Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 31 έως 40 από 65

Θέμα: Αρχισαν οι προσφορες

  1. #31
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    Μαρουσι
    Μηνύματα
    6.857
    Thanked
    15098
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Να θυμηθω σε καποια συναντηση να σας φερω το αναλυτικο τιμολογιο αγορας και εκτελωνισμου του χ3 που λογω οτι ηταν τριτεκνικο τα εχει ολα αναλυτικα, θα παθετε πλακα για το απο που ξεκινα και που φτανει η τιμη και το αστειο ειναι οτι μιας και δεν εχει τελος ταξινομησης μονο ο φπα ειναι εισφορα.
    Απιστευτα περιθωρια κερδους.
    Οσο για τα επιπεδα εξοπλισμου... εκει ειναι που μας κοροιδευουν, ας συνεχισουν ετσι και θα χτυπιουνται στα μαρμαρα του μοναχου και ολων των αλλων μητροπολεων προελευσης.

  2. #32
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Νίκο, δε νομίζω ότι από τη βασική έκδοση του Σιρόκο λείπει τίποτα. Μέχρι και με 17άρα ζάντα το δίνει. Ένα upgrade στο στέρεο θες για να πάρεις την όμορφη έγχρωμη οθόνη, άντε και ένα εργοστασιακό παρκτρόνικ δλδ άλλα 500-600 ευρώ. Τώρα αν στη Γερμανία έχει 18 αυτό είναι άλλο θέμα.

  3. #33
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    2.344
    Thanked
    2207
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Και όλα αυτά, όταν οι ίδιες εταιρείες κερδίζουν πολύ λιγότερα καθαρά από κάθε μοντέλο τους. Για την ακρίβεια, είχα διαβάσει πριν κανά δυο χρόνια σε περιοδικό του χώρου, ότι η εταιρεία με το μεγαλύτερο κέρδος ανά μοντέλο είναι η porsche με 20.000 περίπου ευρώ μέσο όρο, ανά μοντέλο. Η αμέσως επόμενη είναι η bmw με χαοτική προς τα κάτω διαφορά, της τάξης των 2.500 ευρώ κατά μέσο όρο, ανά μοντέλο. Οι εταιρείες με το μικρότερο κέρδος ήταν αν θυμάμαι καλά η fiat, η ford και λίγες ακόμα που έβγαζαν λιγότερα από 1500 ευρώ καθαρό κέρδος.

    Τα ποσά αυτά, με την εξαίρεση της porsche, είναι τραγικά μικρά απ'ό,τι φαίνεται μπροστά στο κέρδος των εμπόρων. Και πάλι όμως, ένα κέρδος της τάξης του 30% μου φαίνεται υπερβολικά μεγάλο, ιδίως για μικρά αυτοκίνητα των 10-13.000 εύρω, χωρίς ωστόσο να το θεωρώ και απίθανο.

    Όσον αφορά στα έξτρα τώρα, άλλη πονεμένη ιστορία κι αυτή για κάποιες εταιρείες, με τη bmw ξνα είναι από αυτές που κρατούν τα σκήπτρα της αισχροκέρδειας, αφού αυτοκίνητα 35.000+ ευρώ (πχ 320 Ε90) τα προσφέρουν χωρίς ζάντες αλουμινίου, πίσω αναδιπλούμενα καθίσματα κλπ στο βασικό εξοπλισμό...πάλι καλά που έχουν rft γιατί ήταν ικανοί να χρεώνουν και το κιτ επισκευής...
    the more people agree with me
    the more I think I'm wrong

  4. #34
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Δηλαδή τι κονόμησαν όλα αυτά τα χρόνια στα υψηλού κυβισμού / υψηλής αξίας αυτοκίνητα?

    Πάντως το ~30% κέρδος πρέπει κάπως να μοιράζεται μεταξύ εισαγωγέα και ....stealer...eeee dealer ήθελα να πω.

  5. #35
    Εγγραφή
    13-01-10
    Περιοχή
    Fangcheng
    Ηλικία
    34
    Μηνύματα
    1.354
    Thanked
    1525
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το τρελο πανυγυρι του κερδους γινεται στα εξτρα..

    Δεν γινεται το αμαξι απο το εργοστασιο να φευγει με a/c και 17αρες ζαντες πχ στον στανταρ βασικο εξοπλισμο και η ελληνικη αντιπροσωπεια να σου τα χρεωνει ως εξτρα..Ειναι κανιβαλισμος..

    Οσο ομως υπαρχει αυτη η ασυδοσια και κανουν οτι θελουν αναγκαστικα τα λουζομαστε..

  6. #36
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    BMW 335is Coupe base price 44.000 USD

    πηγή ΒΜW NORTH AMERICA

    BMW 335is Coupe base price Net 59,218 EUR

    πηγή το google.



    explain this please...

    Πως ειναι δυνατόν να είναι ΤΟΣΟ φτηνότερο στην Αμερική απο την Net τιμή στη Γερμανία?

  7. #37
    Εγγραφή
    07-01-10
    Μηνύματα
    2.102
    Thanked
    874
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οικονομικη εφημερίδα ανέφερε σήμερα οτι το 1ο 15ήμερο του Μαίου οι πωλήσεις BMW ήταν 89% κάτω.[/QUOTE]
    to 89% εχει να κανει με την Ελληνικη αγορα φαναζομαι

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickE60 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Καθίστε και θα δείτε ...σε λίγο θα τα δίνουν με επιδότηση ανάλογα με τα χιλιόμετρα ...όπως τα κινητά, για να πληρώνουμε τέλη κυκλοφορίας, τέλη βενζίνης, τέλη διοδίων, τέλη ασφαλειών, τέλη κτεο, και διάφορα άλλα τέλη ατελείωτα.... ώστε σε 4-5 χρόνια να έχουμε καλύψει το κόστος αγοράς για την εταιρία, να έχουμε ενισχύσει και το κράτος και να το έχουμε μετανοιώσει πικρά κι εμείς οι ίδιοι.. αμ δε!!
    ...οι καλύτερες εποχές για Φιατ και Κια είναι τώρα!! χαχαχχαχα
    με τα κια και τα φιατ δε θα πληρωνουμε αυτα τα κερατα;

  8. #38
    Εγγραφή
    02-01-10
    Περιοχή
    Στη διαδήλωση του φραπέ
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    11.740
    Thanked
    14747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Snoopy Εμφάνιση μηνυμάτων
    BMW 335is Coupe base price 44.000 USD

    πηγή ΒΜW NORTH AMERICA

    BMW 335is Coupe base price Net 59,218 EUR

    πηγή το google.



    explain this please...

    Πως ειναι δυνατόν να είναι ΤΟΣΟ φτηνότερο στην Αμερική απο την Net τιμή στη Γερμανία?
    Εντάξει όλοι γνωρίζουμε ότι

    α) Οι ΗΠΑ είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της bmw

    b) Οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία, άρα +1 λόγος να πιέσουν τις τιμές των εισαγωγών προς τα κάτω αν θέλουν να πουλήσουν

    c) Μερικά μοντέλα bmw συναρμολογούνται στις ΗΠΑ που σημαίνει ακόμα χαμηλότερη net τιμή


    Επίσης, στη base price πρέπει να προσθέσεις state & sales tax.

  9. #39
    Εγγραφή
    24-12-09
    Μηνύματα
    13.125
    Thanked
    23232
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Monsta Εμφάνιση μηνυμάτων
    Εντάξει όλοι γνωρίζουμε ότι

    α) Οι ΗΠΑ είναι ο μεγαλύτερος πελάτης της bmw

    b) Οι ΗΠΑ έχουν τη δική τους αυτοκινητοβιομηχανία, άρα +1 λόγος να πιέσουν τις τιμές των εισαγωγών προς τα κάτω αν θέλουν να πουλήσουν

    c) Μερικά μοντέλα bmw συναρμολογούνται στις ΗΠΑ που σημαίνει ακόμα χαμηλότερη net τιμή


    Επίσης, στη base price πρέπει να προσθέσεις state & sales tax.
    20%?

    και πάλι, the numbers don't compute...

  10. #40
    Εγγραφή
    26-03-10
    Περιοχή
    Athens
    Μηνύματα
    5.698
    Thanked
    18817
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι εξουσιοδοτημένοι πάντως είναι χρεωκοπημένοι εδώ και καιρό. Αυτό που συνέβη στον Παζαρόπουλο είναι η κορυφή του παγόβουνου. Ήδη, από τον Ιανουάριο του 2009, ένας από τους μεγαλύτερους και πιο εύρωστους αντιπροσώπους VAG στην Αθήνα ήταν 'μέσα' πάνω από 400.000 ευρώ τα οποία αφορούσαν ως επί το πλείστον χρέη σε τράπεζες.

    Κάποιοι άλλοι πάλι μυρίστηκαν κέρδος κι έσπευσαν να εισάγουν αυτοκίνητα με σκοπό να τα διαθέσουν πριν τη νέα αύξηση του φόρου πολυτελείας και του ΦΠΑ. Πριν ένα μήνα έμαθα από έγκυρη πηγή πως γνωστός έμπορος BMW έχει φέρει περίπου 300 (!) αυτοκίνητα για το σκοπό αυτό. Τώρα, το αν θα τα πουλήσει είναι αλλουνού παπά ευαγγέλιο.

    Ο περισσότερος κόσμος αναγκαστικά θα στραφεί σε εγχώρια μεταχειρισμένα, και αυτά μικρού και μεσαίου κυβισμού. Και πως να γίνει διαφορετικά όταν καλός μου φίλος παρήγγειλε πριν 2 μήνες Golf MkVI 1.4 TSI το οποίο ακόμη περιμένει και το οποίο έχει πάει από 27.000 ευρώ στις 31.300... Κι έχει ακόμη 2% αύξηση ΦΠΑ τον Ιούλιο + την αύξηση στο φόρο πολυτελείας.

    Βέβαια η αισχροκέρδια δε λείπει κι από ορισμένους ιδιώτες. Χαρακτηριστική περίπτωση μια BMW που κοίταζα ως εναλλακτική της δικής μου στο car.gr και η οποία μετά την ανακοίνωση των νέων μέτρων 'πήρε' 5.000 πάνω. Ακόμη την έχει και την κοιτάζει.

    Μιας κι ανέφερα τιμές, να επισημάνω απλώς πως όταν κοίταζα για Evo X MR SST, η τιμή πώλησής του στην Ελλάδα ήταν 62.000 ευρώ, στην Αμερική 40.000 δολλάρια και στην Ιαπωνία 22.000 ευρώ.

Σελίδα 4 από 7 ΠρώτηΠρώτη ... 23456 ... ΤελευταίαΤελευταία

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP