Μην εχετε την αγορα των ΗΠΑ σαν μετρο συγκρισης. Η ολη φιλοσοφια ειναι διαφορετικη εκει. Οταν το συστημα ενδιαφερεται να βαλει τη μαζα στη λογικη "Δουλευε και καταναλωνε, μη σκεφτεσε", πρεπει να το κανει με καθε μεσο.
Ετσι, εχει (και λογω μεγεθους αγορας) πολυ χαμηλες τιμες σε ολα τα καταναλωτικα προϊοντα. Ρουχα - ηλεκτρονικα - οχηματα. Αντιθετα, τα σπιτια - ενοικια κτλ ειναι αρκετα ακριβοτερα. Αστε που η ιδιοκατοικηση δεν ειναι κατι συνηθισμενο στις ΗΠΑ. Εχει πανακριβες ασφαλειες, τελη κυκλοφοριας. Η τιμη της βενζινης εχει σχεδον τετραπλασιαστει σε μια δεκαετια. Σε μια κοινωνια οπου η βενζινη ειναι περιπου σαν το οξυγονο απαραιτητη.
καλησπερα και απο εμενα σας διαβασα ολους με πολυ προσοχη και θελω να πω και εγω την ταπεινη μου γνωμη,,,,,,
ειδα να γινονται συγκρισεις του ειδους εκει κανει τοσο εδω γιατι τοσο? εκει κανει τοσο USA ας πουμε γιατι εχουν πρωτον βιομηχανια και δευτερον προμηθευουν τους φριτς( γερμανους με πετρελαια ) εμεις τι τους δινουμε ηλιο κοπανιστο?? δεν θελουνε για αυτο και μας εχουν βαλει στα 4 γονιπετη,,,,,,,φυσικα και ισχυει οτι ο εδω αντιπροσωπως μας κανει πλακιτσα ολικης και παιζει με τον πονο μας,,,,,αλλα και αυτος θυματακι ειναι χωρις να το εχει παρει πρεφα οταν το παινει φυσικα ειναι αργα,,,,,,,κανεις δεν σταθηκε στο εξης ¨¨ τα εδω εισαγωμενα αυτοκινητα ειναι για κλωτσιες κακι γιατι το λεω αυτο?? γιατι ειδα κατι με τα ιδια μου τα ματια,,,το ξερετε οτι εχει αλλη γραμη παραγωγης η BMW για τις τριτοκοσμικες χωρες και μεσα σε αυτες ειμαστε και εμεις??,,,να καλα διαβαζετε ,,για αυτο οταν βλεπω καποιον να γραφει οτι πουλαει bmw η καποιο αλλο αυτοκινητο και αναγραφει με καμαρι οτι ειναι ελληνικης αντιπροσωπιας εγω γελαω μεσα μου,,,
γερμανικες προδιαγραφες σημαινει οχι πολλα εξτρα αλλα πολλα δεσιματα στο σασι και της ηλεκτροποντες δεστε οτι πολλα ακομα και m 3 δεν εχουν καν ναβι,,ουτε ηλεκτρονικο κλιματισμο τι να τον κανουν να τον αναψουν ποτε??? το καλοκαιρι που το βραδυ εχει 18 βαθμους στην καλυτερη?? εμεις λοιπον τα ψυριζουμε ολα και κοιταμε το πουλ μουρ ( πουλαω μουρη) ο γερμανος παει με ασφαλεια τον δρομο γιατι εχεισ δρομους...εχει αυτοκινητο,,,εχει νοοτροπια,,,,και το κυριοτερο βιομηχανια και πουλαει οσο θελει και οπου θελει ,,,και μην θεωρηθει οτι τους παω φριτς του κερατα ειναι,,,αλλα εχουν οτι δεν εχουμε εμεις ,,,,αυτος δεν θελει να μαυριση το καλοκαιρι θελει να δουλευει και να απολαμβανει μετα ,,,,,,,γιατι σε αυτους υπαρχει μετα ,,,,σε εμας οχι ,,,,,
τα λεμε να ειστε ολοι καλα ,,,,,,,
Θα διαφωνήσω όσο αφορά το θέμα της τιμής των σπιτιών, γιατί με 600-700 χλδ $$$ παίρνω 10-ετίας σπίτι αυτόνομο με 2-3 θέσεις γκαράζ και δικό μου κήπο σε μία από τις καλύτερες παραθαλλάσιες περιοχές της Ν. Καλιφόρνιας (από τις ακριβότερες όλων των ΗΠΑ). Για τις ασφάλειες έχεις δίκιο είναι ακριβές, τέλη κυκλοφορίας εδώ που φτάσαμε πλέον δε θα το έλεγα, ενώ η τιμή της βενζίνης όπως είπε και ο Άρης είναι και πάλι πολύ φθηνότερη απ ότι στην Ευρώπη.
Δλδ ΛΟΛ αλλά θες να μου πεις ότι για να πουλήσει η BMW σε ΤΡΙΤΟΚΟΣΜΙΚΕΣ χώρες (BMW και τριτοκοσμικές είναι από μόνο του οξύμωρο), έχει κάνει ΑΛΛΕΣ γραμμές παραγωγής;;;;;
Συμφέρει δλδ την εταιρεία για 20.000 κομμάτια (μη λέω και πολλά) το χρόνο να λειτουργεί ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ γραμμή παραγωγής για να γλυτώνει από τις πόντες;;;
Και μάλιστα τη συμφέρει κιόλας;
Μην τρελαθούμε τώρα. Εκτός αν έχεις ΑΔΙΑΣΕΙΣΤΑ στοιχεία i call this bullshit.
Δεν είναι η BMW AG (τόσο για) για τα μπάζα, μη γελιέσαι, μη χρυσώνεις το χάπι.
Για τα ΜΠΑΖΑ είναι
1)η ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ του έλληνα λαζού καταναλωτή (η οποία προκαλεί τα 2,3,4,5)
2)η αντιμετώπιση των εδώ αντιπροσωπειών
3)η τεχνογνωσία των εδώ αντιπροσωπειών
4)η θέληση για εξυπηρέτηση των εδώ αντιπροσωπειών
5)το after sales των ΕΔΩ αντιπροσωπειών
6)η ΑΘΛΙΑ ΕΓΓΥΗΣΗ της BMW σε σύγκριση με το και καλά (γιατί και καλά είναι, όταν πληρώνεις BMW και κινήσε με το αντικατάστασης)premium της εταιρείας.
καλά οι Αμερικάνοι πέρνουνε με χρονομίσθωση τα 335 με 400$ και τους φαίνεται ακριβό....χαχαχχα