Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.
Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), NickM3CS (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)
Αυτο ηταν ενα debate που το ειχαμε μεταξυ μας για χρονια ολοι οσοι ασχολουμασταν ενεργα με τις βελτιωσεις
Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ιδιοι.
Το CSL ειχε αλλα χταποδια πιο ροικα και πιο λεπτα/ελαφρια τοιχωματα εξατμισης. Αυτες νομιζω ειναι και οι μονες διαφορες στην εξατμιση
Και εδω η συλληψη και ο σχεδιασμος της ΟΕΜ εξατμισης για οσους δεν το εχουν διαβασει
https://www.unofficialbmw.com/images...ust_System.pdf
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)