Τα λαδια ειναι κανονικοτατα! Μια πολυ μικρη (λογικη) καταναλωση !
Το λαμπακι εμεινε αναμμενο κοκκινο!
Νταξει αυτο μπορει να τα και καμια φλασια του κοντερ .....δεν ξαναγινε κιολας![]()
Τα λαδια ειναι κανονικοτατα! Μια πολυ μικρη (λογικη) καταναλωση !
Το λαμπακι εμεινε αναμμενο κοκκινο!
Νταξει αυτο μπορει να τα και καμια φλασια του κοντερ .....δεν ξαναγινε κιολας![]()
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.
Φλασιά του κοντέρ δεν είναι, είναι λογικό να μένει το λαμπάκι αναμμένο έστω και με την αφαίρεση του κλειδιού για κάποια λεπτά. Το πρόβλημά σου είναι στον αισθητήρα στάθμης λαδιού. Ενώ έχει μέσα λάδι, δείχνει ότι νά'ναι. Πολλοί το έχουνε πάθει, κι εγώ επίσης πριν μερικά χρόνια με συμπτώματα ίδια με τα δικά σου.
BILL007 (31-08-15)
Πολυ πιθανο και αυτο Γιαννη! Απλα εκανε την παρουσια του μαζι με της μπαταριας και για αυτο το συνδεσα με πτωση τασης ή ελλειψη φορτισης !
Οταν το κουμπωσω διαγνωστικο γιατι χτες δεν τα καταφερα αν ειναι αισθητηρας λαδιου θα το δειξει ?
Anyway χτες μετρησα με το πολυμετρο την μπαταρια και βγαζει τα εξης:
Με το κλειδι στην 2η θεση και το αμαξι σβηστο : Χωρις φωτα: 12,44V Με φωτα: 12,10V
Με τον κινητηρα αναμμενο: Χωρις φωτα : 14,40V Με φωτα : 14,20V
Πως τα βλεπετε ???
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.
Dermatis (31-08-15)
BILL007 (31-08-15)
Πιθανον να μην ειναι απλα ο αισθητηρας ,συνηθως οταν τα χει παιξει αναβει για 2-3 δευτερολεπτα στην εκκινηση του μοτερ με κιτρινο χρωμα και σβηνει παντα....να μενει αναμμενο λαμπακι και κοκκινο περιεργο..
Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ
"Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"
BILL007 (31-08-15)
Ελπιζω να δειξει το διαγνωστικο οτι ειναι να δειξει !
![]()
Αν το Α είναι η επιτυχία, τότε ο μαθηματικός τύπος είναι Α=Χ+Υ+Ζ, όπου Χ ίσον δουλειά, Υ ίσον παιχνίδι και Ζ ίσον να κρατάς το στόμα σου κλειστό.