Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 11 έως 20 από 65

Θέμα: Turbodog Vs Vbox = 1

  1. #11
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Επειδη η κουβεντα περιτρυγιριζει το 2ο ατομο...Υπαρχει καποιο θεμα με τα κιλα του 2ου ατομου?Λιγα λουκανικα παραπανω φαγαμε προχτες...
    Και μιας και που το αναφερει ο δημητρης...οι μετρησεις ηταν με 2,5 ατομα

  2. #12
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    ΑΓ.ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.701
    Thanked
    3257
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Το 60-160 τα σπαει.....
    Μπροβο Δημητρη για το αυτοκινητο και το μερακι σου!
    "ΕΞΩ ΟΙ ΒΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΑΠ ΤΟΝ ΑΡΗ" (Τζιμακος)

  3. #13
    Εγγραφή
    24-12-09
    Περιοχή
    South
    Ηλικία
    46
    Μηνύματα
    2.121
    Thanked
    3802
    Rides
    3

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο turbodog Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ευχαριστω! Το αυτοκινητο ειναι SMG. Εχω και ενα θεματακι με την αυξημενη ροπη στο stock δισκο-πλατω αλλα θα βρεθει λυση στο προσεχες μελλον με κατι ανθεκτικοτερο. Λογω SMG οι διαθεσιμες λυσεις ειναι αρκετα περιορισμενες.
    Δημητρη προτεινω Sachs ZF HD με το μαμα διπλο βολαν.

    Παρατηρω αυξημενο χρονο στις αλλαγες..Μαλλον το προβλημα ειναι και παλι ο χοντροΔημητρης!!! Αυτος φτιαχει το λογισμικο smg και μετα καθεται συνοδηγος και δε παει μια...χιχιχιχιχι

  4. #14
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Οι αυξημενες αλλαγες οφειλονται εν μερη και στο πατιναρισμα του δισκου κατα την αλλαγη. Αν δεις το 0-100 απο 1η-2η η αλλαγη ειναι 0.2-0.25 sec. Οσο ανεβαινουν οι ταχυτητες (η το αρχικο το βαρος ) το φαινομενο εινα πιο εντονο στην διαχειριση της δυναμης κατα την διαρκεια των αλλαγων

  5. #15
    Εγγραφή
    26-12-09
    Ηλικία
    48
    Μηνύματα
    521
    Thanked
    400
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Εγω παλι νομιζω οτι χρειαζεσαι διαιτα φιλε turbodog...Μια μερα εχεις ακομα...
    Το θεμα ειναι το βαρος μεσα στο αμαξι να το τοποθετεις στη σωστη θεση...Γιαυτο λοιπον λεω την απομενη φορα να ξαπλωσω στο πορτ μπαγκαζ σου...
    Understeer is when you hit the wall with the front of the car
    Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car.
    Horsepower is how fast you hit the wall,
    Torque is how far you take the wall with you.

  6. #16
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο skandalis447 Εμφάνιση μηνυμάτων
    ...Γιαυτο λοιπον λεω την απομενη φορα να ξαπλωσω στο πορτ μπαγκαζ σου...
    Μια χαρα μου ακουγεται. Γκουχ 100 γκουχ γκουχ κιλα στον πισω αξονα ειναι πολυ καλη λυση. Ετσι θα νιωσω και το feeling πως ειναι να ξεκινας με Porsche Θα εχεις ενα ψιλοθεματακι με λιγο κοπανημα αλλα αφου προσφερεσαι, no problem.

    ΥΓ Οπως ειπαμε χτες, συντομα θα μπω σε διαδικασια που θα μου αποφερει και χασιμο κιλων εκτος των αλλων

  7. #17
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    μπραβο δημητρη, ειναι τουφεκι το πραμα!
    με το βασιλη (amg) τι διαφορες ειχες?

  8. #18
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Σταθη στο συγκεκριμενο πατημα με το AMG απο δευτερες, στο πατα πεταγεται μπροστα ενα αυτοκινητο λογω καλυτερης αποκρισης του κινητηρα του, αφου ο φυγοκεντρικος κομπρεσσορας δεν δινει πιεση αν δεν ανεβουν αρκετα οι στροφες.
    Μετα μεγαλωνει και αλλο την διαφορα, στο τελειωμα δευτερας (που σπινιαρα)-αλλαγη τριτης και που την κρατησε σταθερη μεχρι τα 220 περιπου που ανοιξαμε. Μην ξεχνας οτι το συγκεκριμενο δεν ειναι stock αλλα με 550 αλογα και περιπου 65 κιλα ροπη. Ειναι και 6200 cc. Η εταιρεια που το βελτιωνει ασχολειται μονο με Merc και θεωρηται απο τις καλες του χωρου. Αφου το δινει τοσα, μαλλον τοσα ειναι.

    https://www.mkb-tuning.de/content/en...prod_gruppe=11

    Εγω πιστευω, τηρουμενων των αναλογιων και των συνθηκων του συγκεκριμενου πατηματος, οτι τα πηγα καλα. Ειναι μια κατηγορια πανω στα αλογα και δυο στη ροπη μου.

  9. #19
    Εγγραφή
    23-12-09
    Μηνύματα
    9.392
    Thanked
    16591
    Rides
    2

    Προεπιλογή

    νομιζα οτι ησουν μπροστα...
    ισως το πατημα επρεπε να επαναληφθει απο υψηλοτερες σ.α.λ. ωστε να ειναι πιο αντιπροσωπευτικο για σενα.
    αν εισαι 450 τροχο νομιζω οι διαφορες σας θα ηταν πολυ μικρες...

  10. #20
    Εγγραφή
    09-01-10
    Περιοχή
    Σε τσαντηρι (ΝΟ ΦΟΡΟΣ)
    Μηνύματα
    1.636
    Thanked
    4857
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Stathis Εμφάνιση μηνυμάτων
    νομιζα οτι ησουν μπροστα...
    ισως το πατημα επρεπε να επαναληφθει απο υψηλοτερες σ.α.λ. ωστε να ειναι πιο αντιπροσωπευτικο για σενα.
    αν εισαι 450 τροχο νομιζω οι διαφορες σας θα ηταν πολυ μικρες...
    Ειμαι 430 τροχο. Και 50 κιλα ροπη . Οταν αλλαξω λαστιχα-δισκο θα κανουμε ενα 50-250 που θα ειναι και πιο αντιπροσωπευτικο. Η τουλαχιστον απο 2ες σε πιο ψηλες στροφες. Το συγκεκριμενο αυτοκινητο λογω κυβικων εχει δυναμη παντου. Και εφταρι σασμαν. Ειναι δυσκολος αντιπαλος...Ο βασιλης AMG παντως, ειπε οτι παταει με οτιδηποτε απο την οικογενεια των ///Μ

Σελίδα 2 από 7 ΠρώτηΠρώτη 1234 ... ΤελευταίαΤελευταία

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP