Που φτάσαμε 630 με 18000...
Που φτάσαμε 630 με 18000...
Και σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες, το αμάξι είναι καλό και με πραγματικά χλμ....
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
mark e92 (28-09-15)
alexm (25-09-15), aristent (25-09-15), BILL007 (25-09-15), chrisgiapz3 (25-09-15), dionisisM3 (25-09-15), EVERGET (26-09-15), gant (27-09-15), pilot (25-09-15)
mark e92 (26-09-15)
H αλήθεια είναι Βασίλη πως οτιδήποτε πέρα από το Μ κάθε σειράς BMW είναι συμβιβασμός από άποψη δύναμης, εμφάνισης, στησίματος, και εξοπλισμού. Αλλά και όταν αγοράζεις το Μ θα πρέπει να συμβιβαστείς με τη φορολογία των 5000cc, με τα υψηλά running costs, με περισσότερα ενδεχόμενα βλαβών λόγω πολυπλοκότητας, με λιγότερο πολιτισμένο χαρακτήρα (συνήθως), και με λιγότερη χρηστικότητα. Και για μένα προσωπικά, ποτέ το 630i δεν υπήρξε αντικείμενο πόθου, απλά κάποιες φορές μου περνάει από το μυαλό να το γυρίσω σε GT και νομίζω πως είναι καλή περίπτωση.![]()
"There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]
chrisgiapz3 (27-09-15), doctore (26-09-15), playmaker (26-09-15)
Τίποτα από τα δύο.
https://www.aston-martin.com/2013/02...-fake-or-real/
Detailing Madness