Εαν ναι, εξηγηςε μας λίγο εαν θες τη δυσκολία αντιμετώπισες.
    Ναι έχω προσωπική άποψη, το smg όσο και αν το γουστάρω στην γρήγορη οδήγηση μέσα στην κίνηση είναι απότομο. Στην αυτόματη λειτουργία είναι σα να κάνεις αμάρτημα όταν το βάζεις.
    2ον το lag είναι αρκετά μεγάλο πριν την αλλαγή.
    Μιλάω πάντα για οδήγηση σε συνθήκες πόλης.

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    "Winners don't make excuses when the other side plays the game"

  9. #6
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    Ισχύει συμφωνώ και εγώ...
    Σε βόλτα με Μ6 που πήγα πριν από ένα χρόνο μπορεί το κιβώτιο να ξύριζε, αλλά μέσα στην κίνηση ήταν δύσχρηστο.
    Έχοντας ζήσει το steptronic 7,5 χρόνια μπορώ να πώ ότι δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο αναφοράς κιβώτιο αλλά για την πόλη είναι απίστευτα εύκολο χωρίς κοπανήματα στις αλλαγές κλπ
    Από την άλλη ας αναλογιστούμε ότι το 645 το έβγαζε και SMG και steptronic και ότι ήθελε ο καθένας αγόραζε, όπως ακριβώς και με τα Ζ4 Ε85 προ-f/l
    Detailing Madness

  10. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    vchris (01-11-15)

  11. #7
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.102
    Thanked
    13984
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο vchris Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ναι έχω προσωπική άποψη, το smg όσο και αν το γουστάρω στην γρήγορη οδήγηση μέσα στην κίνηση είναι απότομο. Στην αυτόματη λειτουργία είναι σα να κάνεις αμάρτημα όταν το βάζεις.
    2ον το lag είναι αρκετά μεγάλο πριν την αλλαγή.
    Μιλάω πάντα για οδήγηση σε συνθήκες πόλης.

    Δεν είπα οτι αντιμετώπισα πρόβλημα, ανέφερα οτι κατα τη γνώμη μου ενα 645-650 με αυτόματο κιβώτιο είναι πιο εύκολο αυτοκίνητο απο το M6.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ισχύει συμφωνώ και εγώ...
    Σε βόλτα με Μ6 που πήγα πριν από ένα χρόνο μπορεί το κιβώτιο να ξύριζε, αλλά μέσα στην κίνηση ήταν δύσχρηστο.
    Έχοντας ζήσει το steptronic 7,5 χρόνια μπορώ να πώ ότι δεν είναι κάποιο ιδιαίτερο αναφοράς κιβώτιο αλλά για την πόλη είναι απίστευτα εύκολο χωρίς κοπανήματα στις αλλαγές κλπ
    Από την άλλη ας αναλογιστούμε ότι το 645 το έβγαζε και SMG και steptronic και ότι ήθελε ο καθένας αγόραζε, όπως ακριβώς και με τα Ζ4 Ε85 προ-f/l
    Πισω απο το λεβιε του smg υπαρχει ενα κουμπακι με σκαλες, 6 σκαλες στο χειροκινητο 6 στο αυτοματο!!!
    Την επομενη φορα παιξτε λιγο με τις ρυθμισεις και θα βρειτε το ιδανικο..., ουτε γκαπ, ουτε γκουπ, ουτε lag, ουτε τιποτα!!!
    Το Μ6 ειναι σαφως ποιο hard τουτου απο το 645, εχει ομως τετοιες δυνατοτητες ρυθμισεων στο μοτερ - smg - αναρτηση που μπορει ο χρηστης να το κανει να μην του τα πρηζει...

  12. The Following 2 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    BILL007 (01-11-15), vagmag (01-11-15)

  13. #8
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πισω απο το λεβιε του smg υπαρχει ενα κουμπακι με σκαλες, 6 σκαλες στο χειροκινητο 6 στο αυτοματο!!!
    Την επομενη φορα παιξτε λιγο με τις ρυθμισεις και θα βρειτε το ιδανικο..., ουτε γκαπ, ουτε γκουπ, ουτε lag, ουτε τιποτα!!!
    Το Μ6 ειναι σαφως ποιο hard τουτου απο το 645, εχει ομως τετοιες δυνατοτητες ρυθμισεων στο μοτερ - smg - αναρτηση που μπορει ο χρηστης να το κανει να μην του τα πρηζει...
    Το γνωρίζω ότι έχει Αλέξη αυτόματη λειτουργία.
    Εμένα και εσένα σίγουρα το Μ6 είναι η επιλογή μας, αλλά για σκέψου ανθρώπους που η πρώτη τους επιλογή δεν είναι οι απόλυτες επιδόσεις αλλά η ησυχία και η απλότητα ενός 645 με steptronic
    Detailing Madness

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP