Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 1470

Θέμα: Απορίες Μ3 Ε46

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..

    Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..

    Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..

    Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  2. The Following 5 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), pilot (20-10-15), vagmag (20-10-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.739
    Thanked
    17920
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    μόνο απο θέμα βάρους έχει κέρδος. Τώρα να χάνει κάτι απο απόδοση δεν ξέρω, δεν το έχω μετρήσει πότε, αν και δεν είδα καμιά διαφορά πριν και μετά, λογικό βέβαια..

    Πάντως όλη η εξαγωγή του Μ3 είναι όντως πολύ καλοσχεδιασμένη και μελετημένη.
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  4. The Following 9 Users Say Thank You to pilot For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), costask2 (20-10-15), diosak (20-10-15), JiMk86 (20-10-15), Kazakos Garage (20-10-15), vagmag (20-10-15), zaharias (20-10-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο pilot Εμφάνιση μηνυμάτων
    μόνο απο θέμα βάρους έχει κέρδος. Τώρα να χάνει κάτι απο απόδοση δεν ξέρω, δεν το έχω μετρήσει πότε, αν και δεν είδα καμιά διαφορά πριν και μετά, λογικό βέβαια..

    Πάντως όλη η εξαγωγή του Μ3 είναι όντως πολύ καλοσχεδιασμένη και μελετημένη.
    Ωραιος!

    Ευχαριστω Γιωργο.

    Ειχα βρει ενα ιδιο με το δικο σου μεταχειρο αλλα ο Αγγλος δεν ηθελε να το στειλει εκτος Αγγλιας..!!!!!!

    Διαβαζα σε ξενο φορουμ οτι με σνιτζερ τελικο ειδαν λιγοτερα αλογα απο τα μαμα.. επισης το συγκεκριμενο τελικο εχει 1-2 κιλα λιγοτερα απο το μαμα..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. The Following 2 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    JiMk86 (20-10-15), pilot (20-10-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ειναι μελετημένη Ζαχο, αλλα είναι και πολυ βαριά!!

    καπου ειχα καποιες φωτο με ανοιχτο καζανι τελικο να δεις πως ειναι απο μεσα.

    εχει να κανει κυριως με το back pressure που λεμε και πως πρεπει να ειναι το σωστο.

    Δεν ειναι κατι τραγικο ομως. Να αλλαξεις το τελικο. Αν βρεις κατι βαλτο. Αυτο που σαρεσει ακουστικά και οπτικά.

    εγώ ψηφίζω Supersprint! απο αποψη ηχου. Απο αποψη επισης κιλων ειναι το Lightweight αλλα κανει αρκετη βαβουρα. και αυτο που προσωπικα δεν μαρεσει ειναι ο συντονισμος.

    Αλλα τα περισσοτερα συντονιζουν εκτος απο καποια και το ΟΕΜ.


    Εμενα μαρεσει επισης και το Supersprint εκτος απ το lightweight αλλα το Race παρακατω

    ειναι το συγκεκριμενο παρακατω και αν βαλω λεω για αυτο..


  8. The Following 6 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    A8hnaios (20-10-15), BILL007 (20-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)

  9. #5
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Τα τελικά στα M3 δίνουν 0 άλογα. Κερδίζεις σε βαρος καθώς είναι πιο ελαφριά και σε ήχο αλλά μαζί παίρνεις πακέτο και βομβο στις χαμηλές το λεγόμενο drone που αναλόγως το τελικό που θα βαλεις γίνεται από ελαφρα ενοχλητικός μέχρι υπερβολικός. Δεν υπάρχει aftermarket τελικό που να μην έχει βομβο όπως είναι το μαμά.

  10. The Following 8 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    A8hnaios (21-10-15), BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), Kazakos Garage (21-10-15), pilot (21-10-15), VanVIC (21-10-15), Vassilis ///M (21-10-15), zaharias (20-10-15)

  11. #6
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τελικο καζανι σκεφτομαι να αλλαξω μολις βρω κατι..

    Δεν παω να κερδισω αλογα, απλα ισως καποια στιγμη θελω λιγο κροταλισμα παραπανω..

    Βοηθαει ενα τελικο καζανι απο αποψη ροικοτητας ή κεριζει κατι σε συνδιασμο με το ελαφρως μειωμενο βαρος..?? Διαβασα οτι το μαμα ειναι 26 κιλα σχεδον και τα περισσοτερα aftermarket ειναι συνηθως γυρω στα 20 και κατω..

    Θυμαμαι πολλους να λενε οτι η εξατμιση του Μ3 ειναι καλοσχεδιασμενη..
    Ζαχαρία το καζάνι δεν δίνει κροτάλισμα αλλά μπάσο. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ο ήχος του 46 δεν έχει καθόλου μπάσο πράγμα που χρειάζεται για να ολοκηρωθεί η ακουστική πανδαισία

    Όπως ξέρεις φοράω Eisenmann race, έχει αισθητό drone στις 2500rpm, από εκεί και πάνω καθόλου. Επίσης είναι κάπου στα 10kg πιο ελαφριά από τη μαμά. Προσωπική αίσθηση ότι τα 83άρια tips της Eisnemann είναι οι ομορφότερες μπούκες για Μ3.

    Τώρα από θέμα απόδοσης: Το ότι δεν κερδίζεις κάτι αισθητό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης αυτό που ακούγεται ότι χάνεις σε ροπή χαμηλά λόγω λιγότερου backpressure επίσης δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο δρόμο. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως το μειωμένο backpressure στα ψηλά χαρίζει κάτι στο μοτέρ. Και αυτό το λέω στηριζόμενος στη δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου μου, το οποίο όταν μετρήθηκε με μόνη αλλαγή την Eisnemann σε σχέση με stock, η καμπύλη του δεν παρουσίασε το κλασικό πέσιμο της ιπποδύναμης πάνω από τις 7500rpm που παρουσιάζουν όλα τα stock M3. Αντιθέτως η καμπύλη της ιπποδύναμης συνέχιζε ανωδικά έως τον κόφτη. Τη συγκεκριμένη μικρή διαφοροποίηση την αποδίδω στην Eisenmann.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  12. The Following 7 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (21-10-15), chrisgiapz3 (21-10-15), diosak (21-10-15), doctore (21-10-15), vagmag (21-10-15), VanVIC (21-10-15), zaharias (21-10-15)

  13. #7
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαχαρία το καζάνι δεν δίνει κροτάλισμα αλλά μπάσο. Βέβαια η αλήθεια είναι πως ο ήχος του 46 δεν έχει καθόλου μπάσο πράγμα που χρειάζεται για να ολοκηρωθεί η ακουστική πανδαισία

    Όπως ξέρεις φοράω Eisenmann race, έχει αισθητό drone στις 2500rpm, από εκεί και πάνω καθόλου. Επίσης είναι κάπου στα 10kg πιο ελαφριά από τη μαμά. Προσωπική αίσθηση ότι τα 83άρια tips της Eisnemann είναι οι ομορφότερες μπούκες για Μ3.

    Τώρα από θέμα απόδοσης: Το ότι δεν κερδίζεις κάτι αισθητό είναι το μόνο σίγουρο. Επίσης αυτό που ακούγεται ότι χάνεις σε ροπή χαμηλά λόγω λιγότερου backpressure επίσης δεν είναι κάτι που καταλαβαίνεις στο δρόμο. Από την άλλη προσωπικά πιστεύω πως το μειωμένο backpressure στα ψηλά χαρίζει κάτι στο μοτέρ. Και αυτό το λέω στηριζόμενος στη δυναμομέτρηση του αυτοκινήτου μου, το οποίο όταν μετρήθηκε με μόνη αλλαγή την Eisnemann σε σχέση με stock, η καμπύλη του δεν παρουσίασε το κλασικό πέσιμο της ιπποδύναμης πάνω από τις 7500rpm που παρουσιάζουν όλα τα stock M3. Αντιθέτως η καμπύλη της ιπποδύναμης συνέχιζε ανωδικά έως τον κόφτη. Τη συγκεκριμένη μικρή διαφοροποίηση την αποδίδω στην Eisenmann.
    Ευχαριστω Νασο!

    Κροταλισμα εννοω το ρασπαρισμα!! Μ'αρεσουν οι aftermarket εξατμισεις που στο Μ3 βγαζουν μεταλλικο ηχο και κανουν το ρασπ πιο εντονο!!
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  14. The Following 4 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    EVERGET (30-10-15), Kazakos Garage (31-10-15), Leonidas_E39 (29-10-15), vagmag (29-10-15)

  15. #8
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω Νασο!

    Κροταλισμα εννοω το ρασπαρισμα!! Μ'αρεσουν οι aftermarket εξατμισεις που στο Μ3 βγαζουν μεταλλικο ηχο και κανουν το ρασπ πιο εντονο!!
    Ποια η γνωμη σας για τις εξατμισεις Miltek versus eisenmann για Μ3?
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη NickM3CS : 30-10-15 στις 10:26

  16. #9
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποια η γνωμη σας για τις εξατμισεις Miltek versus eisenmann για Μ3?
    Απο βίντεο που εχω ακούσει ακόμα και η πιο ήσυχη έκδοση της eisenmann ειναι πιο ωραια απο τη Miltek. Live εχω άποψη μονο απο eisenmann.
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  17. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    Kazakos Garage (31-10-15)

  18. #10
    Εγγραφή
    25-12-09
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    487
    Thanked
    1279
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Απο βίντεο που εχω ακούσει ακόμα και η πιο ήσυχη έκδοση της eisenmann ειναι πιο ωραια απο τη Miltek. Live εχω άποψη μονο απο eisenmann.
    Bastuck εχεις εικονα?την εχεις ακουστα?

  19. The Following User Says Thank You to sheriff For This Useful Post:

    BILL007 (31-10-15)

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP