Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

  1. #31
    Εγγραφή
    28-11-14
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    969
    Thanked
    963
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Εγώ βλέπω ότι πριν είχες 7 κυλίνδρους, και μετά 6...

  2. The Following 3 Users Say Thank You to PetrosD For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15), ghost-rider (22-10-15), wheelman (22-10-15)

  3. #32
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εκαιγες πολύ λάδι πρίν?
    Όταν η κατανάλωση είναι μεγάλη επηρεάζει τα νούμερα.
    Μηπως κάποιο κύλινδρο τον μετρήσατε 2 φορές?
    Και έδειξε και άλλα νούμερα στα 2 τσεκ.

    Σίγουρα το 2ο διάγραμμα είναι καλύτερο από το 1ο(έχει και σωστό αριθμό κυλίνδρων).
    Στο πρώτο τα σκαμπανεβάσματα είναι τρελά. Φως φανάρι οτι έχεις να κάνει με μοτερ που είναι με το ένα πόδι στον τάφο.

    Οι αποκλίσεις είναι σαφώς μικρότερες στο 2ο.
    (Μην εστιάζεις στις απόλυτες τιμές. Τις αποκλίσεις τσέκαρε.)
    Παρόλα αυτά ο κύλινδρος 5 αν τον συγκρίνεις με τον 6 έχουν διαφορά... Πόσο, 0,75 bar είναι?
    Κάπου στο σκάρτο 6% με βάση τα δεδομένα που έχεις.
    Χμμμ... οριακή δεν είναι η απόκλισή σου?

  4. #33
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δίνει κανονικά oversize έμβολα και ελατήρια η bmw.
    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=11_2925
    Ο κύλινδρος είναι νικασιλ, το οποίο όμως έχει πάχος και παίρνει κανονικά επισκευή.
    Και ρεκτιφιέ και βούρτσισμα εννοείται.

    Παραυτά έχω ξανακούσει ιστορίες τύπου δεν παίρνει τίποτα.
    Δεν ξέρω γιατί.
    Το nicasil δεν έχει πάχος . Μια διαδικασία επίστρωσης ειναι ώστε να αποκτήσει επιφανειακή σκλήρυνση το τοίχωμα των κυλίνδρων. Κάτι σαν το νικελωμα δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να υφίσταται nicasil επιφάνεια μετά από ρεκτιφιε.

  5. The Following 2 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15), ghost-rider (23-10-15)

  6. #34
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο PetrosD Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εγώ βλέπω ότι πριν είχες 7 κυλίνδρους, και μετά 6...
    Ένας κύλινδρος μετρήθηκε 2 φορές για κάποιο λόγο, πάνω στο χαρτί.. μη δίνεις σημασία...
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  7. #35
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εκαιγες πολύ λάδι πρίν?
    Όταν η κατανάλωση είναι μεγάλη επηρεάζει τα νούμερα.
    Μηπως κάποιο κύλινδρο τον μετρήσατε 2 φορές?
    Και έδειξε και άλλα νούμερα στα 2 τσεκ.

    Σίγουρα το 2ο διάγραμμα είναι καλύτερο από το 1ο(έχει και σωστό αριθμό κυλίνδρων).
    Στο πρώτο τα σκαμπανεβάσματα είναι τρελά. Φως φανάρι οτι έχεις να κάνει με μοτερ που είναι με το ένα πόδι στον τάφο.

    Οι αποκλίσεις είναι σαφώς μικρότερες στο 2ο.
    (Μην εστιάζεις στις απόλυτες τιμές. Τις αποκλίσεις τσέκαρε.)
    Παρόλα αυτά ο κύλινδρος 5 αν τον συγκρίνεις με τον 6 έχουν διαφορά... Πόσο, 0,75 bar είναι?
    Κάπου στο σκάρτο 6% με βάση τα δεδομένα που έχεις.
    Χμμμ... οριακή δεν είναι η απόκλισή σου?
    Και πριν 1λίτρο στα 1000... με 10W60

    Εννοείς ότι βάση Zeca το βλέπεις το μοτέρ, έτσι κ έτσι?

    Θα μας βοηθούσε μέτρηση από zeca από ίδιο κινητήρα... έχει κανείς? Mormon κάνε ένα καλό...
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 22-10-15 στις 19:37
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  8. #36
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εννοείς ότι βάση Zeca το βλέπεις το μοτέρ, έτσι κ έτσι?
    Πάω με τον μπούσουλα των αποκλίσεων. Το ιδανικό είναι να παίζεις 2-3%.
    Μέχρι 5% παλεύεται αλλά είσαι περπατημένος.
    Απ εκεί και πάνω αρχίζουν τα νούμερα.
    Μέχρι το 10% θα έχουν ανατιναχθεί όλα.

