Αφου δεν με παρομοιασες με τους νεκροθαφτες που με την πρωτη ευκαιρια παιρνουν μετρα...παλι καλα...![]()
Αφου δεν με παρομοιασες με τους νεκροθαφτες που με την πρωτη ευκαιρια παιρνουν μετρα...παλι καλα...![]()
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Thomelef (18-05-10)
sympether with chiefτης
_________________________________________________
///Μ3 BORN ON THE RACETRACK TO LIVE IN THE STREETS
Να προσθεσω ακομα και μερικα αποτελεσματα απο τις χτεσινες μετρησεις. Ολες οι μετρησεις ειναι με δυο ατομα, μισο ντεποζιτο και μετριας καταστασης ελαστικα. Με ενα ατομο και καινουργια ελαστικα θα ειναι σιγουρα καλυτεροι.
0-100 4,8 secs
0-400 12,8sec @ 186,58km
60-160 6,2 secs
100-200 9,1 secs
Τα αποτελεσματα ειναι αρκετα ικανοποιητικα. Σε συζητηση που ειχα με το δημητρη,οι χρονοι ειναι καλυτεροι απο ενα stock Ε60 Μ5 καθως χρειαζεται περιπου 10 sec για το 100-200.
Δημητροι οι χρονοι ειναι τρομεροι!(και με 2 ατομα, που εχει διαφορα)
Μπορεις να τους συγκρινεις με τους δικους μου για να δεις τις διαφορες απο ''περιπου'' μαμα Μ3.
Smg ή μανιουαλ?
Επειδη η κουβεντα περιτρυγιριζει το 2ο ατομο...Υπαρχει καποιο θεμα με τα κιλα του 2ου ατομου?Λιγα λουκανικα παραπανω φαγαμε προχτες...
Understeer is when you hit the wall with the front of the car
Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall,
Torque is how far you take the wall with you.
Οι αυξημενες αλλαγες οφειλονται εν μερη και στο πατιναρισμα του δισκου κατα την αλλαγη. Αν δεις το 0-100 απο 1η-2η η αλλαγη ειναι 0.2-0.25 sec. Οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες (η το αρχικο το βαρος) το φαινομενο εινα πιο εντονο στην διαχειριση της δυναμης κατα την διαρκεια των αλλαγων