Σελίδα 7 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 61 έως 70 από 459

Θέμα: Μ3 Ε46 Coupe γνήσιο!!!

  1. #61
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Αυτό πραγματικά αξίζει.

    Μηχανικά δεν ξέρω τι λέει, η κατάσταση που είχε πάντως όταν το είχα δει με είχε αφήσει με το στόμα ανοιχτό. Τα καθίσματα θυμάμαι που δεν είχανε την παραμικρή γυαλάδα και τσαλακα.

    Πόσο το δίνει ο φίλος χρησταρα? Έτσι από περιέργεια ρωτάω για να δω που παίζουν τα καλά τελευταίας παραγωγής.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  2. #62
    Εγγραφή
    13-10-13
    Μηνύματα
    777
    Thanked
    1415
    Rides
    0

    Προεπιλογή Ψάχνω Μ3 Ε46 SMG II Coupe..!!!!

    Απ ότι κατάλαβα ο Ζάχος θέλει να πάρει ενα πχ με 10 απλά να είναι καθαρό από σασί και όλα τα υπόλοιπα θα τα φτιάξει σε βάθος χρόνου, που παρόλο που είναι άλλα τόσα δε θα του φανεί. Στη τελική αν το έχει δε τον βιάζει κανένας....


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    Από 330 θέλω να μεγαλώσω να γίνω M3.

  3. #63
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαχαρία, επειδή έχω δει (σε φωτός) πώς έχεις το 330 σου για να φέρεις σε αντίστοιχη κατάσταση ένα Μ3 των 12,000 (από τα ελάχιστα τόσο φθηνά μιας και πλέον τα γνήσια έχουν πάρει τιμές) θα χρειαστείς άλλα 10. Και αυτό επειδή το θες για Garage Queen από ότι κατάλαβα και όχι για ανελέητο σκίσιμο και πίστες. Το 10άρικο μαζεύεται πολύ εύκολα, δεν είναι τρελό νούμερο:

    2000 εργοστασιακοί δίσκοι
    1000 αμορτισέρ
    500 όλα τα σινεμπλοκ με εργασία
    500 (και λίγα λέω πάτωμα)
    500 για γενικό σέρβις με όλα του τα υγρά
    1400 σαλόνι
    500 γυάλισμα + coating
    700 μέταλλα
    300 ιμάντες
    200 ρύθμιση βαλβίδων
    300 μπιλιοφόρος και ελαστικός σύνδεσμος άξονα
    500 συμπλέκτης (Sachs όχι bmw oem)

    αυτά είναι 8500 και δεν έχω βάλει τυχόν αβαρίες στο smg ή στο vanos (at least solenoids πάντα τα παίζουν) ή ψαλίδια, ημιαξόνια εάν χρειάζονται.

    Όποιος θέλει να δώσει 10-12 και να πάρει γνήσιο Μ3 (γιατί καλή μετατροπή - εάν στέκει σαν διατύπωση - υπάρχει με 12) τότε θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να έχει ένα Μ3 το οποίο μάλλον θα υπολειτουργεί σε όλα τα παραπάνω και το σύνολο θα είναι απογοητευτικό. Καλύτερα 330 και καλό παρά να έχεις χρέπι Μ3 - ακόμη και μόνο για σκίσιμο να το έχεις - θα είναι τόσο ελεεινό σαν απόδοση αυτοκίνητο που δεν θα σου κάνει γούστο ούτε να το βάζεις μπροστά.
    Πλάκα κάνεις ρε νασο? Βάλε και ένα μοτέρ στη λίστα μαζί με ζάντες, βαλλε και ένα κλιματιστικό παρέα με οθόνη να του μείνει να αγόρασε μια σκέτη καρότσα.

    Αμορτισέρ, δίσκοι μπρος πίσω, συμπλεκτες, όλα τα σινεμπλοκ, πάτωμα κομμένο και αφτιαχτο και ιμάντες για πέταμα, μιλάμε για χρεπι.

    Επίσης βαλβίδες εδώ πέρα ρυθμίζουμε με 80-90¤. Υγρά που αναφέρεις θέλουμε περίπου στα 250¤. Σαλόνι αλλαγή στα 1000 και όχι 1500. Μεταλα να πει να αλλάξει μαζί με εργασία είναι στα 400¤.

    Ας μην είμαστε υπερβολικοί. Αν ο Ζαχαρίας βρει αμάξι με μηχανικά μέρη καλά, με 3,5κ μπορεί να το κάνει τζιτζιλονι. Ούτε 10ρικα ούτε τπτ.

    Προληπτικά μπορεί να κάνει κάποια πράγματα με το μοτέρ και μέχρι εκεί. Γιατί να αλλάξει όλα τα άλλα? Αν είναι βάλε και άλλα 2 ρουλεμάν τροχού, βάλε και δύο ημιαξόνιο πίσω, βάλε και δύο μπροστινά ψαλίδια.

    Φιλικά παντα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  4. The Following 4 Users Say Thank You to Thomelef For This Useful Post:

    dark knight (04-06-15), EVERGET (03-06-15), pilot (03-06-15), Vassilis ///M (03-06-15)

  5. #64
    Εγγραφή
    27-12-09
    Περιοχή
    Χίος
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    3.818
    Thanked
    7295
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαχαρία, επειδή έχω δει (σε φωτός) πώς έχεις το 330 σου για να φέρεις σε αντίστοιχη κατάσταση ένα Μ3 των 12,000 (από τα ελάχιστα τόσο φθηνά μιας και πλέον τα γνήσια έχουν πάρει τιμές) θα χρειαστείς άλλα 10. Και αυτό επειδή το θες για Garage Queen από ότι κατάλαβα και όχι για ανελέητο σκίσιμο και πίστες. Το 10άρικο μαζεύεται πολύ εύκολα, δεν είναι τρελό νούμερο:

    2000 εργοστασιακοί δίσκοι
    1000 αμορτισέρ
    500 όλα τα σινεμπλοκ με εργασία
    500 (και λίγα λέω πάτωμα)
    500 για γενικό σέρβις με όλα του τα υγρά
    1400 σαλόνι
    500 γυάλισμα + coating
    700 μέταλλα
    300 ιμάντες
    200 ρύθμιση βαλβίδων
    300 μπιλιοφόρος και ελαστικός σύνδεσμος άξονα
    500 συμπλέκτης (Sachs όχι bmw oem)

    αυτά είναι 8500 και δεν έχω βάλει τυχόν αβαρίες στο smg ή στο vanos (at least solenoids πάντα τα παίζουν) ή ψαλίδια, ημιαξόνια εάν χρειάζονται.

    Όποιος θέλει να δώσει 10-12 και να πάρει γνήσιο Μ3 (γιατί καλή μετατροπή - εάν στέκει σαν διατύπωση - υπάρχει με 12) τότε θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να έχει ένα Μ3 το οποίο μάλλον θα υπολειτουργεί σε όλα τα παραπάνω και το σύνολο θα είναι απογοητευτικό. Καλύτερα 330 και καλό παρά να έχεις χρέπι Μ3 - ακόμη και μόνο για σκίσιμο να το έχεις - θα είναι τόσο ελεεινό σαν απόδοση αυτοκίνητο που δεν θα σου κάνει γούστο ούτε να το βάζεις μπροστά.
    Ευχαριστω Νασο..
    Το 330 το ειχα.. πλεον δεν το εχω..

    Αν οντως θελει ΟΛΑ αυτα το θα παραεινε μαλλον χρεπι..

    Πιστευω οτι καποια ανταλλακτικα μπορεις να τα βρεις φθηνοτερα απεξω και ετσι να πεσει λιγο το κοστολογιο..
    ΧΙΟΣ-CHIOS


  6. The Following 3 Users Say Thank You to zaharias For This Useful Post:

    dark knight (02-06-15), EVERGET (03-06-15), Thomelef (02-06-15)

  7. #65
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο zaharias Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...
    Το 330 το ειχα.. πλεον δεν το εχω...
    Οποιος πήρε το 46άρι σου, πήρε ένα εξαίρετο αυτοκίνητο.
    Δεν είμαι και σίγουρος αν κατάλαβε τί αγόρασε.

  8. The Following 3 Users Say Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    Tsik.D. (21-08-15), Vassilis ///M (03-06-15), zaharias (02-06-15)

  9. #66
    Εγγραφή
    04-11-10
    Ηλικία
    41
    Μηνύματα
    1.366
    Thanked
    1178
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Christos 330 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ενα cs γκρι υπαρχει σε ενα υπογειο μας ενδιαφερει ; ; ;


    Το cs τι διαφορα εχει απο το απλο Μ3?
    quattro ist fur sissies

  10. #67
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    F.I.R. Αθηνών
    Ηλικία
    54
    Μηνύματα
    5.125
    Thanked
    12712
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο savvas bmwdakias Εμφάνιση μηνυμάτων
    Το cs τι διαφορα εχει απο το απλο Μ3?
    Έχει look CSL και ανάρτηση CSL

  11. The Following User Says Thank You to VanVIC For This Useful Post:

    savvas bmwdakias (02-06-15)

  12. #68
    Εγγραφή
    23-12-09
    Περιοχή
    salonica
    Μηνύματα
    13.324
    Thanked
    18606
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Ζάντες και τιμόνι αλκανταρα έχει εμφανησιακα σαν του csl. Από μηχανικά έχει ανάρτηση, φρένα και κρεμαριερα.
    sympether with chiefτης

    _________________________________________________

    /
    //Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS

  13. #69
    Εγγραφή
    22-11-10
    Περιοχή
    Pella
    Ηλικία
    39
    Μηνύματα
    1.353
    Thanked
    2154
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο EVERGET Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ζαχαρία, επειδή έχω δει (σε φωτός) πώς έχεις το 330 σου για να φέρεις σε αντίστοιχη κατάσταση ένα Μ3 των 12,000 (από τα ελάχιστα τόσο φθηνά μιας και πλέον τα γνήσια έχουν πάρει τιμές) θα χρειαστείς άλλα 10. Και αυτό επειδή το θες για Garage Queen από ότι κατάλαβα και όχι για ανελέητο σκίσιμο και πίστες. Το 10άρικο μαζεύεται πολύ εύκολα, δεν είναι τρελό νούμερο:

    2000 εργοστασιακοί δίσκοι
    1000 αμορτισέρ
    500 όλα τα σινεμπλοκ με εργασία
    500 (και λίγα λέω πάτωμα)
    500 για γενικό σέρβις με όλα του τα υγρά
    1400 σαλόνι
    500 γυάλισμα + coating
    700 μέταλλα
    300 ιμάντες
    200 ρύθμιση βαλβίδων
    300 μπιλιοφόρος και ελαστικός σύνδεσμος άξονα
    500 συμπλέκτης (Sachs όχι bmw oem)

    αυτά είναι 8500 και δεν έχω βάλει τυχόν αβαρίες στο smg ή στο vanos (at least solenoids πάντα τα παίζουν) ή ψαλίδια, ημιαξόνια εάν χρειάζονται.

    Όποιος θέλει να δώσει 10-12 και να πάρει γνήσιο Μ3 (γιατί καλή μετατροπή - εάν στέκει σαν διατύπωση - υπάρχει με 12) τότε θα πρέπει να είναι διατεθειμένος να έχει ένα Μ3 το οποίο μάλλον θα υπολειτουργεί σε όλα τα παραπάνω και το σύνολο θα είναι απογοητευτικό. Καλύτερα 330 και καλό παρά να έχεις χρέπι Μ3 - ακόμη και μόνο για σκίσιμο να το έχεις - θα είναι τόσο ελεεινό σαν απόδοση αυτοκίνητο που δεν θα σου κάνει γούστο ούτε να το βάζεις μπροστά.

    Απο ολα αυτα που αναφερεις σχεδον με τα μισα λεφτα μπορεις να τα παρεις σε οτι αφορα ΟΕΜ ανταλακτικο.

    δεν θα παει να παρει χρέπι να κρεμονται ολα. ειπαμε.

    2κ για φρένα? εργοστασιακα κιολας? με 2 παίρνεις σετάρα πολυπίστονα + σωληνακια υψηλης. Τα εργοστασιακά ειναι τελειως ανεπαρκή για το Μ3

    1000 για αμορτισερ? τα εργοστασιακα? οχι Νασο

    ξερω και συμφωνω και καταλανβαινω την φιλοσοφια σου πληρως. αλλα με αυτα τα χρηματα που αναφερεις εδω ισως αν προσθεσεις και λιγα παραπανω για μερικά πραγματα, παιρνεις καλα aftermarket πραγματα τα οποια κανουν την διαφορά σε ενα Μ3 Ε46.


    Οι βλάβες που βγάζουν τις ξέρουμε ολοι. Με αυτά συμβιβαζόμαστε ολοι οι κατοχοι Μ3 Ε46 έτσι θα συμβιβαστεί και ο Ζαχαριας σε περιπτωση τέτοιας βλάβης.

    Αρα Ζαχο θα βρεις ενα καλό σε γενικές γραμμές αυτοκινητο θα του κανεις ένα καλο service και θα το απολαύσεις. Αυτη ειναι η δική μου γνώμη.

    Αυτα που πρεπει να προσέξεις στο συγκεκριμένο αυτοκινητο τα ξέρεις, τα εχεις δει, τα εχουμε πει. και οτιδηποτε χρειαστεις εδω ειμαστε να βοηθησουμε οπως μπορουμε..

  14. The Following 9 Users Say Thank You to steliosm46 For This Useful Post:

    dark knight (02-06-15), EVERGET (03-06-15), JiMk86 (02-06-15), pilot (03-06-15), Thomelef (02-06-15), vagmag (03-06-15), Vasilis M3 (03-06-15), Vassilis ///M (03-06-15), zaharias (02-06-15)

  15. #70
    Εγγραφή
    24-07-10
    Περιοχή
    thrakomakedones athens
    Ηλικία
    43
    Μηνύματα
    355
    Thanked
    998
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    To cs , απέξω έχει το λουκ ενος μαμά μ3 , φοράει ζάντες csl αλλα 8αρες εμπρός ,έχει ανάρτηση φρένα αντιστρεπτικες και κρεμαγιερα csl και τιμόνι csl me to track mode

  16. The Following 5 Users Say Thank You to dionisisM3 For This Useful Post:

    JiMk86 (02-06-15), nik200 (03-06-15), pilot (03-06-15), VanVIC (03-06-15), Vasilis M3 (03-06-15)

Σελίδα 7 από 46 ΠρώτηΠρώτη ... 5678917 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP