Νόμιζα ότι ήταν Octavia station.
Για κάποιον οικογενειάρχη το station ή suv είναι μονόδρομος. Το 60% της κεντρικής Ευρώπης έχει station, μόνο στην Ελλάδα έχουμε το κόλλημα της "κούρσας" οπως πολύ σωστά λες!
Νόμιζα ότι ήταν Octavia station.
Για κάποιον οικογενειάρχη το station ή suv είναι μονόδρομος. Το 60% της κεντρικής Ευρώπης έχει station, μόνο στην Ελλάδα έχουμε το κόλλημα της "κούρσας" οπως πολύ σωστά λες!
Detailing Madness
Ευχαριστώ!
Leasing ναι, εταιρικό.
Είναι μόνιμο. Αυτό περίμενα τόσο καιρό να έρθει.
Το station λύνει όλα τα προβλήματα του οικογενειάρχη, αλλά το ίδιο κάνει και το octavia. Μιλάμε ο χώρος αποσκευών είναι αστεία ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ. Όταν το άνοιξα, σκέφτηκα...μου κάνουν πλάκα!
Τα station δυστυχώς είναι πολύ παρεξηγημένα στην Ελλάδα, με μηδενική μεταπώληση.![]()
Nikos
mark e92 (08-09-15)
Σε γενικες γραμμες ο ξενος το βλεπει σαν εργαλειο το αμαξι,ενω ο Ελληνας σαν δεικτη ευημεριας.....Οποτε σαφεστατα ολα τα station μοντελα ειναι ασχημοτερα των σενταν ή αλλων εκδοσεων τους......Παρεπιπτοντως ειχα κι εγω ενα Alfa Romeo 159 station ως εταιρικο οικογενειακο,πριν αντικατασταθει με το Ε90.....Πραγματικα βολευε πολυ στο φορτωμα.....Στην Ελλαδα ομως εχουν ''πιασει'' και παρα πολυ τα SUV,SAV και λοιπα πολυμορφικα ως εναλλακτικη των station.....Και ειναι σαφως ομορφοτερα και συνηθως εξυπηρετικοτερα
Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....
Στη πρώτη πρότασή σου νομίζω περιγράφεται όλο το πρόβλημα του Έλληνα αγοραστή αυτοκινήτου που επιλέγει με διαφορετικά κριτήρια αυτοκίνητο, από τη πρακτικότητα πχ.
Δε νομίζω ότι τα station μοντέλα είναι ασχημότερα των sedan. Το αντίθετο θα έλεγα. Παράδειγμα τα V60, RS4, RS6, 159 SW, F31 3er κ.α. πολλά. Προσωπικά, το octavia station μου φαίνεται αρκετά πιο όμορφο από το sedan.
Τα SUV απλά εξυπηρετούν off-road καταστάσεις. Σε πρακτικότητα και οδική συμπεριφορά (on-road) τα station είναι καλύτερα.
Για αυτό το λόγο οι Ευρωπαίοι προτιμούν station από SUV. Εμάς εδώ μας αρέσει να..."οδηγάμε από ψηλά".
Nikos
Προσωπικά, μετά την άριστη εμπειρία μου με το Ε91 Touring μου, πολύ δύσκολα θα αγόραζα sedan στο μέλλον...
Πρακτικότητα, καλύτεροι και πλήρως εκμεταλλεύσιμοι χώροι στο ίδιο μήκος με το sedan, σχετική σπανιότητα στην Ελλάδα και (ας μου επιτρέψετε την προσωπική-υποκειμενική γνώμη) πιο αρμονικός σχεδιασμός από το Ε90.
Ειχα στην Γερμανια Ε91 325 touring ντίζελ ολοκαινουργιο,το ειχα νοικιασει απο την HERTZ στο αεροδρομιο Φρανκφουρτης για να επισκεφτουμε με τον κουμπαρο μου το RING πριν χρονια.Πραγματικα ητανε εξαιρετικο στο φορτωμα,στο δρομο,ακαμψια σασι,επιδοσεις στην Εθνικη.
Θα σου ελεγα οτι στο θεμα του σχεδιασμου ισως να εχεις και δικιο ή τουλαχιστον το ιδιο ομορφο οπως το sedan.
insane in the ///Midbrain
Αν δεν παινέψουμε το σπίτι μας...
Το αυτοκίνητο είναι βράχος, θεωρώ ότι το πλαίσιό του άνετα σηκώνει επιπλέον 100-150 άλογα από τα εργοστασιακά 170 του δίλιτρου Ν43.
A8hnaios (09-09-15), Alex_ (09-09-15), chrisgiapz3 (10-09-15), m_power_lunatic (09-09-15), Ptboul (09-09-15), topmar (02-04-16), VanVIC (09-09-15), Vassilis ///M (09-09-15)
Αυτό που λες Mike για δείκτη ευημερίας δεν το καταλαβαίνω.
Δηλαδή τι διαφορά έχει για παράδειγμα ένα Ε91 από ένα Ε90 ?
Ίσα ίσα που στα πιο πολλά μοντέλα το station δείχνει πιο "μεγάλο" και
πιο "εντυπωσιακό", αν κάποιος κοιτάει να το παίξει και καλά ευημερώ.
Ο λόγος που δεν πουλάει το station στην Ελλάδα όσο τουλάχιστον πουλάει στην Ευρώπη,
είναι ότι ο Έλληνας όταν βολτάρει θέλει να το παίζει γκόμενος.
Δεν θέλει να φαίνεται ότι έχει οικογένεια με δυό τρία παιδιά.
chrisgiapz3 (10-09-15), E60_Arkadia (09-09-15), Eleni (24-09-15), Ptboul (09-09-15), zizu (15-09-15), Ε91 (09-09-15)
A8hnaios (09-09-15), chrisgiapz3 (10-09-15), doctore (09-09-15), zizu (09-09-15)
ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΡΟΛΟΙ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Current World Population Clock
U.S.National Debt Clock
Always we need a ballance between the car and the woman as a perfect man dream!