Συγχαρητηρια για το thread ....
Απο την εμπειρια μου στο χωρο των χρωματων αυτοκινητου κ το φινιρισμα,Πραγματι ετσι ειναι τα πραγματα ,συμφωνω κ επιβεβαιωνω κ εγω τα λεγομενα του Monsta .
ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΗ ΓΝΩΣΗ.... Μπραβο
Monsta στειλε μου ενα π.μ αν θες ποια εταιρια ηταν αυτη που ηρθε να σου πουλησει χρωματα κ βγηκαν πατατα.
Monsta (21-05-10)
Άσχετο με 'aftermarket' βάψιμο, αλλά οφείλω να κράξω.
Υπάρχουν γενιές σε μοντέλα του VW Group που το βερνίκι που ρίχνουν στο Ε Ρ Γ Ο Σ Τ Α Σ Ι Ο - παρακαλώ - είναι για το ****beep**** καβάλα. Μπορώ να είμαι και πιο συγκεκριμένος με μάρκα, μοντέλο, αλλά δεν είναι της παρούσης.
Απλά λόγω τού ότι κυκλοφορούν αμέτρητα μοντέλα γκρουπ βαγκ, το φαινόμενο είναι πάρα πολύ συχνό. Προσέξτε δεν μιλάμε για Dacia ούτε για Sang Yong ή όπως τα λένε τέλος πάντων....
Ποιο είναι λοιπόν το πρόβλημα???
Κοιτώντας το καπώ του αυτοκινήτου 'βαθιά' διακρίνουμε μικρές μικρές τελίτσες στο μέγεθος της κεφαλής μιας καρφίτσας. Συνήθως αυτό συνοδεύεται και απο μία ελαφριά θαμπάδα, αλλά όχι πάντα.
Είναι το λεγόμενο ''βράσιμο'' του βερνικιού, που κάτω από υψηλές θερμοκρασίες. βλ χώρος κινητήρα + ήλιος + καλοκαιρινή ζέστη, απλά δεν άντεξε.
Αυτό λέγεται επίσης Α Π Α Ρ Α Δ Ε Κ Τ Ο. Υπάρχουν πολύ καλά υλικά στην αγορά που άνετα αντιστέκονται σε τέτοιες 'κακουχίες'. Ούτε powder βερνίκι να ήταν για προφυλακτήρες!!!
Σας συνηστώ λοιπόν, εάν το αυτοκίνητό σας ή κάποιυ φίλου / γνωστού αντιμετωπίζει παρόμοιο πρόβλημα, όπως σπεύσει στην αντιπροσωπεία και απαιτήσει επαναβαφή.
Προσέξτε διότι αφενός η εγγύηση χρώματος στις περισσότερες μάρκες είναι μόνο 2 χρόνια - εξαίρεση αποτελούν Chrysler και 3-4 άλλες με 3 χρόνια εγγύηση - αφαιτέρου δε, οι περισσότεροι 'έξυπνοι' κύριοι με την ποδιά βρίσκουν κουλές δικαιολογίες όταν έρθει η ώρα να περάσουν κάποια εγγύηση στο βαφείο τους.
Επαναλαμβάνω στη συγκεκριμένη περίπτωση μιλάμε για αστοχία υλικού και το αμάξι πρέπει να επισκευαστεί άνευ δικής σας επιβάρυνσης !!!
katsaraios (15-04-10), Kostas_1 (16-04-10)
Αντε να δωσεις 1200¤ και να να μετριο και το αποτελεσμα τελικα...
Ν.
Βασίλη,
Το κόστος ΔΕΝ είναι στα υλικά. Είναι στη προεργασία πριν το βάψιμο. Το τι έχει από ζημιές πάνω το αυτοκίνητο, τι υλικά θα μπούνε, στο αν θα κάτσει ο μάστορας να τα ξηλώσει ΟΛΑ για να γίνει σωστή δουλειά και όχι απλά ένα άρπα κόλλα φρεσκάρισμα και φύγαμε.
Το χιλιάρικο που λες σε σχέση με το χρόνο που χρειάζεται να γίνει μια σωστή εργασία (όπως την έχω εγώ στο μυαλό μου) είναι .... πραγματικά αστείο ποσό. Και όταν μπαίνεις στο τρυπάκι να κάνεις ένα ολικό, πίστεψέ με, you want it done right so you won't have to do it all over again...
Κωστα,αν δεν κανω λαθος τ ονομα σου,φιλος με Ε30 το βαψε ξανα ολικο μαυρο μεσα εξω με ξηλωμενα τα παντα και τ αμαξι εγινε καλυτερο απο καινουριο με κοστος 1400€εκ των οποιων καλυψε ενα μερος η ασφαλεια λογω ατυχηματος με λαμαρινοδουλεια.Αν θες θα κοιταξω να ποσταρω και φωτο.
Βεβαια αν δεν το δεις απο κοντα δεν θα καταλαβεις σημασια στην λεπτομερεια.
Ν.
οι τιμες στο βαψιμο ενος αυτοκινητου επηρεαζονται απο πολλους παραγοντες και ο κυριωτερος ειναι ο νομος της προσφορας και της ζητησης.
Μεχρι και απο το αν το συνεργειο "βγαζει" μονο του τα χρωματα ή τα προμηθευεται απο αλλου εχει διαφορα στο κοστος.
Μερικες φορες γινεται τσαπατσοδουλεια για αστειες υποθεσεις οικονομιας (μικροτερη παραμονη στον φουρνο κλπ) αυτα ομως τα συνεργεια ειναι κατεστραμενα και χωρις μελλον.
Ο σωστος ο μαστορας ειναι σωστος ακομα και αν οι συνθηκες τον εχουν κανει να λογικεψει τις τιμες του.
Παντως μια λογικοτερη αναπροσαρμογη των τιμων, ειναι επιτακτικη!!!
Οσο για τα εξοδα αυτο σηκωνει μεγαλη κουβεντα...
Συμφωνώ, αλλά....
....εδώ μιλάμε για απειρο-ελάχιστη διαφορά στο συνολικό κόστος.
αν κουβαλάει λίγο συνείδηση πάντα το σωστό θα κάνει
Μεγάλη κουβέντα indeed !!!
Το ένα φέρνει τ άλλο, αυτό μόνο θα πω, γιατί πολύ απλά δε θέλω να χαλάσω το θρεντ.
Όσο για τις τιμές, αυτές (εκτός ελάχιστων περιπτώσεων) έχουν παραμείνει στα ίδια επίπεδα εδώ και αρκετά χρόνια, με τα έξοδα όλο και να αυξάνονται.