Σελίδα 37 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 273536373839 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 361 έως 370 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #361
    Εγγραφή
    22-09-13
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    341
    Thanked
    675
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλορίζικο, καλοτάξιδο και καλή "ακρόαση" στον S54, Ζαχαρία!
    Welcome to the M Club!

  2. The Following User Says Thank You to Lykouras For This Useful Post:

    zaharias (28-09-15)

  3. #362
    Εγγραφή
    22-02-10
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    12.860
    Thanked
    25860
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλοταξιδη η //Μ3 Ζαχο!!!

    κουκλα,με τις 19αρες, με ωραιο συνδιασμο χρωματων μεσα εξω,φτου φτου να μην την ματιασω!!!

  4. The Following User Says Thank You to aristent For This Useful Post:

    zaharias (28-09-15)

  5. #363
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζαχαρία σου εύχομαι να το χαρείς όπως το ονειρευόσουν, καλές βόλτες, καλές μπάντες, καλά ακούσματα, καλές φωτογραφίσεις !
    Αν και Μ΄αρέσει με τις εργοστασιακές 19άρες, υποθέτω οτι έχεις σκεφτεί να βάλεις τις 18άρες από το παλιό. Εσύ ξέρεις, είμαι σίγουρος οτι έχεις όραμα.
    Απόλαυσέ το και βάζε και καμία photo (ή video ακόμα καλύτερα) να παίρνουμε κι εμείς καμία τζούρα, να εγουστέρνουμε (που λένε)

  6. The Following 4 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    A8hnaios (28-09-15), aristent (28-09-15), Vassilis ///M (28-09-15), zaharias (28-09-15)

  7. #364
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζαχο τι να σου πω αγορι μου. Στα ειπα και απο κοντα. Εισαι πρωτός εκανες την καλυτερη επιλογή.

    σου τα λέω και απο δω, να το χαρεις οσο μπορεις.

    το δικο μου βρηκε το διδυμο αδερφακι του..

    Σιγα σιγά τα μπαξίματα..

    το λοιπον..τι θα γινει με το διαφορικό..?

  8. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    zaharias (28-09-15)

  9. #365
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Μην τρελαίνεστε με διαφορικό....εγώ πρόσφατα που άνοιξα με καλό Μ3 ρολ δευτέρες με 3.91 πηγαίναμε ήμασταν κοπίο ως τα 180 αν θυμάμαι καλά μέχρι και που κόψαμε. Κι ας πετάγεται στη αρχή μετά το μαμά διαφορικό καλύπτει....

    Ζάχο άσε όσο το δυνατόν μαμά το αμαξάκι, μη χαλάσεις τη χρηστικότητά του. Βελτίωσε μόνο τους τομείς που πονάει: φρένα, ανάρτηση στα σημεία, και ακαμψία.
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  10. The Following 2 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    deepBLUE (28-09-15), zaharias (28-09-15)

  11. #366
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νασο το 3.91 διαφορικό, κανει δουλεια, και εχει αποδειχθει

    Ειδικά στην πίστα που το θέλω εγώ προσωπικά είναι must.

    Το αυτοκινητο εκμεταλεύεται πλήρως την ροπή του και ας χάνει λίγακι σε τελική.

    Ενα καλοσυντηρημένο αυτοκίνητο και έτσι οπως πρέπει να είναι, είναι σίγουρα μπροστά απο ένα ΟΕΜ διαφορικό τουλάχιστον για τα 400-500 μετρα.

    Είναι και αναλογως την χρήση που το κάνει ο καθένας. Φυσικά σε ταξίδι ίσως να μην είναι τόσο καλό όσο αναφορά την καταναλωση.

    Ο Ζαχος εξάλου σε ένα νησι οπως η Χίος, είναι πολύ καλή επιλογή να το βάλει. Οι αποστάσεις είναι μικρές και "κοντές"

  12. The Following User Says Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    zaharias (28-09-15)

  13. #367
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην τρελαίνεστε με διαφορικό....εγώ πρόσφατα που άνοιξα με καλό Μ3 ρολ δευτέρες με 3.91 πηγαίναμε ήμασταν κοπίο ως τα 180 αν θυμάμαι καλά μέχρι και που κόψαμε. Κι ας πετάγεται στη αρχή μετά το μαμά διαφορικό καλύπτει....

    Ζάχο άσε όσο το δυνατόν μαμά το αμαξάκι, μη χαλάσεις τη χρηστικότητά του. Βελτίωσε μόνο τους τομείς που πονάει: φρένα, ανάρτηση στα σημεία, και ακαμψία.
    Οταν λες πηγαιναμε κοπιο ενοεις μαζί? διπλά δίπλα?

    εφοσον πετάχτηκε μπροστά ο αλλος μετά δύσκολα να του μαζέψεις μέχρι τα 180. Τα 180 δεν ειναι τίποτα. Παιζουν ρολο και πολλά βέβαια. Ο οδηγος, οι αλλαγες, η συντηρηση και ποσο σωστό είναι το κάθε αυτοκίνητο.


    Εγω παντως νομιζω οτι ειναι απ τις ποιο must ουσιαστικές επιλογες για το νορμαλ Μ3 Ε46 το 3,91 βημα.

    Και δεν χαλάει η χρηστικοτητα του με την αλλαγη ενος κορωνωπηνιου. Κανεις και το διαφορικό ενα refresh με ρουλμαν, τσιμουχες, βαλβολινες κλπ.

  14. #368
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μην τρελαίνεστε με διαφορικό....εγώ πρόσφατα που άνοιξα με καλό Μ3 ρολ δευτέρες με 3.91 πηγαίναμε ήμασταν κοπίο ως τα 180 αν θυμάμαι καλά μέχρι και που κόψαμε. Κι ας πετάγεται στη αρχή μετά το μαμά διαφορικό καλύπτει....
    Το πατημα που εκανες δεν αποδεικνυει οτι το κοντο δεν αποδιδει. 10 διαφορετικα ρολλ πατηματα μπορουμε να κανουμε και να εχουμε 10 διαφορετικα αποτελεσματα καθως παραγοντες οπως χρονος αντιδρασης, κατασταση αλλου αυτοκινητου κ.ο.κ ειναι ασταθμητοι παραγοντες.

    Η οποια βελτιωση μετριεται μονο με vbox η παρεμφερες, παντα στο ιδιο αυτοκινητο με τις οσο το δυνατον ιδιες συνθηκες καιρου, δρομου κτλ.

    Εχουμε ξανασυζητησει παλιοτερα το συγκεκριμενο θεμα και οι χρονοι εδειξαν οτι οντως υπαρχει βελτιωση με το κοντο.

  15. #369
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο steliosm46 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το αυτοκινητο εκμεταλεύεται πλήρως την ροπή του και ας χάνει λίγακι σε τελική.
    Γιατι το Μ3 χανει σε τελικη? Αυτο θα συνεβαινε μονο αν θα μπορουσε να τραβηξει την 6η μεχρι τον κοφτη η εκει κοντα περιπου καθως εκει βγαζει και την μεγιστη ισχυ του. Αυτο ομως δεν συμβαινει οποτε η οποια βελτιωση κοντυτερου βηματος 'τραβαει' το στροφομετρο πιο κοντα στις στροφες της μεγιστης ισχυος οποτε και εχουμε την δυνατοτητα για επιτευξη μεγαλυτερης τελικης ταχυτητας

  16. The Following 5 Users Say Thank You to turbodog For This Useful Post:

    ghost-rider (29-09-15), giannis z3 (01-10-15), Kostas Maras (28-09-15), Vasilis M3 (22-10-15), Vassilis ///M (29-09-15)

  17. #370
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δεν με ενδιαφέρει να αποδείξω κάτι όπως το ότι το κοντό δεν αποδίδει, απλά τα όποια αποτελέσματά του είναι εμφανή στην κόντρα μόνο εάν βάλεις πρόγραμμα και ανεβάσεις τον κόφτη. Κατά τα άλλα είναι θέμα γούστου εάν θες το αμάξι σου να δουλεύει ψηλότερα, κάτι το οποίο συμβαίνει με το κοντό. Άλλοι το βρίσκουν δύσχρηστο, άλλοι το βλέπουν ότι βολεύονται (όπως καλά παρατήρησες Στέλιο για χρήση πίστας). Προσωπικά τις βελτιώσεις τις συγκρίνω σε δοκιμή με γνωστό καλό αυτοκίνητο και καλό οδηγό. Η δοκιμή μου έδειξε ότι δεν αξίζει το κόστος και την ταλαιπωρία το κοντό. Τόσο απλά....
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


Σελίδα 37 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 273536373839 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP