Σελίδα 40 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 303839404142 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 391 έως 400 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #391
    Εγγραφή
    16-02-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.163
    Thanked
    1116
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Απλά να σας πω ότι ο Κυρλαγκιτζής στην Θεσσαλονίκη που οδήγησε πριν χρόνια ένα CSL, του είπε μην αλλάξεις την ανάρτησή σου.
    Είναι τέλεια...
    Απλά δώσε camber κτλπ

    Και για να το λέει ο καλύτερος αναρτησάς στην Ελλάδα και όχι μόνο, κάτι σημαίνει αυτό.
    Άρα κράτα το όπως είναι και βάλε μια csl αργότερα.

  2. The Following 2 Users Say Thank You to Harisp For This Useful Post:

    BILL007 (01-10-15), nik200 (30-09-15)

  3. #392
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η πίσω μπάρα θόλων κάνει δουλειά γιατί αντισταθμίζει κάπως την τρύπα που αφήνουν στο σασί τα ανακλινόμενα καθίσματα. Το καταλαβαίνεις στο δέσιμο της καρότσας και το πίσω μέρος σου γίνεται πιο άμεσο. Προσωπικά όταν την έβαλα η διαφορά ήταν αισθητή.
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν υπηρχε μειονεκτημα στο δεσιμο της καροτσας πισω, η αν υπηρχε σοβαρο κερδος στην ακαμψια, η ακομη και κατι αλλο στο στησιμο που θα εδινε καποια βελτιωση απο την τοποθετηση της, θα την ειχαν φορεσει στο CSL.
    Δεν νομιζω να τους ξεφυγε αυτο κατα την σχεδιαση του CSL, οποτε θεωρω και τα κερδη της ελαχιστα.

  4. The Following User Says Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (01-10-15)

  5. #393
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο ;550539
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν υπηρχε μειονεκτημα στο δεσιμο της καροτσας πισω, η αν υπηρχε σοβαρο κερδος στην ακαμψια, η ακομη και κατι αλλο στο στησιμο που θα εδινε καποια βελτιωση απο την τοποθετηση της, θα την ειχαν φορεσει στο CSL.
    Δεν νομιζω να τους ξεφυγε αυτο κατα την σχεδιαση του CSL, οποτε θεωρω και τα κερδη της ελαχιστα.
    Kαλά και το CSL δεν είναι το τέλειο αυτοκίνητο, οι κάτοχοί του γενικά κάνουν αρκετές βελτιώσεις στα σημεία. Η καρότσα του 46 έχει σύμφωνα με ανεπίσημα δεδομένα μια ακαμψία 12,500 Nm/deg, άντε στο Μ3 να είναι ελαφρώς βελτιωμένη λόγω μπάρας θόλων εμπρός και v-brace. Είναι ένα νούμερο μέτριο και τα δεσίματα κάνουν αισθητή την παρουσία τους. Όχι όμως ότι πρόκειται να αγγίξεις την ακαμψία ενός Ε92 ας πούμε....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  6. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    BILL007 (22-10-15), stef (30-09-15)

  7. #394
    Εγγραφή
    29-05-11
    Περιοχή
    Μπραχαμι
    Ηλικία
    37
    Μηνύματα
    149
    Thanked
    86
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Zαχαρια καλοταξιδο με ασφαλη και απροβληματιστα χιλιομετρα.Πηρες αυτοκινηταρα !!!!!!!!
    I will remember before I forget

  8. The Following User Says Thank You to GEORGE BMW 316ci For This Useful Post:

    zaharias (01-10-15)

  9. #395
    Εγγραφή
    28-12-09
    Ηλικία
    49
    Μηνύματα
    3.056
    Thanked
    8113
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το πες και το κανες ρε χιωτοπουλο!μπραβο!
    Καλα και ασφαλη χλμ να χεις man!

    Αναμενουμε περιγραφη εντυπωσεις και φωτογραφιες βεβαιως βεβαιως!


    Υγ ο Χρησταρας τι σου ειπε οταν το τσεκαρε;
    τούρμπο και πράσινα άλογα

  10. The Following User Says Thank You to Panos 316T For This Useful Post:

    zaharias (01-10-15)

  11. #396
    Εγγραφή
    05-02-10
    Περιοχή
    Παγκρατι
    Μηνύματα
    526
    Thanked
    530
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν υπηρχε μειονεκτημα στο δεσιμο της καροτσας πισω, η αν υπηρχε σοβαρο κερδος στην ακαμψια, η ακομη και κατι αλλο στο στησιμο που θα εδινε καποια βελτιωση απο την τοποθετηση της, θα την ειχαν φορεσει στο CSL.
    Δεν νομιζω να τους ξεφυγε αυτο κατα την σχεδιαση του CSL, οποτε θεωρω και τα κερδη της ελαχιστα.
    με τις λιγες γνωσεις που κατεχω αυτο που καταλαβαινω απο ολα τα λεγομενα ειναι πως για να εχεις το καλυτερο
    δυνατο στησιμο ακαμψια σε ενα απλο Μ3 ε46 πρεπει (δεν μιλαω για χρηση πιστας):

    1) να βαλεις CSL αναρτηση με την ιδια γεωμετρια οσο αφορα camber/caster
    2) αντιστρεπτικες με την ιδια διαμετρο με CSL (αντιστρεπτικες υποθετω πως εχουν ολα τα M3 απλα με διαφορετικη διαμετρο απο αυτη του CSL)
    3) προσεκτικη επιλογη για σινεμπλοκ
    4) μπαρα θολων δεν νομιζω οτι χρειαζεται κατι (υποθετω παλι πως ολα τα Μ3 ε46 εχουν μπαρα θολων)

    feel free to correct me if I am wrong ...!

  12. #397
    Εγγραφή
    30-06-12
    Περιοχή
    Peristeri
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    271
    Thanked
    278
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλοτάξιδο και απροβλημάτιστο Ζαχαρία!!
    BMW 320ci AC Schnitzer

  13. The Following User Says Thank You to teo21 For This Useful Post:

    zaharias (01-10-15)

  14. #398
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    με τις λιγες γνωσεις που κατεχω αυτο που καταλαβαινω απο ολα τα λεγομενα ειναι πως για να εχεις το καλυτερο
    δυνατο στησιμο ακαμψια σε ενα απλο Μ3 ε46 πρεπει (δεν μιλαω για χρηση πιστας):

    1) να βαλεις CSL αναρτηση με την ιδια γεωμετρια οσο αφορα camber/caster
    2) αντιστρεπτικες με την ιδια διαμετρο με CSL (αντιστρεπτικες υποθετω πως εχουν ολα τα M3 απλα με διαφορετικη διαμετρο απο αυτη του CSL)
    3) προσεκτικη επιλογη για σινεμπλοκ
    4) μπαρα θολων δεν νομιζω οτι χρειαζεται κατι (υποθετω παλι πως ολα τα Μ3 ε46 εχουν μπαρα θολων)

    feel free to correct me if I am wrong ...!
    To CSL setup πιστευω οτι ειναι και οτι καλυτερο για την χρηση δρομου και για οποιον δεν θελει να μπει στην διαδικασια να στησει μια coilover ρυθμιζομενη.

    Παρακατω σου εχω και ενα χρησιμο link με ολες τις διαφορες του CSL καθως και τα part No. αν θελεις να κανεις CSL setup.

    https://www.clubcsl.com/index.php/m3...sl-differences

  15. The Following 3 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    BILL007 (01-10-15), nikos valvetronic (04-10-15), pilot (01-10-15)

  16. #399
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.687
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Τι διαφορά βάρους έχει το cls από το απλό Μ3;;;

  17. #400
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    CSL -> 1385 Κιλα. 110+ κιλα (αναλογως τον εξοπλισμο του στοκ) ελαφρυτερο

  18. The Following 6 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    alexm (01-10-15), BILL007 (01-10-15), pilot (01-10-15), vagmag (01-10-15), Vassilis ///M (02-10-15), zaharias (01-10-15)

Σελίδα 40 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 303839404142 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP