πολύ σωστός ο ντιζμαν, συμφωνώ απόλυτα. το value for money σε Ν/Α βελτίωση στο Μ3 είναι για τα μπάζα. βεβαίως υπάρχει και ο παράγοντας τσέπη, όπου μπορεί κάποιος να θεωρεί το ποσό κλάιν.
αυτά τα αμάξια δεν στερούνται απο δύναμη. το μόνο που θέλουν είναι καλή συντήρηση και να μάθεις να του πίνεις το αίμα. μόλις το πιείς ή πας σε άλλο, ή του χώνεις. σίγουρα όμως το χώσιμο αν πάει σε Ν/Α βελτίωση, το κελεπούρι θα είναι για κάνα μήνα. το μόνο που θα μείνει μετά θα είναι ο γαμάτος ήχος της εισαγωγής.