Παιδια το drone μπορει καπως να αποφευχθεί? Με καποια ηχομονωση στο πατωμα ισως? Καποια διαφοροποιηση στην τοποθετηση με ελαστικά μερη για απορροφηση κραδασμων κλπ?
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Παιδια το drone μπορει καπως να αποφευχθεί? Με καποια ηχομονωση στο πατωμα ισως? Καποια διαφοροποιηση στην τοποθετηση με ελαστικά μερη για απορροφηση κραδασμων κλπ?
Sent from my OnePlus One using Tapatalk
Κώδικας:Η ιστορία του μπεκρή
To τελικο στο κομπρεσσορατο Μ3 το δικο μου (eisenmann) εδωσε σχεδον μηδεν αλογα στο δυναμομετρο του Δημητριαδη. Αν σκεφτουμε οτι απο 280 τροχο ειχα παει στα 420, αν υπηρχε flow resctriction στο μαμα τελικο θα ηταν ακομα πιο εμφανες στο κομπρεσσορατο. Πραγμα που δεν συνεβη.
Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι στα ατμο Μ3 δινει 0 αλογα. Τα τελικο μπαινει μονο για λογους βαρους/χροιας/θορυβου. Το μονο κομματι στην εξατμιση που δινει αλογα σε ατμο Μ3 στο οποιο δεν εχουν αλλαχτει εκκεντροφοροι η αλλες σοβαρες ατμοσφαιρικες βελτιωσεις ειναι οι καταλυτες.
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), deepBLUE (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)
Bill το σωστο ειναι να μπουν μεταλλικοι πιο ελευθεροι καποιας επωνυμης εταιρειας. HJS ,supersprint or milltek (που και αυτοι HJS ειναι). Και με την πληρη καταργηση τους εχεις τα επιθυμητα αποτελεσματα. Με αρκετα λιγοτερο κοστος αλλα αυξημενους εκτος οριων ρυπους. Αλλα θα χρειαστεις post cat delete δηλαδη απενεργοποιηση του σενσορα μετα τους καταλυτες για να μην εχεις check engine light. Ενας καλος προγραμματιστης εχει την δυνατοτητα να το κανει αυτο πολυ ευκολα. Η καταργηση του δευτερου λ δεν επηρεαζει κατι στην λειτουργια του αυτοκινητου καθως ολες οι πληροφοριες παιρνονται απο τους πρωτους λ μπροστα. Οι δευτερευοντες ειναι για να ελεγχουν την σωστη λειτουργια των καταλυτων.
Με Milltek 100cpsi ειδαμε απο 7-10 αλογα πανω σε στοκ Μ3
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), NickM3CS (21-10-15), pilot (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)
Αυτο ηταν ενα debate που το ειχαμε μεταξυ μας για χρονια ολοι οσοι ασχολουμασταν ενεργα με τις βελτιωσεις
Η αποψη μου ειναι οτι ειναι ιδιοι.
Το CSL ειχε αλλα χταποδια πιο ροικα και πιο λεπτα/ελαφρια τοιχωματα εξατμισης. Αυτες νομιζω ειναι και οι μονες διαφορες στην εξατμιση
Και εδω η συλληψη και ο σχεδιασμος της ΟΕΜ εξατμισης για οσους δεν το εχουν διαβασει
https://www.unofficialbmw.com/images...ust_System.pdf
A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (21-10-15)