    ΥΓ οι παραπάνω γνώσεις προέρχονται καθαρά από τον αουντάκια αδερφό.
    Σε κάθε αλλάγη λαδιών μετράει και μια συμπίεση να δει αν όλα είναι οκ
    Δεν έχω προσωπική εμπειρία και δεν ξέρω αν τα νούμερα μπορούν να μεταφερθούν αυτούσια σε έναν κινητήρα bmw.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη ghost-rider : 22-10-15 στις 19:51

  9. The Following 4 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    A8hnaios (22-10-15), BILL007 (22-10-15), nikos valvetronic (25-10-15), wheelman (22-10-15)

  10. #37
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το nicasil δεν έχει πάχος . Μια διαδικασία επίστρωσης ειναι ώστε να αποκτήσει επιφανειακή σκλήρυνση το τοίχωμα των κυλίνδρων. Κάτι σαν το νικελωμα δηλαδή. Δεν υπάρχει περίπτωση να υφίσταται nicasil επιφάνεια μετά από ρεκτιφιε.
    Ότι επί της ουσίας είναι επινικέλωση το είχα στο μυαλό μου.
    Δεν πίστευα ότι ειναι 2-3 χιλιοστά, αλλά θεωρούσα ότι έχει πάχος για να το φας 1-2 δέκατα του χιλιοστού.
    Στο κάτω κάτω οι επινικελώσεις μπορούν να φτάσουν μισό χιλιοστό έτσι δεν είναι?
    Δλδ λες ότι είναι κάποια δέκατα του χιλιοστού?
    Με δεδομένο ότι δίνει oversize έμβολο τι προκύπτει?
    Μετά την επισκευή θα γρατσουνάνε αλουμίνιο τα ελατήρια?

  11. #38
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ότι επί της ουσίας είναι επινικέλωση το είχα στο μυαλό μου.
    Δεν πίστευα ότι ειναι 2-3 χιλιοστά, αλλά θεωρούσα ότι έχει πάχος για να το φας 1-2 δέκατα του χιλιοστού.
    Στο κάτω κάτω οι επινικελώσεις μπορούν να φτάσουν μισό χιλιοστό έτσι δεν είναι?
    Δλδ λες ότι είναι κάποια δέκατα του χιλιοστού?
    Με δεδομένο ότι δίνει oversize έμβολο τι προκύπτει?
    Μετά την επισκευή θα γρατσουνάνε αλουμίνιο τα ελατήρια?
    Απο wiki

    "The cylinder must be re-plated after it is re-bored, but Nikasil is extremely durable, so the cylinder does not need to be reworked as often as an iron or chrome cylinder"

    https://en.wikipedia.org/wiki/Nikasil

    Κανονικα θα επρεπε να ξανακανει nicasil στους κυλινδρους. Αλλα νομζω οτι και χωρις μπορει να δουλεψει κανονικα. Οπως κανουμε δηλαδη σε ολα τα μαντεμενια μπλοκ.
    Οχι δεν γρατζουναει σε αλουμινιο. Ολα τα αλουμινενια μπλοκ εχουν χιτωνια απο αλλο υλικο εσωτερικα. Σε αυτο κανουμε ρεκτιφιε και οχι στο αλουμινιο.

  12. The Following 7 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (23-10-15), diosak (23-10-15), ghost-rider (23-10-15), JiMk86 (23-10-15), Kazakos Garage (23-10-15), nikos valvetronic (25-10-15), wheelman (23-10-15)

  13. #39
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    2.562
    Thanked
    2766
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    ειστε σιγουροι ότι τα Μ54 εχουν επιστρωση νικασιλ?καπου ειχα διαβασει ότι η BMW ειχε καταργησει την επιστρωση νικασιλ, λογω προβλημάτων που ειχε σε καποιες χωρες που ειχαν καυσιμα πλουσια σε θειο.απο τα Μ52 TU και μετεπειτα δεν εχουν επιστρωση

  14. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    ghost-rider (23-10-15)

  15. #40
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οχι δεν γρατζουναει σε αλουμινιο. Ολα τα αλουμινενια μπλοκ εχουν χιτωνια απο αλλο υλικο εσωτερικα. Σε αυτο κανουμε ρεκτιφιε και οχι στο αλουμινιο.
    Σύμφωνοι.
    Είχα την εντύπωση οτι ο Μ54 δεν είχε χιτώνια και είχε μόνο αυτή την επιμετάλλωση(νικασιλ).
    Τουλάχιστον βλέποντας ένα κορμό δε διακρίνεις χιτώνιο.

Σελίδα 4 από 5 ΠρώτηΠρώτη ... 2345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP