Με την παραδοχη οτι θα υπαρχει και ενα βασικο τελος κυκλοφοριας για ολους, οπως ανεφερα αρχικα, στα πχ 100 ευρω σημαινει αυτοματα μισο δις λιγοτερο με ακομη μικροτερη επιβαρυνση στο καυσιμο που μπορει να κυμαινεται κοντα στα 10 λεπτα. Το 100 θα μπορουσε να ειναι λιγοτερο η και κλιμακουμενο απο 50-150 για διαφορες κατηγοριες αυτοκινητων ετσι ωστε να βγαινει ενας Μ.Ο. 100 ευρω.
Εγω δηλαδη που κανω 10.000 το χρονο με δεκα λεπτα πρεπει να δωσω 1000 ευρω τελη....
Αν θες 10.000 λιτρα βενζινης το χρονο, μαλλον το οχημα καιει πολυ και καλυτερα να το αλλαξεις
Αν εννοεις 10.000 χλμ τον χρονο με μια μεση καταναλωση 10t/100χλμ, τοτε μιλαμε για 1000 lt βενζινης και 100 ευρω τελη.
Ναι...εκανα λαθος πριν.
100 ευρω στην αρχη του χρονου και 100 ευρω στον φορο καυσιμου για περιπου10000 χλμ. συνολο 200 μου αρεσει....ψηφιζω turbodog.
Και μετα ξυπναμε ??
The Following User Says Thank You to Bitz For This Useful Post: