οι συνήθεις ύποπτοι είναι πάντα εδώ και δεν ''κωλώνουν''..![]()
οι συνήθεις ύποπτοι είναι πάντα εδώ και δεν ''κωλώνουν''..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Kazakos Garage (11-09-15), Leonidas_E39 (21-08-15), vagmag (20-08-15)
Leonidas_E39 (21-08-15), pilot (20-08-15), zaharias (21-08-15)
καμιά πιστούλα τον Οκτώβρη..![]()
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
doctore (21-08-15), Leonidas_E39 (21-08-15), proroad (21-08-15), vagmag (21-08-15)
Leonidas_E39 (21-08-15), pilot (21-08-15)
Χαχαχαχα φιλαράκι δεν ξέρω τι κάνεις, εμείς κάθε μέρα αλητευουμε!
Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.
Kazakos Garage (11-09-15), Leonidas_E39 (21-08-15), vagmag (21-08-15)
pilot (21-08-15)
Επιστροφή από άλλο ένα ταξίδι από Αθήνα .
Η διαδρομή έγινε πάλι με το 320d f31 , το οποίο έχει αντικαταστήσει ουσιαστικά το Prius από το Πάσχα .
Το αυτοκίνητο αγοράστηκε με 22000 περίπου χιλιόμετρα , κ πλέον έχει 40000 !
Μέση κατανάλωση τόσο με κίνηση σε πόλη αλλά κ σε ταξίδι είναι 6,4 λίτρα/ 100 χλμ .
Στο τελευταίο ταξίδι είχα 5,7 μέχρι την Αθήνα , ταξιδεύοντας μέχρι 150 χλμ/ ώρα , αλλά με την κίνηση στην πόλη , κ την επιστροφή όπου επιασα κ 160-170 μερικές φορές ήρθε κ έκατσε κ αυτή η ένδειξη του ταξιδιού στο 6,4 .
Το αυτοκίνητο έχει 8αρι κιβωτιο αυτόματο .
Είμαι ικανοποιημένος από την κατανάλωση , μιας κ στο νούμερο αυτό περιλαμβάνονται και κάποιες δόσεις πλαγιολίσθησης .
Η πλαγιολίσθηση είναι λίγο διαφορετική σε σχέση με το M5. Το αυτοκίνητο δεν έχει μπλοκέ διαφορικό , αλλά μάλλον έχει αυτό το ηλεκτρονικό σύστημα που προσωμειωνει το μπλοκέ , φρενάροντας όμως τον ένα τροχό ...
Χωρίς σύστημα ευσταθιας λοιπόν , και με 2η σχέση μέσα μπορείς να ξεκινήσεις σε διασταύρωση κ να γλιστρήσει όμορφα . Το μικρό εύρος λειτουργίας του μοτέρ σταματάει γρήγορα σχετικά το παιχνίδι .
Λόγω πολλών σχέσεων είναι εύκολο σε κάποιες στροφές να πλαγιολισθαινεις με 3ή κ με 4η σχέση ακομα . Με αυτες τις σχέσεις θέλει λίγο παραπάνω τιμόνι , για να ξεκινήσει η διαδικασία υπέρ στροφής , αλλά είναι πολύ πιο γλυκές οι αντιδράσεις . ( τόσο στην Νεάπολη αλλά κ στο δρόμο από Ωραιόκαστρο για Μελισσοχωρι χρησιμοποιώ κυρίως 3ή κ 4η σχέση )
Συνδιάζει αρκετά καλά την οικονομία με την σχετική διασκέδαση .
Μέχρι στιγμής δεν έχει/ είχε βγάλει κάποιο πρόβλημα . Δευτέρα πάει για αλλάγη λαδιών κ έλεγχο . Από τη μέρα που το πήραμε λέει ότι θέλει αλλαγή σε 2200 χιλιόμετρα τακάκια ..... Μετά από 18000 χιλιόμετρα το ίδιο λέει χαχαχαχα
Σήμερα κατα την επιστροφή είχα το πρώτο πρόβλημα .
Κάποια στιγμη παρατήρησα ότι η θερμοκρασία δεν ήταν η επιθυμητή . Χαμήλωσα κ άλλο την ένδειξη της θερμοκρασίας , ανέβασα κ την ένταση αλλά δεν άλλαξε τίποτα !!!!
Άλλαξα προγράμμα από το διακόπτη, σκεπτόμενος ότι στο Eco , μπορεί να χαμηλώνει την απόδοση του κλιματισμού , αλλά ήμουν στο comfort . Έβαλα την επιλογή στο sport , πάτησα ξανά το κουμπι του ac , του full, έβαλα ανακύκλωση .... Τίποτα . Για αρκετα χιλιόμετρα ( Λαμία - Λάρισα ) φυσούσε σα να είναι στην πρώτη σκάλα , σα να μην λειτουργούσε ο ανεμιστήρας , αλλά κ σαν να μην είχε τοσο κρύο αέρα . Το δούλεμα από το συνοδηγό και το τρολλαριςμα , έδινε κ έπαιρνε , για τον γερμανικό ματρακα μου χαχαχαχα
Δυστυχώς το πρόβλημα μετά της στάση στα goodys της Λάρισας , λύθηκε κ το αυτοκίνητο έγινε ψυγείο άμεσα . Λέω δυστυχώς γιατί άντε να βγάλει άκρη ο Μάστορας , αφού λειτουργεί το ρημάδι .
A8hnaios (07-09-15), Alex_ (05-09-15), aristent (06-09-15), bmw-318is (06-09-15), chrisgiapz3 (06-09-15), giannis_compact (05-09-15), isou (05-09-15), Kazakos Garage (11-09-15), nikos valvetronic (13-09-15), pilot (06-09-15), Ptboul (11-09-15)