
Αρχικό μήνυμα απο
wheelman
Σφάλμα μπορεί να μήν βλέπεις,
θα πρέπει όμως μέσω του διαγνωστικού να τρέξετε τα αντίστοιχα test
και να δείτε ότι όντως τα δύο αυτά εξαρτήματα δουλεύουν μέσα στο
προκαθορισμένο εύρος τιμών.
Στο Dis έχει τιμές αναφοράς...
Τι εννοώ,
Έστω ότι maf πχ στο δικό μου μοτέρ στο ρελαντί
πρέπει να δείχνει παροχή αέρα 8 kgr και πάρουμε τιμή 11 kgr,
Τότε προφανώς έχουμε θέμα, λαμπάκι μπορεί να μην ανάψει αλλά
σίγουρα θα έχεις προβλήματα όπως αυξημένη κατανάλωση.
Αντίστοιχα κ στον "λ".
Ο Βασίλης
σου είπε να κοιτάξεις κ το maf, γιατί συνήθως αυτός "γερνάει"
με αποτέλεσμα να αποκλίνουν οι τιμές κ να συμπαρασύρουν κ τον
"λ" σε διορθώσεις, μην ξεχνάμε αλώστε πώς πρόκειται για αναλώσιμο...
Μετρήστε καυσαέρια, τρέξτε κ τα διαγνωστικά σε maf κ ¨λ"
κ θα την βρείτε την άκρη...