Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 43

Θέμα: Πρόβλημα με bmw e46 compact 316ti

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    H αυξημενη καταναλωση που μετρας μεσα στην πολη εαν δεν οφειλεται σε παρα πολυ κινηση αρα και πολλα σταματα-ξεκινα κατα πασα πιθανοτητα οφειλεται σε λαθος μειγμα καυσιμου-αερα ..
    Για να ξεκινησεις απο καπου θα πρεπει να εξεταστουν ολα τα κολαρα για τυχον μικρα σκισιματα ,και κατοπιν το ΜΑΦ για τις τιμες του και ο Λαμδα...
    Το ΜΑΦ καινουριο και γνησιο ξεκιναει απο 150 ευρω περιπου ....

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  2. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    BILL007 (21-05-15)

  3. #2
    Εγγραφή
    24-04-15
    Μηνύματα
    27
    Thanked
    2
    Rides
    0

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο katsaraios Εμφάνιση μηνυμάτων
    H αυξημενη καταναλωση που μετρας μεσα στην πολη εαν δεν οφειλεται σε παρα πολυ κινηση αρα και πολλα σταματα-ξεκινα κατα πασα πιθανοτητα οφειλεται σε λαθος μειγμα καυσιμου-αερα ..
    Για να ξεκινησεις απο καπου θα πρεπει να εξεταστουν ολα τα κολαρα για τυχον μικρα σκισιματα ,και κατοπιν το ΜΑΦ για τις τιμες του και ο Λαμδα...
    Το ΜΑΦ καινουριο και γνησιο ξεκιναει απο 150 ευρω περιπου ....
    Πήγα και κέντρο που έχει πολλά σταμάτα ξεκίνα...Αν έχω λάθος μείγμα καυσίμου-αέρα θα φανεί σε μέτρημα καυσαερίων?Ο έλεγχος των κολάρων είναι εύκολος?Και ποιο είναι το κόστος?Είναι φυσιολογικό σε στάση να ανεβαίνει κάπως πολύ το trip computer?

  4. #3
    Εγγραφή
    26-12-09
    Περιοχή
    Κηφισια
    Ηλικία
    53
    Μηνύματα
    7.458
    Thanked
    11958
    Rides
    1

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα απο Dim_Bmw_Power Εμφάνιση μηνυμάτων
    Πήγα και κέντρο που έχει πολλά σταμάτα ξεκίνα...Αν έχω λάθος μείγμα καυσίμου-αέρα θα φανεί σε μέτρημα καυσαερίων?Ο έλεγχος των κολάρων είναι εύκολος?Και ποιο είναι το κόστος?Είναι φυσιολογικό σε στάση να ανεβαίνει κάπως πολύ το trip computer?
    Ελεγχο μπορεις να κανεις και μονος προσεκτικα στην φυσουνα του ΜΑΦ δεν ειναι δυσκολο να το αποσυνδεσεις και να δεις αν εχει εστω ενα μικρο σκισιμο..
    Σε σταση και επειδη αν καταλαβα καλα το εβαλες τωρα το trip ναι θα ανεβαινει πολυ μεχρι να γραψει αρκετα χλμ το αυτοκινητο και να εχεις ενα μεσο ορο πιο αντικειμενικο...
    Αν βγεις μια βολτα κοντινη σε ανοιχτο δρομο και παλι βλεπεις νουμερα πανω απο 8-9 λιτρα/100 με ταχυτητες 100-120 χλμ/ωρα τοτε θα χρειαστεις σιγουρα διαγνωση στο ΜΑΦ και πιο ειδικο ελεγχο...

    Αχαριστια & Αγνωμοσυνη το ελληνικο σπορ


    "Ολα ειναι δρομος τωρα μονο στην Αθηνα"

  5. The Following User Says Thank You to katsaraios For This Useful Post:

    BILL007 (21-05-15)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε νέα θέματα
  • Δεν μπορείτε να απαντάτε σε θέματα
  • Δεν μπορείτε να δημοσιεύετε συνημμένα
  • Δεν μπορείτε να επεξεργάζεστε τις δημοσιεύσεις σας
  •  
BACK TO TOP