Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 21 έως 30 από 61

Θέμα: Νεος κατοχος bmw e36 325i

  1. #21
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο κυριακος 325 Εμφάνιση μηνυμάτων
    στο μελλον ψήνομαι για τουρμπο! αλλα για αμεσα θελω να κανω κατι να ξυπνησει λιγο.... εως πολυ.... αν γινετε!!!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Panos 316T Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αλλαξε τους με μεταλλικους πιο ελευθερους!

    Αν στο μελλον θελεις τουρμπο τοτε οποιαδηποτε κινηση τωρα ειναι πεταμενα λεφτα με αντιστροφως αναλογη αποδοση.

    Βαλε ενα στοχο εξαρχης τι ζητας και ποσα διαθετεις γιατι η υποθεση αυτη ειναι ενα βαρελι διχως πατο.
    πολυ σημαντικο αυτο που αναφερει ο φιλος....προσεξε το,για να μην πετας λεφτα.....
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη aristent : 22-08-15 στις 13:56

  2. The Following 2 Users Say Thank You to GIANNHS M For This Useful Post:

    BILL007 (22-08-15), κυριακος 325 (22-08-15)

  3. #22
    Εγγραφή
    28-02-13
    Περιοχή
    ΛΑΡΙΣΑ
    Ηλικία
    31
    Μηνύματα
    2.186
    Thanked
    5580
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλώς ήρθες 6κύλινδρε φίλε...!!!

    Βάλε πάνω την "μαμά" εξάτμιση για αρχή και μετά ρίξε και ένα προγραμματάκι... Άν σκοπεύεις να ασχοληθείς αργότερα για να φτάσει πιο ψηλά το αυτοκίνητο, αυτά που σου είπα είναι υπέρ-αρκετά...

    Και αντί για τουρμπίνες κλπ, πριν ξεκινήσεις δες λίγο και την λύση του κομπρέσσορα...

    Καλή αρχή και καλή δύναμη σε ότι κι αν κάνεις... Να το χαίρεσαι και να έχεις πολλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα...

    Υ.Γ.: Ανέβασέ μας καμιά φωτό...
    ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΜΟΥ ΒΟΥΡΚΩΣΑΝΕ,

    ΟΤΑΝ BMW ΜΟΥ ΔΩΣΑΝΕ...!!!

  4. The Following 2 Users Say Thank You to HLIAS - E36 For This Useful Post:

    κυριακος 325 (22-08-15), κως bmw (25-08-15)

  5. #23
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Καλως ηρθες φιλε μου και καλα ποσταρισματα. Καλοταξιδο και το εργαλειο και να το φτασεις οπου εσυ θελεις. Εμενα η γνωμη μου ειναι να μην πειραξεις τιποτα αρχικα. Τι αμαξι ειχες πριν και σου φαινεται οτι δεν παει βημα? Ειχες ξανα πισωκινητο? Εξαντλησε τα ορια του αυτοκινητου μαθε να το στριβεις και να μπαινεις στις στροφες και μετα προχωρα σε μια αναβαθμιση. Αυτο που θα σου προτεινα για αρχη για να μπορεσεις να χαρεις το αμαξι σου με μεγαλυτερη ασφαλεια, ειναι να βαλεις ενα μπλοκε διαφορικο. 192 αλογα δεν ειναι λιγα. Μετα οσον αφορα την βελτιωση ,για μενα ξεχνα την ατμοσφαιρικη βελτιωση στο υπαρχον μοτερ. Αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι θα ξοδεψεις πολλα λεφτα με μικρα αποτελεσματα 15-20 μαξιμουμ. Κανε υπομονη και βαλε κανα κομπρεσορα ή δωσε το δικο σου μοτερ και βαλε ενα Μ3 να τελειωνεις εξαρχης. Οσα αλογα και να εχεις ποτε δεν θα σου φτανουν ειναι το μονο σιγουρο. Φιλικα παντα
    quattro ist fur sissies

  6. The Following 5 Users Say Thank You to savvas bmwdakias For This Useful Post:

    AlexDK (24-10-15), bakalos (24-08-15), HLIAS - E36 (22-08-15), κυριακος 325 (22-08-15), κως bmw (25-08-15)

  7. #24
    Εγγραφή
    11-01-10
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.548
    Thanked
    2755
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Καλο το Μ3 αλλα πρεπει να βρεις κομπλε ολη την μετατροπη(αλλαζει μηχανικα σχεδον ολο το αυτοκινητο) το οποιο κοστιζει αρκετα και πλεον ειναι πολυ δυσκολο να βρεις καλα πραγματα λογω παλαιοτητας και λογω οτι τα περισοτερα ειναι κυνηγημενα.αν αναλογιστει καποιος οτι ειναι δυσκολο να βρεθει τριλιτρο απο 46 αρι που να μην ειναι φριτεζα φαντασου για Μ//.προσωπικα εχω δει φτιαγμενο ε36 325 με εκκεντρα,προγραμμα ,εξατμιςη και δεν θυμαμαι αν φοραγε και κοντο διαφορικο και απο σταση και ρεπριζ εριξε σε 330 που δεν το λες αργο αμαξι

  8. The Following User Says Thank You to dark knight For This Useful Post:

    κυριακος 325 (22-08-15)

  9. #25
    Εγγραφή
    21-02-10
    Περιοχή
    Acapulco
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    3.053
    Thanked
    4108
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Βαλτου ενα πιο κοντο βημα 3.46 για αρχη και θα'ναι σαν κερδισες 30 αλογα σε αισθηση!!Ειναι πολυ μακρυ το 3.15 που φοραει για καποιον που το θελει για καφριλικια...Εννοειτε καλυτερα με μπλοκε αν δεν εχεις...Μετεπειτα αποφασιζεις τι θα κανεις και στο μοτερ
    Μονο οταν θα καταλαβεις που παει..Λες δεν γ@μιεται,ειναι το ταξιδι που μετραει....

  10. The Following 2 Users Say Thank You to Stunt Mike For This Useful Post:

    PetrosD (25-08-15), κυριακος 325 (22-08-15)

  11. #26
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    40
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλο το Μ3 αλλα πρεπει να βρεις κομπλε ολη την μετατροπη(αλλαζει μηχανικα σχεδον ολο το αυτοκινητο) το οποιο κοστιζει αρκετα και πλεον ειναι πολυ δυσκολο να βρεις καλα πραγματα λογω παλαιοτητας και λογω οτι τα περισοτερα ειναι κυνηγημενα.αν αναλογιστει καποιος οτι ειναι δυσκολο να βρεθει τριλιτρο απο 46 αρι που να μην ειναι φριτεζα φαντασου για Μ//.προσωπικα εχω δει φτιαγμενο ε36 325 με εκκεντρα,προγραμμα ,εξατμιςη και δεν θυμαμαι αν φοραγε και κοντο διαφορικο και απο σταση και ρεπριζ εριξε σε 330 που δεν το λες αργο αμαξι
    Γιαννη συμφωνω μαζι σου για τα περι παλαιοτητας των μοτερ, απλα σαν παραδειγμα το ανεφερα. Γιατι αν δεν φτανουν τωρα τα 192 αλογα,δεν φτανουν ουτε τα 250 που θα παρει μενα τουρμπακι πχ.
    quattro ist fur sissies

  12. #27

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλως ηρθες φιλε μου και καλα ποσταρισματα. Καλοταξιδο και το εργαλειο και να το φτασεις οπου εσυ θελεις. Εμενα η γνωμη μου ειναι να μην πειραξεις τιποτα αρχικα. Τι αμαξι ειχες πριν και σου φαινεται οτι δεν παει βημα? Ειχες ξανα πισωκινητο? Εξαντλησε τα ορια του αυτοκινητου μαθε να το στριβεις και να μπαινεις στις στροφες και μετα προχωρα σε μια αναβαθμιση. Αυτο που θα σου προτεινα για αρχη για να μπορεσεις να χαρεις το αμαξι σου με μεγαλυτερη ασφαλεια, ειναι να βαλεις ενα μπλοκε διαφορικο. 192 αλογα δεν ειναι λιγα. Μετα οσον αφορα την βελτιωση ,για μενα ξεχνα την ατμοσφαιρικη βελτιωση στο υπαρχον μοτερ. Αν τα βαλεις κατω θα δεις οτι θα ξοδεψεις πολλα λεφτα με μικρα αποτελεσματα 15-20 μαξιμουμ. Κανε υπομονη και βαλε κανα κομπρεσορα ή δωσε το δικο σου μοτερ και βαλε ενα Μ3 να τελειωνεις εξαρχης. Οσα αλογα και να εχεις ποτε δεν θα σου φτανουν ειναι το μονο σιγουρο. Φιλικα παντα
    προτη φορα εχω πισοκινητο! τελευτεο αμαξι μου ηταν punto gt και καλο...!

  13. #28

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο dark knight Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καλο το Μ3 αλλα πρεπει να βρεις κομπλε ολη την μετατροπη(αλλαζει μηχανικα σχεδον ολο το αυτοκινητο) το οποιο κοστιζει αρκετα και πλεον ειναι πολυ δυσκολο να βρεις καλα πραγματα λογω παλαιοτητας και λογω οτι τα περισοτερα ειναι κυνηγημενα.αν αναλογιστει καποιος οτι ειναι δυσκολο να βρεθει τριλιτρο απο 46 αρι που να μην ειναι φριτεζα φαντασου για Μ//.προσωπικα εχω δει φτιαγμενο ε36 325 με εκκεντρα,προγραμμα ,εξατμιςη και δεν θυμαμαι αν φοραγε και κοντο διαφορικο και απο σταση και ρεπριζ εριξε σε 330 που δεν το λες αργο αμαξι
    με 330 εχω ανηξη, και ειμουνα 2 κενα πισω. και αποτι μου ειπε εχει πειραξει το βημα (πιο κοντο)

  14. #29
    Εγγραφή
    03-06-12
    Περιοχή
    ΑΙΓΑΛΕΩ
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    459
    Thanked
    478
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο κυριακος 325 Εμφάνιση μηνυμάτων
    με 330 εχω ανηξη, και ειμουνα 2 κενα πισω. και αποτι μου ειπε εχει πειραξει το βημα (πιο κοντο)
    κυριακο να σου κανω μια ερωτηση....τι στυλ οδηγησης εχεις???ρωταω διοτι κ μενα το αμαξι μου ειναι 150 αλογα,λιγα ειναι αλλα κ 400 να ητανε δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που θα το παταγα.ειμαι απο τους ανθρωπους που θελω να ειναι πενα κ στημενο κ να το απολαμβανω βολταδικα.αν παλι εσυ εισαι καυτης πρεπει να προσανατολιστεις σε μετατροπες τις οποιες δεν θα τις πληρωνεις με καθε πατημα....π.χ. φιλαρακι μου που ηδονιζεται στα πατηματα κ τα προκαλει μαλιστα εχει φτιαξει ενα octavia στα 500+ αλογα....σε πληροφορω ενω ειναι ολο σφυρηλατο με πολυ καλα πραγματα επανω οταν βγαινουμε βολτα κ πλακωνομαστε (αυτος κυριως εγω τι να του κανω?) η θα γυρισει με εξπρες η θα ανοιξει 2-3 φορες το καπο...ε οχι...ετσι ας μεινω αιωνια σε εργοστασιακα αλογα.

  15. The Following 3 Users Say Thank You to GIANNHS M For This Useful Post:

    HLIAS - E36 (23-08-15), κυριακος 325 (22-08-15), κως bmw (25-08-15)

  16. #30

    Προεπιλογή

    παντος με οσα 2.5 εχω ανοιξη που φορανε φ.π.ε και κοντο διαφορικο, εχουμε τρομερη διαφορα, ος και καμια επαφη...!

Σελίδα 3 από 7 ΠρώτηΠρώτη 12345 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP