Και όλα αυτά, όταν οι ίδιες εταιρείες κερδίζουν πολύ λιγότερα καθαρά από κάθε μοντέλο τους. Για την ακρίβεια, είχα διαβάσει πριν κανά δυο χρόνια σε περιοδικό του χώρου, ότι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο είναι η porsche με 20.000 περίπου ευρώ μέσο όρο, ανά μοντέλο. Η αμέσως επόμενη είναι η bmw με χαοτική προς τα κάτω διαφορά, της τάξης των 2.500 ευρώ κατά μέσο όρο, ανά μοντέλο. Οι εταιρείες με το μικρότερο κέρδος ήταν αν θυμάμαι καλά η fiat, η ford και λίγες ακόμα που έβγαζαν λιγότερα από 1500 ευρώ καθαρό κέρδος.
Τα ποσά αυτά, με την εξαίρεση της porsche, είναι τραγικά μικρά απ'ό,τι φαίνεται μπροστά στο κέρδος των εμπόρων. Και πάλι όμως, ένα κέρδος της τάξης του 30% μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο, ιδίως για μικρά αυτοκίνητα των 10-13.000 εύρω, χωρίς ωστόσο να το θεωρώ και απίθανο.
Όσον αφορά στα έξτρα τώρα, άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή για κάποιες εταιρείες, με τη bmw ξνα είναι από αυτές που κρατούν τα σκήπτρα της αισχροκέρδειας, αφού αυτοκίνητα 35.000+ ευρώ (πχ 320 Ε90) τα προσφέρουν χωρίς ζάντες αλουμινίου, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα κλπ στο βασικό εξοπλισμό...πάλι καλά που έχουν rft γιατί ήταν ικανοί να χρεώνουν και το κιτ επισκευής...
the more people agree with me
the more I think I'm wrong