Σελίδα 12 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 2101112131422 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 111 έως 120 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #111
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Tο εχω δει απο κοντα του Δημητρη και σιγουρα ηταν αψεγαδιαστο και αριστα διατηρημενο..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  2. #112
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Σιγά το κότερο!!!
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  3. The Following 2 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    doctore (05-06-15), turbodog (05-06-15)

  4. #113
    Εγγραφή
    16-06-10
    Περιοχή
    Όλα μας τα λεφτά στους Quandt...!
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.967
    Thanked
    5352
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Πιστεύω πως δεν θα παρεξηγήσει ο φίλος turbodog μιας και πλέον δεν είναι δικό του: αλλά παρότι το αμάξι φαίνεται όντως πολύ προσεγμένο, θα παίρνατε Μ3 που κάποτε δούλευε κομπρεσσέρ? Εγώ πάντως όχι...
    "There was s'thing of a sweet spot around the turn of the millennium, during which BMW produced two seminal masterpieces that have never quite bettered by their successors - the E46 ///M3 and the E39 ///M5" [BMW Car, 01/14]


  5. The Following 3 Users Say Thank You to EVERGET For This Useful Post:

    mark e92 (05-06-15), nik200 (07-06-15), Vasilis M3 (07-06-15)

  6. #114
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο NickM3CS Εμφάνιση μηνυμάτων
    ειναι ενα αμαξι το οποιο σιγουρα θα το κοιταγα απο κοντα!!!
    Όταν το είχε ο Μήτσος, όπως το είχε, ήταν δύσκολο να το δείς από κοντά, μόνο με κυάλι...
    Ήταν απλά άπιαστο !
    Εγώ στη θέση του δεν θα το αποχωριζόμουν, την ξέρει την άποψή μου.

    Αν ο νεότερος ιδιοκτήτης το έχει συντηρήσει σωστά, πιστεύω ότι αξίζει.

  7. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-06-15)

  8. #115
    Εγγραφή
    30-07-10
    Περιοχή
    Ξεσσαλονικη!
    Ηλικία
    44
    Μηνύματα
    7.731
    Thanked
    17909
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πιστεύω πως δεν θα παρεξηγήσει ο φίλος turbodog μιας και πλέον δεν είναι δικό του: αλλά παρότι το αμάξι φαίνεται όντως πολύ προσεγμένο, θα παίρνατε Μ3 που κάποτε δούλευε κομπρεσσέρ? Εγώ πάντως όχι...
    Με τα specs του συγκεκριμενου κιτ, τον τροπο και γενικα την χρηση που του εκανε ο Δημητρης, ειμαι σιγουρος πως το μοτερ δεν ενοιωσε και πολλα!

    Μοτερικα, περα απο τα μεταλλα, το μονο σημειο που ''πασχει'' ειναι η φλατζα γιατι ειναι πολυ λεπτη αναμεσα στους κυλινδρους..μπιελες στροφαλος και πιστονια αντεχουν μια χαρα..
    Ο Κυβερνήτης είναι υπεύθυνος για το αεροσκάφος και τους επιβάτες για όσο διαρκεί η πτήση. Ο Μηχανικός είναι υπεύθυνος για ΠΑΝΤΑ.



  9. The Following User Says Thank You to pilot For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-06-15)

  10. #116
    Εγγραφή
    29-10-10
    Περιοχή
    BMW 6 cylinder
    Μηνύματα
    7.518
    Thanked
    5633
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαχαρία, επειδή έχω δει (σε φωτός) πώς έχεις το 330 σου για να φέρεις σε αντίστοιχη κατάσταση ένα Μ3 των 12,000 (από τα ελάχιστα τόσο φθηνά μιας και πλέον τα γνήσια έχουν πάρει τιμές) θα χρειαστείς άλλα 10. Και αυτό επειδή το θες για Garage Queen από ότι κατάλαβα και όχι για ανελέητο σκίσιμο και πίστες. Το 10άρικο μαζεύεται πολύ εύκολα, δεν είναι τρελό νούμερο:

    2000 εργοστασιακοί δίσκοι
    1000 αμορτισέρ
    500 όλα τα σινεμπλοκ με εργασία
    500 (και λίγα λέω πάτωμα)
    500 για γενικό σέρβις με όλα του τα υγρά
    1400 σαλόνι
    500 γυάλισμα + coating
    700 μέταλλα
    300 ιμάντες
    200 ρύθμιση βαλβίδων
    300 μπιλιοφόρος και ελαστικός σύνδεσμος άξονα
    500 συμπλέκτης (Sachs όχι bmw oem)

    αυτά είναι 8500 και δεν έχω βάλει τυχόν αβαρίες στο smg ή στο vanos (at least solenoids πάντα τα παίζουν) ή ψαλίδια, ημιαξόνια εάν χρειάζονται.

    Όποιος θέλει να δώσει 10-12 και να πάρει γνήσιο Μ3 (γιατί καλή μετατροπή - εάν στέκει σαν διατύπωση - υπάρχει με 12) τότε θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να έχει ένα Μ3 το οποίο μάλλον θα υπολειτουργεί σε όλα τα παραπάνω και το σύνολο θα είναι απογοητευτικό. Καλύτερα 330 και καλό παρά να έχεις χρέπι Μ3 - ακόμη και μόνο για σκίσιμο να το έχεις - θα είναι τόσο ελεεινό σαν απόδοση αυτοκίνητο που δεν θα σου κάνει γούστο ούτε να το βάζεις μπροστά.

    Νάσο επειδή διάβασα πολύ καλά το θέμα, θα συμφωνήσω απολυτα μαζί σου
    Για τις τιμές δεν γνωρίζω αν είναι πράγματι έτσι αλλά για να έχεις ολόσωστο & garage queen αμαξι και όχι κοτέτσι που είναι τα 8 στα Μ3 που κυκλοφορούν ή πωλούνται κατα διαστήματα στο car.gr και όπου αλλού πρέπει να τα σκάσεις
    Όπως ακριβώς πρέπει να τα σκάσεις για να πάρεις ένα πολύ καλό και διαχρονικό ρολόι (Rolex Daytona) , όπως πρέπει να τα σκάσεις για να πάρεις ένα καλό φουσκωτό (Technohull 999 & Scorpion 860 stephull), έτσι πρέπει να τα σκάσεις για να πάρειε Ε46 Μ3 είτε έτοιμο από τον προηγούμενο είτε για ΟΛΙΚΟ μάζεμα από την πλευρά σου
    Πραγματικά θαυμάζω όλα τα παραπάνω οπου ανέφερα και χαίρομαι όταν στο δρόμο ή στη θάλασσα βλέπω διαχρονικά αυτοκίνητα/φουσκωτά τα οποία είναι δεκαετίας + και τα έχουν πένα
    Detailing Madness

  11. The Following 5 Users Say Thank You to stef For This Useful Post:

    chrisgiapz3 (05-06-15), EVERGET (05-06-15), nik200 (05-06-15), Vassilis ///M (06-06-15), Ε91 (05-06-15)

  12. #117
    Εγγραφή
    02-01-11
    Περιοχή
    Thessaloniki
    Ηλικία
    47
    Μηνύματα
    2.686
    Thanked
    6573
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Άλλος ο κόσμος του smg και αλλος του χειροκίνητου .
    Για την πίστα , την γρήγορη οδηγηςη, και την ευκολία στη μετακινηςη , το smg ειναι must . Το csl ειναι για χρόνους και το smg βοηθάει .
    Για εμένα το fun to drive περιλαμβάνει το ανακάτεμα της σούπας κ τη χρήση του συμπλέκτη .
    Διάλεξε τι θέλεις και αποφάσισε . Στο νησί θα χαρείς περισσότερο το εργαλείο και οχι σε πίστα . Προσωπικά δε θα χαιρόμουν , αν είχα το φόβο της βλάβης .... Κ εσύ εισαι μακριά απο Συνεργειο μαλλον .

    Το M3 ειναι ενα αυτοκίνητο όνειρο , τόσο απο συμπεριφορά όσο και απο μοτέρ και ομορφιά . Δεν ξερω κατα ποσο θα σε ενθουσιάσει μετά το 330 . Σίγουρα ειναι πιο δυνατό αλλα η δύναμη ειναι ψηλά και θέλεις δρόμο και χώρο . Ειναι αναβάθμιση αλλα δεν ξερω ποσο μεγάλη .

    Εύχομαι να βρεις αυτό που ψάχνεις . Προσωπικά μου άρεσε , αλλα προτίμησα τη ροπή του M5 έναντι του στροφάρισματος του Μ3 . Ίσως να γέρασα κιόλας .

    Δεν μπορώ να σου προτείνω αν πρεπει να πάρεις κάποιο καλό κ ακριβό , μιας και εγώ πήρα ενα καλό αυτοκίνητο ( σύμφωνα με τα μέλη του φόρουμ ) σε άριστη για την έποχη τιμη , το οποίο υποτίθεται οτι βελτίωσα με καλύτερο ακόμα προγράμμα απο το εξωτερικό , αλλα τελικά χάλασε λιγο μετά την πώληση και ενώ ο επόμενος ιδιοκτήτης το πήρε και αυτός ως καθαρό και καλό μηχανικά ...
    Ειναι και θεμα τύχης , κ θεμα συντηρησης αλλα δεν παύουν να ειναι και ευαίσθητα και παλιά αυτοκίνητα .

  13. The Following 9 Users Say Thank You to vagmag For This Useful Post:

    A8hnaios (06-06-15), chrisgiapz3 (05-06-15), diosak (06-06-15), georggge46 (05-06-15), katsaraios (06-06-15), Leonidas_E39 (05-06-15), Panos 316T (05-06-15), pilot (06-06-15), Thomelef (05-06-15)

  14. #118
    Εγγραφή
    23-02-11
    Μηνύματα
    4.595
    Thanked
    2747
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Εγώ λέω μετά από τα γραφόμενα του Νασου μην μπλέκεις με Ε46 εκτός και αν το ξέρεις το αυτοκίνητο.
    Πόσα άλογα ήταν το 330?

  15. The Following User Says Thank You to mark e92 For This Useful Post:

    nik200 (06-06-15)

  16. #119
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Το 330 ηταν μαμα με διαφορικο απο Μ3 και μόνο Εξατμιση..

    Και το Μ3 πιστεύω ότι στα χέρια μου θα κοντύνει λιγο σε βήμα διαφορικού (λόγω νησιού) όταν με το καλο το παρω και μου φανεί μακρύ..

    Πρώτη επιλογή μου ειναι ένα καλο SMG.. Δεν βιάζομαι να αγοράσω Μ3.. Αν δεν βρω καλο SMG θα παρω ένα καλο χειροκίνητο.. Για λιγότερους πονοκεφάλους..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  17. The Following User Says Thank You to zaharias For This Useful Post:

    mark e92 (06-06-15)

  18. #120
    Εγγραφή
    26-05-10
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    370
    Thanked
    280
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Να αναφερω οτι τωρα πια δεν χρειαζεται να πληρωσεις 2000Ε για νεα αντλια SMG καθως περασαν τα χρονια και πολυ εξοικοιωθηκαν με την επισκευη. Δεν ειναι τιποτα αλλο απο ενα απλο ηλεκτρικο μοτερακι !!!! δεν ειναι πυρινικη φυσικη. Κατασκευαστικα δεν διαφερει απο μια μιζα, ετσι και η επισκευη της...

    μια εταιρια του εξωτερικου που κανει χρονια αυτες τις επισκευες ειναι εδω :https://www.ebay.com/itm/BMW-E46-M3-...item23519e2b29

    αλλα και εδω στην Ελλαδα εχουν γινει επισκευες και οι αντλιες ακομα δουλευουν

  19. The Following 3 Users Say Thank You to S54POWER For This Useful Post:

    A8hnaios (06-06-15), pilot (06-06-15), zaharias (06-06-15)

Σελίδα 12 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 2101112131422 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP