Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλή "ακρόαση" στον S54, Ζαχαρία!
Welcome to the M Club!![]()
Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλή "ακρόαση" στον S54, Ζαχαρία!
Welcome to the M Club!![]()
zaharias (28-09-15)
Καλοταξιδη η //Μ3 Ζαχο!!!
κουκλα,με τις 19αρες, με ωραιο συνδιασμο χρωματων μεσα εξω,φτου φτου να μην την ματιασω!!!![]()
zaharias (28-09-15)
Ζαχαρία σου εύχομαι να το χαρείς όπως το ονειρευόσουν, καλές βόλτες, καλές μπάντες, καλά ακούσματα, καλές φωτογραφίσεις !
Αν και Μ΄αρέσει με τις εργοστασιακές 19άρες, υποθέτω οτι έχεις σκεφτεί να βάλεις τις 18άρες από το παλιό. Εσύ ξέρεις, είμαι σίγουρος οτι έχεις όραμα.
Απόλαυσέ το και βάζε και καμία photo (ή video ακόμα καλύτερα) να παίρνουμε κι εμείς καμία τζούρα, να εγουστέρνουμε (που λένε)
A8hnaios (28-09-15), aristent (28-09-15), Vassilis ///M (28-09-15), zaharias (28-09-15)
Ζαχο τι να σου πω αγορι μου. Στα ειπα και απο κοντα. Εισαι πρωτός εκανες την καλυτερη επιλογή.
σου τα λέω και απο δω, να το χαρεις οσο μπορεις.
το δικο μου βρηκε το διδυμο αδερφακι του..
Σιγα σιγά τα μπαξίματα..
το λοιπον..τι θα γινει με το διαφορικό..?![]()
zaharias (28-09-15)
Μην τρελαίνεστε με διαφορικό....εγώ πρόσφατα που άνοιξα με καλό Μ3 ρολ δευτέρες με 3.91 πηγαίναμε ήμασταν κοπίο ως τα 180 αν θυμάμαι καλά μέχρι και που κόψαμε. Κι ας πετάγεται στη αρχή μετά το μαμά διαφορικό καλύπτει....
Ζάχο άσε όσο το δυνατόν μαμά το αμαξάκι, μη χαλάσεις τη χρηστικότητά του. Βελτίωσε μόνο τους τομείς που πονάει: φρένα, ανάρτηση στα σημεία, και ακαμψία.
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
Νασο το 3.91 διαφορικό, κανει δουλεια, και εχει αποδειχθει
Ειδικά στην πίστα που το θέλω εγώ προσωπικά είναι must.
Το αυτοκινητο εκμεταλεύεται πλήρως την ροπή του και ας χάνει λίγακι σε τελική.
Ενα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και έτσι οπως πρέπει να είναι, είναι σίγουρα μπροστά απο ένα ΟΕΜ διαφορικό τουλάχιστον για τα 400-500 μετρα.
Είναι και αναλογως την χρήση που το κάνει ο καθένας. Φυσικά σε ταξίδι ίσως να μην είναι τόσο καλό όσο αναφορά την καταναλωση.
Ο Ζαχος εξάλου σε ένα νησι οπως η Χίος, είναι πολύ καλή επιλογή να το βάλει. Οι αποστάσεις είναι μικρές και "κοντές"
zaharias (28-09-15)
Οταν λες πηγαιναμε κοπιο ενοεις μαζί? διπλά δίπλα?
εφοσον πετάχτηκε μπροστά ο αλλος μετά δύσκολα να του μαζέψεις μέχρι τα 180. Τα 180 δεν ειναι τίποτα. Παιζουν ρολο και πολλά βέβαια. Ο οδηγος, οι αλλαγες, η συντηρηση και ποσο σωστό είναι το κάθε αυτοκίνητο.
Εγω παντως νομιζω οτι ειναι απ τις ποιο must ουσιαστικές επιλογες για το νορμαλ Μ3 Ε46 το 3,91 βημα.
Και δεν χαλάει η χρηστικοτητα του με την αλλαγη ενος κορωνωπηνιου. Κανεις και το διαφορικό ενα refresh με ρουλμαν, τσιμουχες, βαλβολινες κλπ.
Το πατημα που εκανες δεν αποδεικνυει οτι το κοντο δεν αποδιδει. 10 διαφορετικα ρολλ πατηματα μπορουμε να κανουμε και να εχουμε 10 διαφορετικα αποτελεσματα καθως παραγοντες οπως χρονος αντιδρασης, κατασταση αλλου αυτοκινητου κ.ο.κ ειναι ασταθμητοι παραγοντες.
Η οποια βελτιωση μετριεται μονο με vbox η παρεμφερες, παντα στο ιδιο αυτοκινητο με τις οσο το δυνατον ιδιες συνθηκες καιρου, δρομου κτλ.
Εχουμε ξανασυζητησει παλιοτερα το συγκεκριμενο θεμα και οι χρονοι εδειξαν οτι οντως υπαρχει βελτιωση με το κοντο.
Γιατι το Μ3 χανει σε τελικη? Αυτο θα συνεβαινε μονο αν θα μπορουσε να τραβηξει την 6η μεχρι τον κοφτη η εκει κοντα περιπου καθως εκει βγαζει και την μεγιστη ισχυ του. Αυτο ομως δεν συμβαινει οποτε η οποια βελτιωση κοντυτερου βηματος 'τραβαει' το στροφομετρο πιο κοντα στις στροφες της μεγιστης ισχυος οποτε και εχουμε την δυνατοτητα για επιτευξη μεγαλυτερης τελικης ταχυτητας
ghost-rider (29-09-15), giannis z3 (01-10-15), Kostas Maras (28-09-15), Vasilis M3 (22-10-15), Vassilis ///M (29-09-15)
Δεν με ενδιαφέρει να αποδείξω κάτι όπως το ότι το κοντό δεν αποδίδει, απλά τα όποια αποτελέσματά του είναι εμφανή στην κόντρα μόνο εάν βάλεις πρόγραμμα και ανεβάσεις τον κόφτη. Κατά τα άλλα είναι θέμα γούστου εάν θες το αμάξι σου να δουλεύει ψηλότερα, κάτι το οποίο συμβαίνει με το κοντό. Άλλοι το βρίσκουν δύσχρηστο, άλλοι το βλέπουν ότι βολεύονται (όπως καλά παρατήρησες Στέλιο για χρήση πίστας). Προσωπικά τις βελτιώσεις τις συγκρίνω σε δοκιμή με γνωστό καλό αυτοκίνητο και καλό οδηγό. Η δοκιμή μου έδειξε ότι δεν αξίζει το κόστος και την ταλαιπωρία το κοντό. Τόσο απλά....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]