Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 43

Θέμα: Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

  1. #11
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο ελατηρια πρεπει να ειναι.
    Τι διαολο εχει τοσα χλμ.
    Βεβαια να σου πω, πλεον αυτο ξαναχρειαζεται τσιμουχακια.
    Τες πα.
    Συμπιεση ειχε ελεγθει τοτε και ηταν οκ.
    Σημερα δεν ξερω τι κανει.
    Παντως στο δρομο παει αρκετα καλα.

    5-40 x-clean?
    Το βρισκεις? Μια φορα το πετυχα.
    Ο τυπος που ψωνιζω λαδια αν και φερνει κυριως motul εχει μονο x-cess σε 5-40. Το x-clean μονο σε 5-30.
    Αν πατήσεις στο skoutz.gr :motul 5w40 x-clean βγάζει 2 ένας από Θεσσαλονίκη και ένας από Αθήνα.

    Τα δικά μου τα είχα πάρει από ebay.de είχε μια μικρή διαφορά στη τιμή μη φανταστείς λόγω μεταφορικών. Αξίζει μόνο αν πάρεις μεγάλη ποσότητα. Όταν είχα πάρει τα δικά μου δεν είχα βρει Ελλάδα.


    Στο θέμα μας δεν έχουμε το ίδιο πρόβλημα δυστυχώς ή ευτυχώς μιας και εμένα με καινούργια ελατήρια δε δικαιολογείτε τέτοια κατανάλωση.
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  2. The Following User Says Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    ghost-rider (20-10-15)

  3. #12
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αντε βγαλε ακρη να δουμε τι γινεται γιατι εχουμε και μεις σειρα για φρεσκαρισματα.

  4. #13
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να σε ρωτησω κατι ακομα.
    Μου ηρθε φλασια...

    Πως το εστρωσες?
    Ποσα χλμ κρατηθηκες κατω απο τις 3.000?

  5. #14
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Να σε ρωτησω κατι ακομα.
    Μου ηρθε φλασια...

    Πως το εστρωσες?
    Ποσα χλμ κρατηθηκες κατω απο τις 3.000?
    Τουλάχιστον 1.000 και μετά άνοιγμα σιγά σιγά μέχρι τις υπόλοιπες 2.000 μέχρι την αλλαγή λαδιών...

    Πάντα με συνεννόηση και καθοδήγηση του Μηχανικού μου...
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  6. The Following 2 Users Say Thank You to JiMk86 For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15)

  7. #15
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Οπως στρωνει ενα ρεκτιφιαρισμενο δλδ.
    Εχω ακουσει οτι οταν δεν κανεις καθαρισμα(βουρτσισμα) θελει πολυ περισσοτερα χλμ (7-10.000)με λιγες στροφες για να εχουν ελπιδες να πατησουν τα ελατηρια.
    Βεβαια δεν ξερω αν ειναι σωστο.

  8. The Following User Says Thank You to ghost-rider For This Useful Post:

    BILL007 (20-10-15)

  9. #16
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ghost-rider Εμφάνιση μηνυμάτων
    Οπως στρωνει ενα ρεκτιφιαρισμενο δλδ.
    Εχω ακουσει οτι οταν δεν κανεις καθαρισμα(βουρτσισμα) θελει πολυ περισσοτερα χλμ (7-10.000)με λιγες στροφες για να εχουν ελπιδες να πατησουν τα ελατηρια.
    Βεβαια δεν ξερω αν ειναι σωστο.
    Ακολούθησα όλες τις κατευθύνσεις του μηχανικού μου, το έχω αναφέρει πάνω από 2-3 φορές...

    Σε κάποια φάση τσίμπησε κ λίγα νερά το αμάξι κ χρειάστηκε να συμπληρώσω 2 φορές μέσα σε αυτά τα 10.000χλμ πριν γίνει το οτιδήποτε η στάθμη νερού ήταν ακλόνητη από τη μέρα που το αγόρασα. Παίζει ρόλο αυτό σε κάτι? εσύ είχες θέμα?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 20-10-15 στις 21:58
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  10. #17
    Εγγραφή
    14-05-10
    Μηνύματα
    2.413
    Thanked
    3091
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νερο?
    Οχι.

  11. #18
    Εγγραφή
    08-01-10
    Περιοχή
    ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    1.043
    Thanked
    1754
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    το ιδιο ακριβως προβλημα ειχα κ εγω οπως καλα γνωριζεται ολοι εδω μεσα που παρακολουθησαν το θρεντ που ειχα ανοιξει.

    υπερβολικη καταναλωση λαδιου με οτι αυτο συνεπαγετε.

    πριν παω στον μηχανικο που μου εκανε την επισκευη, που ειναι ο ιδιος που εκανε κ του Δημητρη πηγα κ ρωτησα σε αλλα δυο συνεργεια.

    η απαντηση κ των δυο ηταν οτι το μοτερ αυτο δεν επισκευαζεται κ θελει αλλο μοτερ. που θα εβρισκαν με μηδενικα χιλιομετρα απο καποιο crash test.

    το μοτερ ανοιχτηκε κ επισκευαστικε.

    αλλαχθηκαν
    ωστηρια
    τσιμουχακια
    φλατζες
    ελλατηρια πιστωνιων βαλαμε Goetze std
    κουζινετα
    καινουριες βιδες.

    το μοτερ εκανε 1000χλμ στην περιοδο στρωσιματος χωρις να τσιμπησει σταγονα.
    εκανα αλλαγη λαδιων συμπληρωσα περιπου 7000χλμ κ συνεχιζει να μην εχει καταναλωση καθολου.

    θεωρω οτι ειναι μια επιτυχημενη επισκευη.

    ο ιδιος μηχανικος εχει κανει κ αλλου συμφορουμιτη επισκευη τον ιδιο κινητηρα με τα ιδια επιτυχημενα αποτελεσματα.

    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=24469

  12. The Following 3 Users Say Thank You to mormon For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15)

  13. #19
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή Πρόβλημα μετά από επισκευή σε M54B30.

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο mormon Εμφάνιση μηνυμάτων
    το ιδιο ακριβως προβλημα ειχα κ εγω οπως καλα γνωριζεται ολοι εδω μεσα που παρακολουθησαν το θρεντ που ειχα ανοιξει.



    υπερβολικη καταναλωση λαδιου με οτι αυτο συνεπαγετε.



    πριν παω στον μηχανικο που μου εκανε την επισκευη, που ειναι ο ιδιος που εκανε κ του Δημητρη πηγα κ ρωτησα σε αλλα δυο συνεργεια.



    η απαντηση κ των δυο ηταν οτι το μοτερ αυτο δεν επισκευαζεται κ θελει αλλο μοτερ. που θα εβρισκαν με μηδενικα χιλιομετρα απο καποιο crash test.



    το μοτερ ανοιχτηκε κ επισκευαστικε.



    αλλαχθηκαν

    ωστηρια

    τσιμουχακια

    φλατζες

    ελλατηρια πιστωνιων βαλαμε Goetze std

    κουζινετα

    καινουριες βιδες.



    το μοτερ εκανε 1000χλμ στην περιοδο στρωσιματος χωρις να τσιμπησει σταγονα.

    εκανα αλλαγη λαδιων συμπληρωσα περιπου 7000χλμ κ συνεχιζει να μην εχει καταναλωση καθολου.



    θεωρω οτι ειναι μια επιτυχημενη επισκευη.



    ο ιδιος μηχανικος εχει κανει κ αλλου συμφορουμιτη επισκευη τον ιδιο κινητηρα με τα ιδια επιτυχημενα αποτελεσματα.



    https://www.bmwfans.gr/forum/showthread.php?t=24469

    Αυτά που γράφεις τα γνωρίζουμε και χαιρόμαστε μαζί σου που έχετε κάνει μια επιτυχημένη επισκευή. Μακάρι και το δικό μου να ήταν τζάμι, ποτέ δεν είναι αργά!

    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη JiMk86 : 21-10-15 στις 12:30
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  14. #20
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βλέπω οτι ο ένας εβαλε ελατηρια πιστωνιών Goetze και ο αλλος τα mahle.

    ποιοι ειναι οι λογοι? εχετε υποψην? εχουν καποια διαφορα?

    Χρηστο (mormon) στο δικο σου εγινε καποιο ειδους καθαρισμα στους κυλινδρους? πχ γυαλισμα?

    θυμασαι αν ειχατε βρει καποιους ειδους οβαλιασμα στους κυλινδρους?



    Η λογική λέει οτι μάλλον δεν έχουν πατήσει σωστά τα ελατήρια στου Δημήτρη.

    εαν δεν πατησει σωστα το ελατηριο θα τσιμπαει λαδακι.


    Δεν ξερω με σιγουρια εαν σηκωνει καποιου ειδους επεξεργασια οι κυλινδροι απ τον Μ54
    και με ποια κρητιρια επιλεγεται ποιο ελατηριο θα χρησιμοποιηθει.

    Δημητρη μην αγχωνεσαι θα γινει δουλεια πιστευω δεν θα υπαρχει καποιο προβλημα αρκει να υπαρχει θεληση και υπομονη.

    Σε ολα τα μηχανηματα υπάρχει θέμα να ξέρεις. Ολα λυνονται με ηρεμία.

  15. The Following 4 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    Christos 330 (21-10-15), kplc16 (21-10-15), mormon (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15)

Σελίδα 2 από 5 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP