Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

  1. #21
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Που σκαλωνουν και αποφευγουν ρεκτιφιε και βουρτσισμα δεν καταλαβαινω.
    Το νικασιλ εχει παχος.
    Τα αντεχει ολα μια χαρα.
    Περα απο αυτο η bmw δινει δυο σταδια oversize εμβολα και ελατηρια για το Μ54.
    Πως θα τα βαλεις μεσα αμα δεν κανεις ρεκτιφιε?

    ΑΛηθεια, η bmw πουλαει ανακατασκευασμενες μηχανες?

  2. #22
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Κατά την λειτουργία του κινητήρα οι κυλΙνδοί αποκτούν φθορά από την πλαγιοτητα της μπιελας το λεγόμενο οβάλ την ίδια φθορά αποκτούν και τα ελατήρια,σε μια επισκευή πρέπει να γίνει ρεκτιφιέ στον κύλινδρο και να περαστούν oversized ελατήρια αν η φθορά στους κυλίνδρους είναι μεγάλη και δεν την καλύπτουν τα μεγαλύτερα ελατήρια πας σε oversize έμβολα.Εσύ τώρα έχεις ολοστρογκυλα νεα ελατήρια και οβάλ κυλίνδρους και κατά πάσα πιθανότητα καις από αυτό.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Bitz : 21-10-15 στις 15:39

  3. The Following 4 Users Say Thank You to Bitz For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), dark knight (22-10-15), Ptboul (22-10-15)

  4. #23
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενα αυτοκινητο καιει λαδια ειτε απο καπακι (τσιμουχακια-οδηγοι) ειτε απο κορμο (ελατηρια η το ιδιο το μπλοκ)

    Εφοσον εγινε επισκευη στο καπακι και ειναι ολα σωστα εκει μας μενει να εξετασουμε τον κορμο.

    Εκει εφοσον εγινε αντικατασταση καινουργιων ελατηριων με αυτα που ηδη φοραγε και συνεχιζει να καιει λαδι μετα και απο τοσα χιλιομετρα το πιθανοτερο ειναι να εχουμε καποιο προβλημα στο μπλοκ

    Σε καποιες περιπτωσεις και οταν το προβλημα στο μπλοκ δεν ειναι μεγαλο (οβαλ πολυ μικρου βαθμου) τοτε μπορει αρχικα να καιμε λαδι αλλα στην πορεια και μετα απο 2-3 χιλιαδες χιλιομετρα τα ελατηρια να μπορεσουν να προσαρμοστουν και να πατησουν στην επιφανεια του κυλινδρου και να μειωθει η καταναλωση. Αν εχουν περασει 10Κ χιλιομετρα και δεν εχουμε δει βελτιωση στην καταναλωση λαδιου, δεν νομιζω να εχουμε ποτε.

    Εγινε βουρτσισμα στους κυλινδρους? Ειναι μια απαραιτητη διαδικασια (και εφοσον ειμαστε εντος των οριων στο μπλοκ βαση κατασκευαστη) ωστε να βοηθησουμε το καινουργιο ελατηριο να πατησει στο μπλοκ.

    Η γνωμη μου, βασιζομενος και στα παραπανω ειναι οτι εχει καποιο θεμα το μπλοκ και εκει θα πρεπει να το ψαξετε περισσοτερο.

    Η BMW δινει oversize πιστονια για αυτον το κινητηρα? Αν δινει τοτε απλουστατα αυτο σημαινει οτι και ρεκτιφιε παιρνει και οτι ο κυλινδρος δεν ειναι nicasil.

  5. The Following 9 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    Bazil Van Sinner (23-10-15), BILL007 (22-10-15), chrisgiapz3 (22-10-15), diosak (22-10-15), JiMk86 (22-10-15), PetrosD (22-10-15), VanVIC (24-10-15), Vassilis ///M (22-10-15), ΔημήτρηςΜ3 (22-10-15)

  6. #24
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δίνει κανονικά oversize έμβολα και ελατήρια η bmw.
    https://www.realoem.com/bmw/enUS/sho...diagId=11_2925
    Ο κύλινδρος είναι νικασιλ, το οποίο όμως έχει πάχος και παίρνει κανονικά επισκευή.
    Και ρεκτιφιέ και βούρτσισμα εννοείται.

    Παραυτά έχω ξανακούσει ιστορίες τύπου δεν παίρνει τίποτα.
    Δεν ξέρω γιατί.

  7. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15)

  8. #25
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Ενημερώθηκα ότι έγινε βούρτσισμα στο μπλοκ...

    Το μπλοκ ελένχθηκε.... αποτέλεσμα οκ... μετρήσεις δε μου έδωσαν αλλά όταν σου λέει ο άλλος ότι είναι οκ τι άλλο να του πεις?

    Υπάρχει περίπτωση να πέσαμε σε κανένα ελλατωματικό ελατήριο?
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  9. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    ghost-rider (22-10-15)

  10. #26
    Εγγραφή
    08-08-11
    Περιοχή
    χαιδαρι
    Ηλικία
    61
    Μηνύματα
    3.220
    Thanked
    7747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο JiMk86 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενημερώθηκα ότι έγινε βούρτσισμα στο μπλοκ...

    Το μπλοκ ελένχθηκε.... αποτέλεσμα οκ... μετρήσεις δε μου έδωσαν αλλά όταν σου λέει ο άλλος ότι είναι οκ τι άλλο να του πεις?

    Υπάρχει περίπτωση να πέσαμε σε κανένα ελλατωματικό ελατήριο?
    Αστοχία ελατηριου λαδιού λιγο δύσκολο.....να εχει μπει ανάποδα παίζει?

  11. #27
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παραθέτω μερικές φώτο...




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  12. The Following 4 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    A8hnaios (22-10-15), BILL007 (22-10-15), diosak (22-10-15), Vassilis ///M (22-10-15)

  13. #28
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καπου κατι στραβωσε.
    Θα το βρειτε ρε παιδια.
    Συμβαινουν κ αυτα μια στο τοσο.

  14. The Following 2 Users Say Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    JiMk86 (22-10-15), Konstantinos E60 (22-10-15)

  15. #29
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Πριν

    Και μετά...

    Αλλαγή λαδιών...



    Και το χαμόγελο στε χείλη...




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  16. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15)

  17. #30
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τώρα που το βλέπω ο 1-3-5 είχαν ποιο πολύ πριν, μήπως επειδή ήταν πεσμένοι ο 2-4-6 ?
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  18. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15)

Σελίδα 3 από 5 ΠρώτηΠρώτη 12345 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP