Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 132

Θέμα: Δερματινο Σαλονι aftermarket

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο bmwz3 Εμφάνιση μηνυμάτων
    οσο για τα bmw στη γερμανια μονο στο μοναχο εχει.χαλανε και δε τα παιρνουν πια ειδικα τα m
    το 5αρι το στεισον πουλησε αρκετα ,ειναι και πολυ ομορφο
    Ναι ναι έχεις απόλυτο δίκιο φίλε μου
    Μέχρι και η Στουτγκάρδη γεμάτη BMW είναι που είναι η έδρα της Porsche & Mercedes...
    Δεν θα μιλήσω καν για Μόναχο
    Για το αν τα M χαλάνε, θα σε ρωτήσω το εξής: ποιο Μ ή οποιαδήποτε άλλη κατασκευη RS ή ΑΜG δεν χαλάει αναλόγως χρήσης?
    Τα 45άρια AMG αλλάζουν τις τουρμπίνες κορδέλα το γνωρίζεις?
    Έλα μετά και πες μου για τα BMW που χαλάνε
    Και αν χαλάνε στην τελική μην το πάρεις, πάρε κάτι άλλο αξιόπιστο
    Detailing Madness

  2. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    EVERGET (09-06-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    28-12-09
    Περιοχή
    Πατρα
    Ηλικία
    59
    Μηνύματα
    3.100
    Thanked
    13978
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    Για το αν τα M χαλάνε, θα σε ρωτήσω το εξής: ποιο Μ ή οποιαδήποτε άλλη κατασκευη RS ή ΑΜG δεν χαλάει αναλόγως χρήσης?
    Και αν χαλάνε στην τελική μην το πάρεις, πάρε κάτι άλλο αξιόπιστο
    Στέφανε μήπως παρά είσαι απόλυτος στις απόψεις σου και στα γραφόμενα σου;
    Προς τι η απαντηση του στυλ " στην τελική μην το πάρεις, πάρε κάτι άλλο αξιόπιστο"
    Τι εννοείς με το " χαλάει λόγο της χρήσης"
    Στα πατώματα των Μ3, στα μέταλλα των Μ3 Μ5 Μ6, στις αντλίες smg, στα vanos, στα μαύρα τους τα χάλια..., σε τι ακριβώς αναφέρεσαι;
    Επειδή γνωρίζω το ποσο σχολαστικός είσαι με το αυτοκίνητο σου, είμαι σίγουρος ότι θα είχες τελείως διαφορετική άποψη εαν είχες δώσει 150-200000 ευρώ και στα 80-90000 χλμ έπαιρνες τον V10 παραμάσχαλα!!!
    Μήπως δεν έπρεπε να χρησιμοποιουμε όλο το στροφόμετρο για να μην χαλάει;
    Όσο για το τι κάνουν τα AMG - RS και λοιπά, θυμίζουν τις ταμπλέτες για τον πόνο του άλλου..., όταν όμως ο πόνος είναι στην δίκη σου τσέπη..., σου φεύγουν οι απολυτότητες... καθώς προσγειώνεσαι στην ωμή πραγματικότητα!!!

    Υ.Γ: μπεκ - πολλαπλασιαστές - νοξ - κολώνες τιμονου - ηλεκτρικές κρεμαγιέρες κ.λ.π, οπως λέμε: πρεμιουμ...

  4. The Following 11 Users Say Thank You to alexm For This Useful Post:

    bakalos (09-06-15), chrisgiapz3 (08-06-15), DaywalkeR (08-06-15), EVERGET (09-06-15), georggge46 (09-06-15), ghost-rider (09-06-15), giannis_compact (09-06-15), Leonidas_E39 (08-06-15), nuovo.. (08-06-15), pilot (09-06-15), wheelman (09-06-15)

  5. #3
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο alexm Εμφάνιση μηνυμάτων
    Στέφανε μήπως παρά είσαι απόλυτος στις απόψεις σου και στα γραφόμενα σου;
    Προς τι η απαντηση του στυλ " στην τελική μην το πάρεις, πάρε κάτι άλλο αξιόπιστο"
    Τι εννοείς με το " χαλάει λόγο της χρήσης"
    Στα πατώματα των Μ3, στα μέταλλα των Μ3 Μ5 Μ6, στις αντλίες smg, στα vanos, στα μαύρα τους τα χάλια..., σε τι ακριβώς αναφέρεσαι;
    Επειδή γνωρίζω το ποσο σχολαστικός είσαι με το αυτοκίνητο σου, είμαι σίγουρος ότι θα είχες τελείως διαφορετική άποψη εαν είχες δώσει 150-200000 ευρώ και στα 80-90000 χλμ έπαιρνες τον V10 παραμάσχαλα!!!
    Μήπως δεν έπρεπε να χρησιμοποιουμε όλο το στροφόμετρο για να μην χαλάει;
    Όσο για το τι κάνουν τα AMG - RS και λοιπά, θυμίζουν τις ταμπλέτες για τον πόνο του άλλου..., όταν όμως ο πόνος είναι στην δίκη σου τσέπη..., σου φεύγουν οι απολυτότητες... καθώς προσγειώνεσαι στην ωμή πραγματικότητα!!!

    Υ.Γ: μπεκ - πολλαπλασιαστές - νοξ - κολώνες τιμονου - ηλεκτρικές κρεμαγιέρες κ.λ.π, οπως λέμε: πρεμιουμ...
    Δεν είναι αυτό βρε Αλέξη!
    Απλά προσπαθώ να καταλάβω πως λέμε ότι η BMW δεν είναι premium brand και είναι πχ η Audi
    Πες ότι το δέχομαι, τότε γιατί όλοι εμείς έχουμε BMW?
    Δεύτερον, αν είχα δώσει 80-100-150.000 να είσαι σίγουρος ότι θα χα άνεση να αλλάξω και όποιο πρόβλημα προέκυπτε
    Τρίτον θα μου πεις: γιατί να προκύψει πρόβλημα και πολύ λογικό θα σου πω : αστοχία υλικών. Αυτό που είναι λάθος, είναι ότι δεν κάνει ανάκληση η εταιρία και συμφωνώ σε αυτό, ΟΜΩΣ σ αυτό επάνω θα σου πω το εξής: όλες οι μάρκες βγάζουν και η ποιότητα των υλικών δεν είναι πλέον η ίδια.
    Σ αυτό φταίει η μαζοποίηση των αυτοκινήτων και έτσι πέφτει ο μέσος όρος...
    Δεν φταίει σε όλα όμως η BMW όταν δουλεύουμε και το SMG/DCT στο sport plus η 6ο πρόγραμμα και τα βιάζουμε βάναυσα...
    Detailing Madness

  6. The Following User Says Thank You to stef For This Useful Post:

    EVERGET (09-06-15)

  7. #4
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [QUOTE=stef;540837] όλες οι μάρκες βγάζουν και η ποιότητα των υλικών δεν είναι πλέον η ίδια.
    Σ αυτό φταίει η μαζοποίηση των αυτοκινήτων και έτσι πέφτει ο μέσος όρος...
    QUOTE]

    Το σωστοτερο ειναι αυτο ,αλλα ετσι αυτοματα "πεφτει" και η ποιοτητα της BMW αφου μαλλον εις γνωσιν τους κατεβαζουν καποια στατους ...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  8. #5
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [quote=katsaraios;540840]
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο stef Εμφάνιση μηνυμάτων
    όλες οι μάρκες βγάζουν και η ποιότητα των υλικών δεν είναι πλέον η ίδια.
    Σ αυτό φταίει η μαζοποίηση των αυτοκινήτων και έτσι πέφτει ο μέσος όρος...
    QUOTE]

    Το σωστοτερο ειναι αυτο ,αλλα ετσι αυτοματα "πεφτει" και η ποιοτητα της BMW αφου μαλλον εις γνωσιν τους κατεβαζουν καποια στατους ...
    Δες τις μονάδες παραγωγής ανά αυτοκίνητο ανά μοντέλο και θα καταλάβεις τι λέω....
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα!
    Detailing Madness

  9. #6
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [quote=stef;540846]
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δες τις μονάδες παραγωγής ανά αυτοκίνητο ανά μοντέλο και θα καταλάβεις τι λέω....
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα!
    Το ιδιο λεμε ,εγραψα οτι ειναι το σωστοτερο αυτο που εγραψες...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  10. #7
    Εγγραφή
    17-01-10
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    1.024
    Thanked
    2300
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    [quote=stef;540846]
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων

    Δες τις μονάδες παραγωγής ανά αυτοκίνητο ανά μοντέλο και θα καταλάβεις τι λέω....
    Είναι πολύ απλά τα πράγματα!
    Αυτό ακριβώς είναι που χαλάει το premium, η μαζοποίηση της παραγωγής στην οποία έχει μπει και η BMW.
    Γι' αυτό και τα τόσα προβλήματα στα πιο σύγχρονα μοντέλα.
    Επίσης η Audi δεν είναι επίσης premium, η μόνη εταιρεία που θα θεωρούσα premium είναι η μεσερντέ αλλά μπήκε και αυτή στο τριπάκι της μαζοποίησης τα τελευταία χρόνια, οπότε ακολουθεί και αυτή φθίνουσα πορεία.
    318 I (Άει) S (Σιχτίρ)

    Κάποτε αδιαφορούσα, τώρα απλά δεν με νοιάζει...
    Μου το 'χα πει!!!

  11. The Following 6 Users Say Thank You to DaywalkeR For This Useful Post:

    alexm (09-06-15), bakalos (09-06-15), diosak (09-06-15), katsaraios (08-06-15), Leonidas_E39 (08-06-15), Βασιλης (09-06-15)

Ετικέτες Θέματος

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP