Οι αυξημενες αλλαγες οφειλονται εν μερη και στο πατιναρισμα του δισκου κατα την αλλαγη. Αν δεις το 0-100 απο 1η-2η η αλλαγη ειναι 0.2-0.25 sec. Οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες (η το αρχικο το βαρος) το φαινομενο εινα πιο εντονο στην διαχειριση της δυναμης κατα την διαρκεια των αλλαγων
Εγω παλι νομιζω οτι χρειαζεσαι διαιτα φιλε turbodog...Μια μερα εχεις ακομα...
Το θεμα ειναι το βαρος μεσα στο αμαξι να το τοποθετεις στη σωστη θεση...Γιαυτο λοιπον λεω την απομενη φορα να ξαπλωσω στο πορτ μπαγκαζ σου...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Μια χαρα μου ακουγεται. Γκουχ 100 γκουχ γκουχ κιλα στον πισω αξονα ειναι πολυ καλη λυση. Ετσι θα νιωσω και το feeling πως ειναι να ξεκινας με PorscheΘα εχεις ενα ψιλοθεματακι με λιγο κοπανημα αλλα αφου προσφερεσαι, no problem.
ΥΓ Οπως ειπαμε χτες, συντομα θα μπω σε διαδικασια που θα μου αποφερει και χασιμο κιλων εκτος των αλλων![]()