το να παρεις ενα m3 το χεις σκεφτει?
επειδη θα φας αρκετα λεφτα οχι μονο για να το κανεις κομπρεσσορατο αλλα και για τα υπολοιπα περιφεριακα
οποτε παιρνεις το m3 και τα χεις ολα
το να παρεις ενα m3 το χεις σκεφτει?
επειδη θα φας αρκετα λεφτα οχι μονο για να το κανεις κομπρεσσορατο αλλα και για τα υπολοιπα περιφεριακα
οποτε παιρνεις το m3 και τα χεις ολα
Αν ηταν να επερνα κατι αλλο, οπως για παραδειγμα m3 που λες θα επελεγα το m4 και θα το ειχα για 4-5 μηνες "εξω" οπως κανουν ολοι εδω πανω... Σιγουρα ειναι η πιο ευκολη λυση αλλα δεν θα ηθελα και δευτερο αυτοκινητο στο κεφαλι μου... Φιλικα παντα
Sent from my iPhone using Tapatalk
Από το να πορευτεί στην λύση της τοποθέτησης-εξέλιξης Μ54Β30, σίγουρα συμφέρει περισσότερο να αγοράσει ένα Μ3 Ε46.
Τα άλλα που λέμε είναι ειδικές λύσεις που εξυπηρετούν πρωτίστως την ματαιοδοξία μας και κατ΄επέκταση όλα τ΄αλλα.
Απ΄την άλλη αν κρατήσει τον Μ54Β25, μ΄εναν σωστό κομπρέσορα θα πάρει αρκετή δύναμη σχετικά οικονομικά αλλά τις χαρές-χάρες ενός Μ3 δεν θα τις απολαύσει.
A8hnaios (13-10-15), dark knight (13-10-15), panose30 (13-10-15)